Ik klop aan.
De deur gaat open.
"Uhm heyy"
"wat doe je hier Grace?"
"Ik had een vraagje.."
"Wat?" Zegt ie geiriteerd.
" Sophia komt overmorgen pas terug, kun je mij misschien helpen met trainen totdat zij terug is?"
"Train je niet al met Aiden?"
"Eerst wel, maar daarna begon hij ineens Rachel ook te trainen en uhmm dat wordt misschien iets teveel voor hem dus ik dacht misschien wil jij mij wel helpen..?"
" waarom kom je naar mij? Waarom ga je niet naar Mason?"
"Omdat jij een van de beste vechters bent van wat ik heb gezien en ik wil meer van jouw technieken leren"
Hij zucht en knikt dan.
"Yesss! Dankje Brayden"
"kom naar de zaal na het eten"
Ik knik en loop naar de keuken.Sarah staat in de keuken. Sarah is de bediende van Aiden, hij behandeld haar erg goed en ze is super aardig en een hele goede kok.
"Goedemorgen Grace"
"Goedemorgen Sarah"
" wilt u iets eten?"
"Ik wacht wel op de rest"
" is goed, ga maar zitten dan leg ik alles even klaar"
"Zal ik anders even helpen? Dan zijn we sneller klaar"
"Echt?" "Jaa ik help je graag"
"Ja tuurlijk, kun je alle borden en glazen op tafel leggen"
Ik knik.~ pov Aiden ~
"Oke Rachel ga met je ene been naar achteren staan en je handen in een vuist voor je gezicht voor bescherming"
Ze knikt en doet wat ik zeg. "Oke probeer me nu aan te vallen" ze rent op me af en wilt schoppen met haar linkerbeen maar ze is niet snel genoeg waardoor ik haar been kan vast pakken. Ik zie aan hoe ze me aanviel dat ze nog nooit aan een vecht sport heeft gedaan.
"Je moet sneller zijn"
"Ow sorry" "het is niet erg, oke ik ga iets proberen"
Ze knikt en gaat voor me staan.
"Oke, als iemand je van voren aanvalt moet je letten op de ogen. De ogen geven heel snel weg waar degene gaat aanvallen. Stel je voor dat ik je wil aanvallen, let goed op mijn ogen."
Ik kijk naar haar rechterbeen en schop dan tegen haar linkerbeen aan waarna ze op de grond valt. Ze is niet zo oplettend als Grace. "Auw!" Dit wordt een laaanggee training.~pov Grace~
"De eieren zijn bijna klaar, moet ik nog ergens mee helpen?"
"Nee hoor je hebt al genoeg gedaan, heel erg bedankt!" Zegt ze glimlachend.
Ik glimlach terug "geen dank!"
Als de eieren klaar zijn doe ik ze op een bord en leg het neer op tafel.
Mason en Brayden lopen naar binnen en gaan aan tafel zitten.
Daarna komen Aiden en Rachel lachend binnen lopen. Ik rol met mijn ogen.
Dan loopt de rest binnen en zit iedereen aan tafel. Ik ga ook zitten.
"Het ruikt weer heerlijk Sarah, dankje!"
" je moet niet alleen mij bedanken, Grace heeft me erg goed geholpen"
Iedereen kijkt me verbaasd aan.
"Wat? Ik wilde gewoon helpen"
"Het is niet erg, ik vind het juist tof van je!"
Zegt Aiden.
"Uhm dankje" zeg ik verlegen.
"Eetsmakelijk!" Zegt Sarah voordat ze wegloopt."Ik heb een vraag over het gala"
Zegt Derek.
"Ja?"
"Ze gaan ons toch herkennen als ze ons zien?"
"Het is een gemaskerd gala dus we dragen allemaal maskers, ik wil dat jullie vandaag of morgen kleding gaan halen voor het gala"
Zegt Aiden.
" Grace jij en Rachel gaan samen vandaag een jurk uitkiezen en een masker. Mason gaat met jullie mee"
Ik zucht, Rachel gaat dus mee op de missie..Ik knik en zet een neppe glimlach op mijn gezicht.
"Ik wil dat jullie over 2 uurtjes klaar staan want dan gaat Mason jullie meenemen"
"Oke baas" zeg ik spottend en zachtjes en prop mijn mond daarna vol met eten.
"Wat?" Vraagt Aiden.
"Huh?" Zeg ik met een volle mond.
Hij kijkt me geiriteerd aan maar gaat dan door met praten.Na het eten help ik Sarah opruimen en loop daarna naar de trainingzaal.
Brayden staat al klaar.
"Hey"
"Hey, kom voor me staan"
Ik loop naar hem toe en ga voor hem staan.
"Ik heb gehoord dat je al op een vechtsport hebt gezeten" ik knik.
"Oke, laat maar wat zien"
We gaan klaar staan.
Hij slaat rechts maar ik buk en ontwijk zijn slag. Ik pak zijn been vast en trek het omhoog waardoor hij op de grond valt. Ik lach trots, maar dan pakt Brayden bij arm vast en gooit me op de grond. "Auww!" Kreun ik van de pijn.
