Mijn wekker gaat waardoor ik wakker word. Ik ga rechtop zitten wrijf in mijn ogen. Ik gaap en sta dan op. Ik ben zoo moe. Het is 6:45. Ik kleed me snel om en doe mijn haar in een staart. Ik loop naar de trainingszaal en zie Brayden staan.
" goedemorgen "
"Goedmorgen" zeg ik terug.
"Ben je er klaar voor?"
Ik knik...Na 2 uur te hebben getraind ben ik zo uitgeput dat ik bijna niet meer kan staan. "Ga anders even uitrusten, Sophia komt over 3 uur ik vraag wel of ze je dan wakker kan maken en dat jullie je gaan voorbereiden voor vanavond" ik knik. Brayden draait zich om en wilt weglopen. "Wacht!" Hij draait zich om. "Wat is er?"
"Dankje dat je me wilde trainen" hij glimlacht en loopt dan weg. Ik loop naar mijn kamer en plof dan neer op het bed.
Ik sluit langzaam mijn ogen en val dan in slaap.3 uur later.
"Grace..word wakker!"
Ik doe langzaam mijn ogen open en zie Sophia naast me staan. "Sophia!" Ik sta gelijk op en omhels haar. "Haha" "hoe gaat het met je oma?" "Ze is ernstig ziek geworden maar ze zeggen dat het goed met haar komt" "gelukkig"
"Hoe was de missie?" "Het was oke, Nico leeft nog" "ja ik heb alles gehoord van Aiden"
"Ik heb nog een jurk nodig, kom je met me mee?" Ik knik.
Ik trek schone kleren aan en loop dan achter Sophia aan. We willen net de deur uit maar dan grijpt iemand mijn arm vast en draait me om.
"Wat is er Aiden?" Vraag ik. "Waar gaan jullie heen?" "Ik heb een jurk nodig en Grace gaat mee om te helpen" legt Sophia uit.
"Hebben jullie toestemming gevraagd?"
"Dat heeft nooit gehoeven Aiden? Waarom doe je zo raar?" "Laat maar, wees voor 16:00 terug want dan gaan we ons allemaal klaar maken en om 17:20 gaan we vertrekken."
We knikken en ik draai me weer om. We lopen naar een auto en stappen in.Als we bij de winkels zijn stappen we uit de auto. We lopen een winkel in en kijken rond. Ik wijs een jurk aan. "Wauw die is echt mooi" "neem het anders mee dan kunnen we straks in de paskamers kijken" ze knikt en pakt de jurk vast. Na een tijdje heeft Sophia een paar jurken in haar hand en lopen we naar de paskamers.
Ik ga zitten op een stoeltje tegenover het pashokje waar Sophia in gaat. Ze trekt de eerste jurk aan en loopt dat het pashokje uit.
"Wouww" zeg ik als ik Sophia in die jurk zie.
"Staat ie leuk?" "Jaaa" ze loopt dan teru het hok in om de andere jurken te passen.
Als ze alle jurken heeft gepast kiest ze de jurk die ze als eerste heeft gepast uit en betaald het.Na een tijdje heeft ze alles wat ze nodig heeft en gaan we weer terug.
Als we terug zijn is iedereen druk bezig. Ze hebben allemaal al pakken aan en doen oortjes in om bereikbaar te blijven. Rachel en Aiden zijn nergens te bekennen. Ze zijn waarschijnlijk samen.
"Ga je omkleden en klaar maken we moeten zo weg, kom naar mijn kamer als je klaar bent" zegt Sophia en daarna loopt ze richting haar kamer.
Ik loop mijn kamer binnen en doe de deur opslot. Ik pak mijn jurk uit de kast en kijk er goed naar. Dan trek ik hem aan.Als ik mijn jurk aan heb trek ik zwarte hakken aan. Ik kijk in de kasten en vind dan de krultang die ik ooit van Sophia had geleend.
Ik doe de kruiltang in het stopcontact en ga voor de spiegel. Een voor een krul ik de plukjes van mijn haar. Als ik daarmee klaar ben doe ik snel mijn makeup. Ik doe mascara op, highlighter en een rode lippenstift.
Dan loop ik naar mijn nachtkastje en doe het laadje open. Ik pak er een zilveren ketting uit met een hartje die open kan. Als ik dat hartje open doe zie ik twee fotos van mijn ouders. "Ik hoop dat deze missie lukt en dat ik jullie kan redden".. ik doe de ketting dan om en haal diep adem. Ik doe de deur open en zie Rachel dan staan, zij is ookal klaar.
JE LEEST
Part of your gang!
RomanceHeb je ooit toen je klein was wel eens gedacht hoe je toekomst er uit zou zien? Of je gelukkig zou worden. Ik wel. Ik dacht dat ik later een prinses zou worden. Ik was klein dus don't judge me. Ik wilde een succes volle vrouw worden. Met een perfect...