30. Wat wil je van me?

313 6 0
                                    

Ik word een zwarte auto in geduwd. Dylan en Nico stappen vooraan in. "Waar gaan we heen?" "Dat zul je zien" "wat gaan jullie doen met mij? En waarom hebben jullie eigenlijk mijn ouders ontvoerd? En.." Nico begint te zuchten. "Hoezo heb je haar mond niet afgetaped, ik word haar vragen zat" ik kijk hem vuil aan en zeg dan niks meer.

Na een tijdje stopt de auto en stappen Nico en Dylan uit. Ik kijk door het raam en zie een groot gebouw waar allemaal mensen naar buiten en binnen lopen. De vrouwen hebben erg hoerige kleding aan en de mannen zien er wat stoer en groot uit. Waar ben ik?

Dylan doet de autodeur open en trekt me naar buiten. "Auw! Rustig" hij lacht en pakt me stevig vast bij mijn arm. Samen met Nico lopen we naar binnen. Als we eenmaal binnen zijn lopen we een kleine kamer binnen met een bureau en twee stoelen. "Ga zitten" zegt Nico waarna ik ga zitten. "Wacht hier, ik ga hem roepen" zegt Dylan tegen Nico. Hij knikt. Dylan loopt de deur uit en ik begin om me heen te kijken. Ik ga hem roepen? Wie gaat hij roepen?
Nico zakt door zijn knieeën precies voor mijn neus. "Wat wil je van me!" Zeg ik.
"Wat ik niet kon krijgen" "wat?" "Jou, je bent zo lekker" "ew wtf" ik kijk hem vies aan waardoor hij begint te lachen. "Ze gaan zoveel plezier met jou hebben" "wat? Plezier? Ze? Wat bedoel je" hij staat op en loopt naar de deur. "Wat dacht je? Dat we met je gaan shoppen of een filmpje kijken? Realiseer jij je nog steeds niet met wie je te maken hebt!" Zegt hij op een aanvallende toon. "Wat willen jullie dan met me doen?" "Jij word een speeltje, een hoertje. Wij worden betaald terwijl jij de mannen een plezier gaat doen. Alles wat die meiden daar buiten verdienen gaat in onze eigen zak" zegt hij lachend, hij geniet er gewoon van. Viezerik!
"Je bent echt een klootzak!" Schreeuw ik terwijl ik op sta. Hij komt steeds dichterbij. "Hoe durf je die meiden zo te behandelen! Je bent echt een idioo.." voordat ik dat woord af kan maken lig ik op de grond. "Ik zou je sletten bek houden voordat ik je doodsla! Wees blij dat ik je nog levend hou!na wat je mij hebt aangedaan kon ik je net zo goed doden meid!" Met tranen in mijn ogen leg ik mijn hand op mijn wang.

Dan wordt er geklopt op de deur.
"Sta op!" Zegt Nico. Ik sta snel op voordat ze me weer iets aan gaan doen. Dylan loopt naar binnen en vanachter hem komt er een grote kale man met allemaal tattoos tevoorschijn. "Ey Tear! Hoe gaat het" zegt Nico tegen de man. "Gaat wel goed, mijn dag wordt wel beter als ik dit stuk mee mag nemen" hij kijkt nu naar mij. Ik voel me gelijk vies. "Tear, dit is Grace" "hey is dit niet die ene van Aiden" ze beginnen allemaal te lachen. "Dit gaat leuk worden" hij begint met zijn handen te vrijven. Ik begin te trillen door angst. Wat gaan ze met me doen. Diep van binnen weet ik het wel maar ergens hoop ik toch dat het niet waar is. Hij geeft een stapel met geld aan Nico. "kom maar met me mee mop"hij pakt mij vast aan mijn heupen. Ik sla zijn handen snel van mij af.
Hij draait zich om naar Nico en Dylan. "Oee ze is vurig, daar hou ik wel van" "Grace, Tear gaat je alles uitleggen over hoe dit werkt. En Tear als ze moeilijk doet, weet je wat je moet doen" Tear knikt. " eerst ga ik wel van je genieten hoor" hij knipoogt naar me. Eww. Ik begin weer te trillen. Tear pakt me vast en ik begin te schreeuwen. Dan pakt hij me vast en gooit me over zijn schouder. Alsof ik niks ben.
Ik begin hem te slaan en te schoppen, maar hij geeft geen reactie. Na een tijdje ben ik uitgeput en geef ik op. Dan stopt hij bij een deur en loopt naar binnen. Hij gooit me op een bed en trekt dan snel zijn kleding uit.
"Nee nee nee!" Hij begint te lachen.
Hij springt op me en trekt razendsnel mijn kleding uit. Ik probeer hem te schoppen en slaan maar hij gaat maar door. "Ik ben zwanger!" Zeg ik dan. Hij stopt heel even. "Dat houd mij niet tegen" en dan doet hij zijn onderbroek uit en stopt het in me. Ik begin te schreeuwen en te huilen van de pijn en angst. Aiden...please help me...