"Je moet niet te vroeg juichen, je moet eerst zeker weten of je je vijand hebt uitgeschakeld" zegt hij terwijl hij opstaat.
"Oke" zeg ik nog steeds kreunend van de pijn.
Hij strekt zijn arm naar me uit en ik pak het vast. Hij trekt me overeind.
"Je hebt goede techniek alleen je moet het leren afmaken, niet bang zijn en te snel juichen" ik knik.
"Wat je net deed is goed, je ontweek mijn aanval en meteen daarna vloerde je me. Door je snelle handeling had ik het niet verwacht. Maar nadat je me had gevloerd begon je te lachen en lette je niet meer op. Je moet zeker weten of je vijand uitgeschakeld is dus wat je kan doen is, je staat of op zijn of haar hand waardoor ze die niet meer kunnen gebruiken om jou te slaan of je slaat ze knock out" ik knik.
"Oke opnieuw"Na anderhalf uur getraind te hebben ben ik uitgeput.
"Dankje voor de training Brayden"
"Geen dank, morgen om 7 uur s'ochtends gaan we weer trainen. Van 5 tot 6:30 gebruikt Aiden de zaal om met Rachel te trainen."
"Oke" "ga je maar opfrissen want jullie moeten over een half uur naar de winkels om een jurk uit te kiezen"
"Owja helemaal vergeten!"
Ik ren snel naar mijn kamer en fris mezelf op.Als ik bij de auto ben zitten Rachel en Mason al in de auto. Ik stap in.
"Sorry dat ik telaat ben" "is niet erg, zijn jullie ready?" Zegt Mason.
"Ja" zeggen Rachel en ik in koor.
De hele rit is het erg stil. Ik heb geen zin om tegen Rachel te praten zij waarschijnlijk ook niet tegen mij.
Hoe kan ze tegen mij zeggen dat ik jaloers ben.
Oke misschien is het wel zo maar alsnog...We zijn eindelijk aangekomen. We stappen uit en lopen de eerste winkel in.
Ik zie al een paar mooie jurken hangen die ik dan ook gelijk pak.
Na een tijdje heb ik een aantal jurken vast in mijn hand en loop ermee naar de paskamers.
Mason blijft buiten de paskamers staan.
Ik zie een paar meiden met elkaar praten en in de spiegel kijken. Hoe graag ik ook om hulp wil vragen, ik kan het niet. Ik moet mijn ouders helpen..Ik loop een van de paskamers in en trek een voor een de jurken aan.
Uiteindelijk heb ik een jurk gevonden.
Het is een zwarte lange jurk. Ik stap uit de pashokjes en loop naar Mason om mijn jurk aan hem te geven.
Daarna loop ik nog even rond om een masker te vinden.
Ik zie een paar rode en roze maskers maar die passen niet echt bij mijn jurk. Dan zie ik een mooie zwarte masker met allemaal coole details eraan. Ik pak m vast en kijk ernaar. Ik geef m daarna ook aan Mason. Rachel is ook al klaar, we lopen samen naar de kassa waar Mason onze spullen betaald.Als we eindelijk weer terug zijn pak ik mijn spullen en loop meteen naar de kamer, Rachel loopt zonder naar mij te kijken gewoon door. Ik rol met mijn ogen en loop dan mijn kamer binnen en ga voor mijn bed staan. ik gooi mijn kleren op mijn bed. Morgen is het gala al en ik ben super nerveus. Nico en Dylan gaan daarbij zijn. Wat als ze me herkennen? Wat als ze me wat aan gaan doen? Allerlei gedachtes zweven door mijn hoofd. Achter mij gaat de deur opeens open wat me uit mijn gedachten haalt. voordat ik me kan omdraaien botst diegene tegen me aan waardoor ik op de grond val. "auw!" "ow gaat het?" hoor ik een bekende stem zeggen. ik draai me om en zie Rachel en Aiden dicht tegen elkaar aan staan. Aiden zijn haar is helemaal door de war. " wat doe jij hier ?" vraagt Aiden. "Uhm dit is wel de kamer die je aan mij hebt gegeven, wat moet ik hier doen? schijten?" ik sta geïrriteerd op en loop langs hun de deur uit.
ik draai me om en zie ze dan hevig zoenen. Rachel sluit de deur waardoor ik niet meer kan zien wat daar allemaal gebeurd. Maar ik weet donders goed wat daar straks gaat gebeuren en ik wil er liever niet aan denken. Waarom kon ik niet verliefd worden op iemand zoals Mason, waarom moest het perse Aiden zijn? De ene keer hebben we het super gezellig samen en de andere keer lebbert hij Rachel af. Vieze player dat hij is! Waarom heb ik ooit gedacht dat iemand zoals hij mij leuk zou vinden....
JE LEEST
Part of your gang!
RomanceHeb je ooit toen je klein was wel eens gedacht hoe je toekomst er uit zou zien? Of je gelukkig zou worden. Ik wel. Ik dacht dat ik later een prinses zou worden. Ik was klein dus don't judge me. Ik wilde een succes volle vrouw worden. Met een perfect...