~pov Aiden
Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen. Grace die daar zit, door mij. Dit allemaal is haar overkomen door mij. Als ik haar die dag niet had geschoten in haar been en had meegenomen was dit haar allemaal niet overkomen. Dan had ze een normaal leven kunnen lijden. Als dit allemaal over is en ze veilig is stuur ik haar weg. Ik ben niet goed voor haar, ik breng haar alleen maar in gevaar en straks ons kind ook. Ik stuur haar ouders en haar weer terug naar huis. Ik haal diep adem en sta dan op.
"Aiden!" Hoor ik buiten mijn kamer. "Ja, kom binnen Mason" de deur gaat open en Mason komt binnen lopen. "Ben je er klaar voor?" Ik knik. "Zijn de jongens al geland?" "Ja, ze komen nu deze kant op. Kim wacht beneden op je" ik knik en doe mijn zwarte jas aan en loop naar beneden.
Als ik mijn kantoor binnen loop zie ik Kim al klaar zitten met al haar spullen. "Hey Kim, lang niet gezien" ik geef haar een knuffel en ga dan voor haar op een stoel zitten. Ik en Kim kennen elkaar al heel lang. Zij regelt al onze vermommingen als we het nodig hebben voor een missie. " Oke wat wil je dat ik doe Aiden" "ik wil er helemaal anders uitzien. Mensen mogen mij niet herkennen" ze knikt en pakt haar spullen.
Als ze klaar is kijk ik in de spiegel. "Wow, ik zie er heel anders uit" "ja, en als je het eraf wilt halen kun je het er best snel af wassen"
"Heel erg bedankt Kim" ik geef haar nog een laatste knuffel en loop dan de kamer uit. "Boys! We gaan! Mason ik wil dat jij hier blijft totdat de rest aankomt. Je weet waar je naartoe moet" hij knikt en ik loop door.
Frederico en de jongens stappen allemaal in aparte auto's en ik zit alleen in een auto.Als ik er ben stap ik uit en haal diep adem. Dit moet goed lopen, Grace mag niet in gevaar komen. Ik loop het gebouw in en zie een hele lange rij staan. Frederico zei niet dat het zo druk was. Ik kijk om me heen en tik dan een man met blond haar aan. "Wat!" "Wat is er hier aan de hand?" "Ow, iedereen wilt die nieuw chick neuken kijk" hij wijst naar een grote poster. Wacht.. dat is Grace!
Viezerikken! Ik ga ze echt afmaken!
"OKE! We gaan bieden!"
Wat bieden?! Alsof Grace een voorwerp is. Ik moet mijn woede inhouden. "1000€!" Hoor ik iemand roepen. "1500€!" Hoor ik weer iemand anders roepen en opeens hoor ik allemaal verschillende bedragen. "5000€"
"8000€" "10.000€" "20.000€" "40.000€" ik word er gek van en roep dan "100.000€!!" Iedereen kijkt me aan, niemand zegt meer iets en ik loop naar voren. Ik pak het geld uit mijn zak en sla het op de tafel "100.000€ voor deze dame" ik wijs naar boven. "Verkocht! Haha" zegt een kale man. Ik loop zonder nog maar iets te zeggen naar binnen. Ik kijk om me heen en zoek een bekend gezicht. Dan zie ik Dylan op de bank zitten met een meisje op zijn schoot. "Uhm mag ik je wat vragen" hij draait zich om naar mij en staat dan op. "Ja! Wat wil je weten" "waar de kamer van het nieuwe meisje is" "ow kom maar mee".We lopen door een gang en stoppen dan bij een deur. Ik kijk door het raampje en zie Grace helemaal uitgeput in de hoek van de kamer zitten. "Dankje man!" Zeg ik . Hij knikt "geniet er van" en loopt dan weg.
Ik doe de deur open en loop naar binnen. "Grace..." "Nee! Nee NEE!" Schreeuwt ze. "Grace ik ben het..." "raak me niet aan!" Ik loop langzaam naar haar toe en hurk voor haar. Ik wil haar gezicht vast pakken maar ze slaat mijn handen weg. "Nee raak me alstjeblieft niet aan" ze barst in tranen uit. "Ik ben het Aiden" "wat? Lul niet, ik zweer ik kan dit niet meer"
Ik haal diep adem en sta dan op. Ik kijk om me heen en zie dan een klein kraantje. Ik loop ernaar toe en was mijn gezicht totdat alles eraf is. Ik droog mijn gezicht af en loop dan weer terug naar Grace. "Grace kijk me aan" "nee, ga weg!" Ze wilt me slaan maar ik pak haar polsen vast. "Grace doe je ogen open" ze doet haar ogen langzaam open en schrikt dan. "Aiden?" Ik weet niet wat me overkomt maar ik pak haar hoofd vast en zoen haar. Haar zachte lippen glijden langs de mijne....Ik trek terug en kijk haar aan. "Hebben ze je aangeraakt?" Er rolt een traan over haar wang en ze knikt. Ik voel mijn woede koken. Ik trek haar in een knuffel en aai haar haren. Ze begin te huilen. "Ik beloof dat ik ze allemaal iets aan ga doen. Ze hebben dat nooit mogen doen".
We zitten daar een paar minuten totdat ik terug trek."Je moet nu goed naar mij luisteren ja?" Ze knikt. "Ik ga straks vragen voor een grotere kamer..." "gaan ze je niet nu herkennen?" "Ik hou mijn hoofd omlaag en doe mijn capuchon op. Als we langs de uitgang lopen rennen we naar buiten." "Ze gaan achter ons aanrennen.."
Weet ik , maar ik ben daar op voorbereid. Vertrouw je me...?" "Ja.." ik glimlach en sta dan samen met haar op. Ik pak haar hand vast en doe dan de deur langzaam open. In de gang staat een grote kale man. Ik loop naar hem toe en tik hem aan. "Hebben jullie een grotere kamer? Ik wil wel krijgen waar ik voor betaald heb" hij kijkt me even aan en loopt dan door. "Ja kom maar mee. Je gaat deze kamer geweldig vinden" verteld hij. Ik kijk rechts van me en zie de uitgang. Grace en ik beginnen keihard te rennen.
"Ey!" Hoor ik achter me.Als we eenmaal buiten zijn ren ik naar mijn auto en wacht totdat Grace in is gestapt. Daarna stap ik in en rijd zo snel mogelijk weg. Ik bel Mason. "Ja!" "Mason, ik heb Grace, maar we worden achtervolgd. Ik kom nu naar achteren om Grace te droppen. Zorg dat Lucas klaar staat met de auto. Als Grace eenmaal in de auto zit rijden jij en ik weer terug naar voren om ze te facen" "is goed. Totzo" "totzo!".
"Wat gaan jullie doen? Vraagt Grace. "We gaan dit eindigen!".
Ik stop achter het gebouw en zie dan een auto naast ons stoppen. Het raam gaat open en ik zie Lucas zitten. "Grace stap uit en stap in die auto in. Lucas gaat je naar de Safehouse brengen" ze doet de deur open en stopt dan even. Ze kijkt me aan "Aiden...doe please voorzichtig" ik knik. "Doe ik!" Ze stapt uit en stapt in de andere auto in. Ik wacht totdat ze wegrijden en zie Mason dan deze richting op lopen. Hij doet de deur open en stapt in.
"Zijn we er klaar voor?!" Ik lach en zeg dan "tuurlijk, ik ben nog nooit zo ready geweest!"
JE LEEST
Part of your gang!
RomanceHeb je ooit toen je klein was wel eens gedacht hoe je toekomst er uit zou zien? Of je gelukkig zou worden. Ik wel. Ik dacht dat ik later een prinses zou worden. Ik was klein dus don't judge me. Ik wilde een succes volle vrouw worden. Met een perfect...