Ik word weer de gang op geduwd. Samen met Aiden lopen we richting een donkere deur. Aiden klopt aan en een beeldschoon meisje doet de deur open. "Hey" zegt ze vriendelijk.
"Kom maar binnen" Aiden duwt mij naar binnen. "Dit is Grace, Grace Marino"
Het meisje kijkt geshokkeerd. "Een Marino? Wat doet die hier?"
"Ik heb haar meegenomen"
"Ja niet vrijwillig" onderbreek ik hem.
Hij kijkt me geiriteerd aan maar negeert me.
"Hey, ik ben Sophia, je nieuwe trainer"
"Trainer? Voor wat?"
Ze beginnen allebei te lachen. Wat is hier grappig? " je gaat voor ons werken kiddo" zegt Aiden.
Kiddo? "Ik ben geen klein kind hoor. Wat voor werk precies?"
"Spion, je gaat undercover missies doen"
Ik kijk verbaasd naar Sophia. "Je moet wel eerst trainen en daarna moet je een leugen detector afnemen zodat we kunnen zien of je te vertrouwen bent. " ik moet gaan, heb een vergadering. Soph, als je klaar bent met haar neem haar mee naar mijn kantoor" Sophia knikt en geeft dan een knuffel aan Aiden. Ze zijn vast een koppel. Waarom boeit het me?
Hij loop de deur uit en gooit het dicht."Oke, ik heb wat trainings kleren in de kleedkamer voor je achter gelaten die je kunt aantrekken" ik knik en loop ernaar toe.
"Mag ik je wat vragen?" "Ja tuurlijk" zegt Sophia vriendelijk. "Waarom is schrikt iedereen van mijn achternaam, wat is er mis mee?"
Ze kijkt me verbaasd aan "weet je dat niet?" Ik schud mijn hoofd. "Nee? Wat weet ik niet?"
Ze gaat op een bankje zitten en geeft me een signaal dat ik naast haar moet zitten. "de Romano's en de Marino's hebben al eeuwen lang ruzie" ik kijk haar verbaasd aan "wat?!" "Ja, Aiden heeft ontdekt dat jij de dochter van Emilio Marino bent" hoe weten ze mijn vaders naam. Ik kijk haar geschrokken aan. Wie de fack zijn deze mensen en wat willen ze van me? "Maar waarom wilt hij mij dan?" "Zodat je ouders je gaan zoeken en als ze je vinden gaan de Romano's wraak nemen" leven ze nog? "M maar mijn ouders zijn er niet meer, ik denk dat ze vermoord zijn" "Wat?! Dat moet je vertellen aan Aiden" ik negeer wat ze zegt en verander van onderwerp. " w wat moet ik voor werk doen dan?" "Je gaat Aiden en zijn team helpen"
"Met?" "Mensen vermoorden" ik kijk haar verbaasd aan "wacht wat?! Ik wil geen mensen vermoorden!" "Nee dat hoeft ook niet, de jongens zorgen daarvoor, jij gaat undercover om informatie te krijgen" ugh ik heb er nu al geen zin in. "Vermoorden jullie zomaar onschuldige mensen?" "Nee , we vermoorden mensen die ons iets schuldig zijn"Ik sta op en loop naar de kleedkamer.
Ik doe een zwarte sport legging aan en een wit met zwart gestreepte adidas shirt aan. Ik doe zwarte schoenen aan en doe mijn haar in een staart. Als ik klaar ben loop ik weer naar Sophia toe die op mij aan het wachten is.
"Ben je er klaar voor?" "Voor wat?" Dan voel ik een stomp in mijn buik. "Kom op, focus"
Oh god dit word nog wat.~ Aiden
Ik loop mijn kantoor in waar Mason en Brayden op me aan het wachten zijn. Brayden en Mason zijn mijn beste vrienden en mijn linker en rechter handen. Ze staan altijd voor me klaar en ik voor hun. Ik loop naar mijn stoel toe en ga zitten. "En? Heb je al wat meer gevonden over haar?" Mason knikt. Hij schuift de computer naar mij toe. "We hebben haar social media onderzocht, ze heeft alleen instagram en dat is het enige wat er over haar te weten is. Ik klik op haar account en kijk naar haar fotos.
JE LEEST
Part of your gang!
RomanceHeb je ooit toen je klein was wel eens gedacht hoe je toekomst er uit zou zien? Of je gelukkig zou worden. Ik wel. Ik dacht dat ik later een prinses zou worden. Ik was klein dus don't judge me. Ik wilde een succes volle vrouw worden. Met een perfect...