11. Nico

378 7 0
                                    

👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼
(Dats Nico)
Het feestje is zo goed als afgelopen. De laatste paar mensen lopen net de deur uit. Nico komt mijn richting op lopen. " zoo, heb je genoten van het feestje?"
"Ja , het was zelfs beter dan dat ik had gehoord"
"Gehoord?"
Ow oeps. Hij gaat er nu zeker weten achter komen.
"Natuurlijk, iedereen praat over mijn feestjes"
"Uh ja, iedereen zegt dat ze geweldig zijn dus ik dacht, waarom ben ik er nooit geweest. En hier ben ik dan"
"Gelukkig. Heb je misschien trek?"
Eigenlijk wel.
"Een beetje"
"Oke kom maar mee"
Ik volg hem naar de keuken.
"Ga zitten jongedame" hij schuift de stoel naar achteren zodat ik kan zitten en schuift m dan weer aan. Hij gaat tegenover mij zitten.
"Linda!!" Er komt een vrouw van rond de 30 jaar binnen lopen. Ze draagt een dienst meisjes pak. "Waarmee kan ik uw van dienst zijn meneer?" " Linda, deze prachtige jongedame en ik hebben trek in wat eten. Kun je misschien het voor ons klaarmaken?"
"Uhm ja hoor meneer"
Ze lijkt een beetje verbaasd.
Ze loopt weer weg. "Dat is mijn dienst meisje Linda." Ik knik.

Na het eten brengt hij me naar mijn kamer.
"Dit is dus jou kamer, je mag hier blijven tot wanneer je wilt"
"Mooi, woont u hier alleen? Behalve Linda"
"Je mag gerust 'je' zeggen, en nee. Mijn leden wonen hier ook"
"Leden?"
"Ja, ik ben de leider van The black tigers"
"Vind je het niet erg dat ik het weet?"
"Nee, mensen mogen het weten. Ze moeten bang voor mij zijn. Maar jij hoeft dat niet schoonheid, jij bent in goede handen"
Ik glimlach nep naar hem. "Slaap lekker"
Hij plaatst een kus op mijn wang en loopt de deur uit. Ik loop achter hem om de deur te sluiten en doe m daarna opslot.

Ik trek mijn jurk uit en doe mijn pyjama aan.

Als ik mijn pyjama aan heb, pak ik de laptop en leg het op het bureau

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik mijn pyjama aan heb, pak ik de laptop en leg het op het bureau. Ik ga zitten en open de laptop. Ik doe mijn camera aan en de gezichten van de jongens verschijnen op het scherm.

"Ik ben binnen, hij heeft me een kamer gegeven"

"Goedzo, oke morgen moet je de hele dag met hem doorbrengen en hem beter leren kennen. Wees niet zomaar een meisje die hij neukt en dan weer weg doet. Kom zoveel mogelijk over hem te weten."

"Is goed. Ik ga nu slapen jongens ik spreek jullie morgen ochtend."
"Is je deur opslot?" Vraagt Aiden.
"Ja, anders zou ik me niet veilig voelen hoor. Maarja slaap lekker"
"Slaap lekker"

Ik sluit de laptop en ga in bed liggen.
Oke morgen moet ik dus meer over hem te weten komen. Als hij aan me zit verzin ik wel dingen. Ik sluit mijn ogen en val in slaap.

Ik open mijn ogen en vraag me dan af waar ik ben. Ik ga zitten en bedenk me dan weer dat ik op missie ben. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik doe mijn haar los en mijn makeup snel op , en loop daarna naar mijn koffer. Ik pak een outfit en trek het aan.

 Ik pak een outfit en trek het aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Part of your gang!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu