34. Eindelijk!

278 7 0
                                    

~pov Grace
Ik kijk hoe we steeds verder van Aiden verwijderd worden. Ik kan ze toch niet alleen laten. Wat als er iets met hem gebeurd, dan kan ik mezelf nooit vergeven. "Heb je geweren bij je?" Zeg ik dan tegen Lucas.
"Wat?" "Heb je geweren bij je?!" "Ja" "hoeveel?" "Twee, hoezo?" Ik haal diep adem. Ga ik dit echt doen?.... Hij doet altijd alles voor mij, nu moet ik hem helpen! "Ga terug!"
"Wat?!" "Ga terug!" "Dat mag ik niet doen Grace, orders van Aiden" ik zucht. "Oke stop dan!" "Nee Grace!" "Lucas ik moet ze helpen! Of je gaat terug of ik stap uit!"

"Aiden gaat mij echt vermoorden" hij draait de auto om en rijdt terug.

~pov Aiden

Ik rij terug naar de voorkant en zie dan een hele grote groep staan. Ik stop en stap dan met Mason uit. "Hey boyss, waar zijn Nico en Dylan?" "Zocht je mij?" Hoor ik een bekende stem zeggen. Nico loopt vanuit de deuren naar voren. "Kom je de held van de dag spelen Aiden" "Ja, zoiets ja. Ik dacht ik verveel me dus ik kom mijn beste vrienden even bezoeken" "Haha, wat zijn we weer grappig meneer Romano" hij loopt naar me toe. "Niet zo slim he met zn Tweeën" hij begint te lachen. "Dacht je dat ik dom was. Ik weet heus wel dat je hier ergens je jongens hebt verstopt. DUS KOM MAAR JONGENS!" Roept hij dan. Ik kijk om me heen en zie dat mijn jongens tevoorschijn komen. Nico begint te lachen. "Is dit het? Hahaa, kijk met hoeveel wij zijn" hij draait zich om en loopt terug naar zijn groep. "nee, ik dacht niet dat je dom was..ik weet dat je dom bent. JONGENS!" roep ik dan. Nico draait zich om en kijkt verbaasd. Dan komen de jongens van Amerika en Frankrijk tevoorschijn en ik begin te lachen. "Nu heb je niks meer te zeggen he!?" "Ik maak je af Romano, Boys!" Schreeuwt hij en iedereen begint te schieten. Een man komt naar me toe rennen en probeert me te slaan maar ik buk en ga onder zijn armen door en schiet dan in zijn schouder en hij valt op de grond. Er komen twee andere mannen naar me toe rennen. Eentje stompt me in mijn buik. Ik ren naar ze toe en schiet er eentje in zijn buik en de andere schop ik op de grond en schiet hem daarna in zijn hoofd.
Ik zie dat Mason moeite heeft dus ik ren naar hem toe. "Aiden! Nico!" "Ik help jou eerst" Mason vecht met de ene man en ik met de ander. Hij wilt me slaan maar ik buk, hij probeert te schoppen maar ik spring en schiet dan in zijn benen waardoor hij op de grond valt. "Doei fcker!" Ik schiet in zijn borst en spuug op hem.
Ik draai me om. Nico rent naar binnen en Ik ren achter hem aan. Hij rent de trap van het balkon op.

Hij draait zich om en ik ren naar hem toe en sla met mijn vuist op zijn kaak

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij draait zich om en ik ren naar hem toe en sla met mijn vuist op zijn kaak. We beginnen te vechten. Ik schop hem in zijn lul en hij zakt op de grond maar staat daarna weer op. Hij schopt me in mijn buik "oeff!" Ik spuug op zijn gezicht en sla hem dan drie keer op zijn kaak. Hij spuugt naar rechts en ik zie dat er bloed uit zijn mond komt. Hij kijkt achter me en schopt dan in mijn lul en rent dan nog een trap op en staat stil bovenaan de trap. "Mmm wat hebben we genoten van Grace" "houd je bek gozer!" Schreeuw ik. Ik sta op en ren de trap op maar Nico schopt mij waardoor ik van de trap val "agh!"

Ik doe mijn ogen open en zie Nico wazig naar me toe lopen. "Ach wat zielig. Je kind gaat nooit weten wie zijn of haar vader is als ik je straks dood schiet!" Hij begint te lachen. Ik kijk hem woedend aan en probeer dan weer op te staan. Hij duwt mij weer op de grond en gaat op me zitten. "Je ouders zouden teleurgesteld in je zijn. Je bent net als hen een mislukking! Haha" ik begin woedend te worden maar ik krijg hem niet van me af. "Wat heb je gegeten dikzak!" Roep ik.
"Haha, ik zal goed voor je kind zorgen en natuurlijk ook van Grace genieten" hij legt zijn pistool tegen mijn hoofd. "Wat zijn je laatste woorden Romano"
Ik richt mijn geweer op zijn been en schiet dan. "Aaaahhh!!!" Schreeuwt hij. Ik sta snel op en richt mijn geweer op zijn hoofd. "Wil je weten wat mijn laatste woorden zijn Nico? Val dood!"
"BAM!"

Iedereen kijkt naar boven. Daar ligt hij dan. Eindelijk ben ik van hem af!
Ik kijk er nog even naar en loop dan naar beneden. Als ik buiten ben zie ik dat Bijna al zijn mannen op de grond liggen en ik zie de rest wegrennen. Ik zie ook een paar van mijn mannen liggen. Ik ren naar ze toe en hurk door mijn knieën.
"Het spijt me. Jullie waren goede strijders en ik ben trots op jullie..." ik sluit hun ogen en haal diep adem en sta dan op.
"Jongens! Bedankt! Jullie hebben goed gevochten!" "Aiden kijk uit!" Roept Mason. Ik draai me om en zie Dylan achter me staan. "Shit!" "Hier ga je voor boeten!" Hij heeft een geweer in zijn handen. Ik sluit mijn ogen en hoor iedereen om me heen rennen maar het is te laat. Als hij nu gaat schieten gaat niemand het redden. "BAM! BAM! BAM!"

3 schoten...

Part of your gang!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu