2 weken later.
Vandaag ga ik samen met Aiden vertrekken voor onze missie. Ik heb deze twee weken erg hard getraind samen met Sophia.
Ik ben nu mijn spullen aan het inpakken. We gaan naar Florence omdat daar waarschijnlijk de schuilplaats van Dylan zit. We verblijven in een hotel. Ik pak alles in en loop dan samen met Rachel naar de garage.
Ik leg mijn spullen in de achterbak. Mason en Brayden staan er ook bij. "Succes Grace" zegt Rachel voordat ze me in een knuffel trekt. "Dankje" "wees voorzichtig" "doe ik"
Ik ga zitten en kijk dan in de spiegel waar ik Rachel Aiden een kus op zijn wang zie geven. Een jaloers gevoel komt naar boven maar ik negeer het. Aiden zegt gedag tegen de jongens en stapt dan naast me in.
"Are you ready?" Ik haal diep adem. "Ja"
Hij knikt en start dan de auto.De hele auto reis hebben we niks tegen elkaar gezegd. Ik kijk uit het raam naar buiten en zie dan we er zijn. "We zijn er, stap uit"
Ik stap uit en pak mijn spullen van achter.
Aiden loopt voorop richting de ingang.
Als we binnen zijn lopen we naar de receptie. Er staat een lange blonde achter de toonbank. " hallo, kan ik jullie helpen?" Vraagt ze zonder ons aan te kijken. "Wij hebben een kamer gereserveerd. Mogen we de sleutel?" Ze kijkt op en schrikt een beetje van Aiden. Het lijkt alsof ze hem kent. "Ow sorry waar zijn mijn manieren. Tuurlijk en welkom. Als jullie vragen hebben kom gewoon naar mij en ik help jullie graag" zegt ze opeens erg aardig. Aiden knikt en loopt richting de lift. Hij geeft me een seintje dat ik hem moet volgen. Terwijl we op de lift wachten kijk ik terug naar de receptioniste die nu aan de telefoon zit. Ze kijkt ons steeds aan. Hier klopt iets niet...
"Kom je nog?" Ik schrik uit mijn gedachtes en stap de lift in. De deuren sluiten en de lift komt in beweging.
"Je had toch eigen hotels?" "Wat? Hoe weet jij dat?" Ik kijk hem aan. "Ben je serieus? Romano hotels. Denk je dat ik niet weet dat het jouw hotels zijn?" "Oke, maar wat is er dan met mijn hotels?" "Waarom gingen we niet daarheen?"
"Ssst" de deuren gaan open en we zien allemaal mensen voor de lift staan. We zeggen ze gedag en lopen naar de hotel kamer. "Uhm waar ga ik slapen?" "Hier" "en jij?" "Ook hier"
"WAT?! Wij samen in dezelfde kamer neeee dat gaat echt niet gebeuren. Ik ga echt...." voordat ik mijn zin af kan maken plaats Aiden zijn hand op mijn mond om me stil te krijgen en duwt me naar binnen.
Hij doet de deur achter zich dicht.
"Ben je helemaal gek geworden? Ik ga niet..."
"Wees eens stil en laat het me uitleggen"
Ik neem diep adem. "Oke"
"De reden waarom we niet in een van mijn hotels verblijven en dat we samen een kamer moeten delen is omdat dit hotel van Nico is"
"Wat? Wil je ons in gevaar brengen?"
"Nee laat me uitpraten. Dit hotel is van Nico, maar mijn mensen werken hier al een jaar, dus we zijn veilig." "Wat doen we hier dan?"
"Dylan weet dat ik me niet zomaar ga overgeven aan hem en de plekken waar hij verwacht dat ik ben zijn mijn hotels. Hij zou nooit verwachten dat ik hier verblijf" "owww. Uhm en die receptioniste dan? Er klopte iets niet met haar" "oh Heather, zij werkt ook voor mij, het is allemaal geregeld" ik zucht. Maar toch voel ik dat er iets niet klopt met die receptioniste..
Ik draai me om en zie dan dat er maar 1 bed is...een twee persoons bed...
"Uhm hoe gaan we dit doen?"
"Ik slaap wel op de grond" "nee dat hoeft niet, we kunnen uhmm wel allebei in bed slapen.. MAARRR kom niet dichtbij mij" hij glimlacht. "Dat zou jij wel willen he?" "Pff nee"
Ik draai me om en loop naar het bed. "Ik slaap rechts" hij rolt met zijn ogen. "Oke haha"Ik pak mijn spullen uit en leg ze in de kast.
Na een half uur zijn we klaar met uitpakken.
"Ik heb echt honger"zeg ik. "zullen we wat eten?"
Ik knik. We lopen de hotel kamer uit. Er staat een schoonmaakster voor ons deur. Aiden knikt naar de vrouw en zij knikt terug.
Ik loop achter hem aan naar een grote zaal waar allemaal eten is. Mijn maag begint te grommen. We gaan aan een tafel zitten. Ik sta op om wat eten op mijn bord te scheppen. Ik loop naar een tafel waar allemaal lekker eten op staat. Ik schep wat groente en fruit op mijn bord en daarna pak ik ook wat pannenkoeken. Als ik terug wil lopen word ik omver geduwd. Ik val op de grond en al het eten valt op mij en mijn kleding wordt helemaal vies. "Oh my gawd, kijk is uit!" "Ow oeps sorry" ik herken die stem. Ik kijk omhoog en zie de receptioniste staan. Aiden loopt naar mij toe en trekt me overeind. "Sorry het was niet mijn bedoeling" ik kijk haar geïrriteerd aan. Oh nee het was echt niet je bedoeling..ugh..
"Het geeft niet.." zeg ik nep lief.
"Ga anders naar boven om je even om te kleden" zegt Aiden. "Ja dat ga ik ook doen"
"Als je klaar bent kun je gewoon weer naar beneden komen" ik knik en loop dan weg.
Als ik boven in de kamer ben trek ik snel wat nieuwe kleren aan. Er klopt echt iets niet aan haar.Ik trek een wit topje aan met iets erop staan en een roze rokje. En mijn haar doe ik in een staart. Als ik klaar ben loop ik weer naar beneden. Als ik de grote zaal weer in loop zie ik Heather ofzo op mijn plek zitten. Ze leunt helemaal naar voren. Pff..
Aiden is aan het lachen om waarschijnlijk iets grappigs wat dat wijf zegt. Ik heb hier geen zin in, ik loop terug naar de kamer. Als ik de schoonmaakster van net weer tegen kom moet ik haar iets vragen. "Hey mevrouw" "hallo" "mag ik u misschien wat vragen?" "Ja tuurlijk" "uhm ik wilde graag weten hoe de receptioniste heet, ze heeft me zo goed geholpen en ik wil haar even bedanken met bloemen maar ik weet haar naam niet dus ik kan die er ook niet bij schrijven" "ow ja uhm ze heet Heather Welfare" "dankuwel" ze knikt en ik loop snel de kamer in. Als ik me omdraai zie ik de vrouw opeens op haar telefoon, ze gaat iemand bellen. Hier klopt echt iets niet. Ik heb het vaak genoeg gezegd. Ik sluit de deur en pak mijn computer erbij. Ik zoek de naam Heather Welfare op.Ik kijk in de afbeelding en zie niks. Als ik al 20 minuten bezig ben en niks kan vinden ga ik Mason bellen.
"Hallo?"
"hey Mase"
"Is er iets Grace?"
"Nee, nou misschien wel. Kun je misschien research kunnen doen op de naam Heather Welfare. Ze werkt hier in het hotel waar we verblijven maar er klopt iets niet aan haar"
"Heb je het al aan Aiden verteld?"
"Nee niet echt, ik heb wel gezegd dat ik die Heather raar vond maar hij zei dat ze voor hem werkt maar ik denk dat er iets anders gaande is"
"Oke ik doe wel research en bel je als ik iets heb gevonden"
"Topp dankje!"Ik hang op.
Ik moet het straks aan Aiden vertellen...hopen dat hij me gelooft...
JE LEEST
Part of your gang!
RomanceHeb je ooit toen je klein was wel eens gedacht hoe je toekomst er uit zou zien? Of je gelukkig zou worden. Ik wel. Ik dacht dat ik later een prinses zou worden. Ik was klein dus don't judge me. Ik wilde een succes volle vrouw worden. Met een perfect...