~ pov Aiden

Ik kan niet meer normaal nadenken. Ik ben woedend. Grace, Grace! Ik word vader?? Ik begin te lachen. Ik word gewoon vader...ik schud mijn hoofd. Grace! Ik zweer ik ga die Nico en Dylan vermoorden met mijn eigen handen als ze Grace een keer aan raken! "Mason!" Mason komt rennend naar me toe. "Ja baas!" "Roep de anderen, we gaan dit eindigen voor eens en altijd."
"Hoe gaan we ze dan vinden?" "Weet ik ni..."
"Baas!!!" Francisco rent op me af. "Rustig rustig, wat is er?" Hij haalt diep adem "ik weet hoe we ze kunnen vinden" "hoe dan?" Hij begint te glimlachen. "Ik heb toen jullie binnen waren gps chips op de onderkant van al hun auto's geplakt" ik kijk bewonderend naar Fransisco, hij is geweldig! "Fransisco! Je bent onze held, top gedaan man!" Ik geef hem een schouder klopje. Ik roep de jongens bij elkaar. "Ey boys, we gaan Grace terug halen" dan komen de ouders van Grace hun kamer uit lopen. Haar moeder loopt op me af.
"Wees voorzichtig jonge" zegt ze dan. "Doe ik, bedankt" dan legt ze haar hand op mijn wang en kijkt me aan. "Je lijkt zo erg op je vader. hij was ook bang voor niks en als het om je moeder ging deed hij alles voor haar, zoals jij doet voor Grace... Je ouders zouden zo trots op je zijn..." ik weet niet wat ik moet zeggen. Hoe kon ik ooit denken dat zij mijn ouders iets hebben aangedaan..ze waren beste vrienden. Ik pak haar handen vast "dankuwel, ik zorg dat uw dochter veilig terugkomt"ze knikt. 
Ze loopt weer naar haar man en kijkt dan naar ons. "Boys, Fransisco heeft gps chips geplaatst op de auto's van Nico, die gaan we volgen. Neem zoveel mogelijk wapens mee, want dit wordt de laatste keer dat we last van ze hebben!" Iedereen begint te juichen en te joelen.
En dan begint ons volgende missie, Grace redden....en mijn kind!

Pov Grace

Daar lig ik dan....in bed half naakt.. ik heb een deken over me heen gedaan. Ik tril helemaal..
Als Aiden me niet snel komt redden kan ik dit echt niet meer aan. Nadat Tear klaar was heeft hij mij daar zo gelaten en is weggegaan, de deur heeft hij opslot gedaan. Ik zie mijn kleren op de grond liggen. Ik sta langzaam op en pak mijn kleding en trek ze aan. Ik ben nog steeds aan het trillen. Waarom doen mensen dit...ze zijn geen mensen maar beesten, monsters!
En dan al die andere meiden die dit misschien al heel lang meemaken... ik schud mijn hoofd, sterk blijven Grace.

Er is geeneens een raam in deze kamer, het is erg donker en er hangt alleen maar een klein lampje aan het plafond. Wat moet ik doen?
Dan wordt er op de deur geklopt. Ik schrik op. De deur gaat langzaam open en er komt een meisje binnen lopen. Ze ziet er best jong uit. Misschien 3 jaar jonger dan ik..
"Hey.." zegt ze heel lief en rustig.
"Uhmm hey..wat is er?" "Ze hebben me gevraagd om je mee te nemen, je kan een douche nemen" "uhm oke.." ik loop achter haar aan en we lopen langs allemaal kamers. Ik zie allemaal meiden van verschillende leeftijden. Zelfs meisjes van 16! Wat vreselijk! Als het kon zou ik nu met hun allemaal hier wegrennen...

Part of your gang!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu