Merhaba artık karakter ağzından yazacağım. Çünkü böyle daha eğlenceli oluyor. Diğeri pek sarmadı. Hem yazması daha zor oluyor. Neyse baaşlıyorum.
Caner'den....
"Karım beni dövüyor, sende gel beni kurtar mı?" diyeceksin? Bir erkek olarak bunu gururuna yedirebilecek misin?"
Ece'ye baktım çok ciddi duruyordu. Diğer hiçbir karımda böyle bir tepkiyle karşılaşmamıştım. Bu muydu iyi aile kızı? "Ahh! Heryerim ağrıyor." Dedim. Bu sözler dudaklarımdan zorlukla çıktı. Ece ise:
"Çok mu acıyor? Çok mu sert vurdum? Özür dilerim. İnan isstemeyerek oldu." Göözlerinde endişe var gibiydi. Yanıma yaklaştı.
"Şaka mısın sen ya? Defol git başımdan! Yaklaşma bana!" diye bağırdım. O hala endişeli ve üzgün gözlerle bakıyordu. Psikopat mıydı bu kız? Önce vuruyor sonra pişman mı oluyordu?"
"Ama sende beni çok sinirlendirdin kocacığım. Sinirlenince gözüm birşey görmüyor." dedi. Sanırım gerçekten psikopattı.
"Bana kocacığım deme!" dedim sert bir sesle. Sonra zorlukla da olsa ayağa kalkıp, dışarı çıktım. Araabama bindim ve Gürkan'ı aradım.
"Alo Gürkan"
"Efendim."
"Nerdesin? İşin var mı biraz takılalım." dedim. O:
"Olur. Akşama Fatih'in barına gideceğiz sende gel." dedi. Ben "tamam" deyip kapattım telefonu. Kahvaltımı ettmeye gittim. Sonra da Fatih'in Barına gittim. Burası bizim uğrak yerimizdi. Sürekli burada takılırdık. Cafe-bar modelindeydi. Geçtim bilardo masasında bilardo oynamaya başladım. aat üç gibiydi. Biraz daha takılınca Gürkan geldi.
"O öyle oynanmaz, böyle oynanır." diyerek eline ıstakayı aldı.
"Nasıldı dün gece. Tavsiyemi uygulayabildin mi?" dedi. Başımı "hayır" anlamında salladım. Somurtuyordum.
"Sanki yanlış birşeyler var ha! Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?"
"O kadından bir an evvel boşanmayı." dedim.
"En azından biraz vakit geçirseydin?" Vakit geçirmek mi? O kadınla. OLacak iş değildi ama ona bu sabah dayak yediğimi söylemeyecektim.
"İstemiyorum. Geçireceğim kadar vakit geçirdim. Daha fazlasına gerek yok."
"Karalısın yani."
"EVet." dedim. Kesin bir ses tonuyla. Onunla saat yediye kadar bilardo oynadıık. Saat yediye gelince müzik çalmayaa başladı. Bende kendimi müziğe ve dansa bıraktım.
Eceden...,
Saat sekiz olmuştu ama hala gelmemişti. O kadar sert vurmamıştım. Yani en azından hastanelik etmemiştim. Bu durumda neredeydi? Akşam Zeynep annelerde gelmişti. Babam:
"Nerede bu oğlan yine?" diye sordu.
"Bilmiyorum, babacığım." dedim.
"Yine itlenmeye gitmiştir." deddi sonra Zeynep anneye dönüp. "Evlilik falan yaramaz buna sana demiştim." dedi. Zeynep anne:
"Aaa! O nasıl söz gelinini yanında?" dedi ama babam:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ AİLE Gelini (!) ...
RomantizmKocasına ilk görüşte aşık olan bir kadın. Her zaman boşanmayı düşleyen çapkın bir adam. Ama karısı herkesin gözünde mükemmel bir eş. Anlayışlı, sabırlı iyi kalpli, iyi bir ev hanımı, güzel bir kadın. STOP! Bazı şeyler yanlış. Öncelikle sevgili ge...