emlakçı...

19.4K 958 53
                                    

Caner'le boşandıktan sonra artıık o evde kalamazdım. Zehraları da daha fazla rahatsız etmemek için kendime ev aramaya başladım.

. "Hanımefendi ev iki bir salon, önü açık, parke laçinant her şeyi var, yalnız siz tek başına mı kalacaksınız?"

. Neden Türkiye de tek başına ev aranmıyor? Neden herkes yavşıyor? Şu an karşımda sırıtan ve bana yavşayan şu emlakçının ağzına çakmak isterdim ama sonuçta bir bakmam lazım.

. "Evet hanımefendi yalnız mı yaşayacaksınız?"

. "Şimdilik" Caner! Onun burada ne işi vardı?

. "Evet çünkü çok yakında evlenecek" Hüsnü?

. "Evet hem de benimle." Gürkan? Ben Gürkana şaşkın bir şekilde bakarken Hüsnü, Caner ve emlakçı kızgın bir şekilde bakıyordu. Gürka:

. "Seninle mi?" Hüsnü:

. "Evet seninle mi?" diye sordu. Gürkan:

. "Tabiki benimle çünkü o benim eski sevgilim." dedi. Caner:

. "Eski canım eski. Hatırlarsan senden sonra benimle evlendi." dedi. Hüsnü, canere dönüp "be sende onun değerini bilemedin" dedi. "Eğer biriyle evlenecekse o kişi ben olurum." dedi. Caner ve Gürkanda birbirine girdi.

. "O benim karım ve yine benim olacak!"

. "O benim sevgilimdi ve yine benim..."

. "Bir dakika bir dakika!" Bu sefer konuşan emlakçıydı. "Ece hanım burası bir aile apartmanı..."

. "Eee..."

. "Buraya böyle peşinize üç dört erkeği takıp gelemezsiniz. Bu apartmanda böyle insanların kalmasına..." Gürkan:

. "Böyle insanlar derken..." Caner:

. "Sen şimdi benim karıma..." Hüsnü:

. "Eski karına..." Gürkan:

. "Konumuz bu değil." Hüsnü:

. "Evet bu değil." dedi ve emlakçıya dönüp "sen şimdi benim Ece'me böyle bir insan mı dedin? Öldürürüm lan ben seni!" deyip emlakçıya daldı. Sonra Gürkan "Karacaahmetten yer beğenmeliydin dostum." deyip o da emlakçıya daldı ve en son Caner "ölmüş dedeme benden selam söyle." deyip daldı. Emlakçı "yapmayın" diye yalvarsa da benim tek yaptığım kapıyı örtüp çıkmaktı. Sonuçta dul olabilirdim ama asla kötü kadın diye arkasından konuşulan olmazdım.

.

. Merhaba ben geldim. Arkadaşlar ikinci kitaptan vazgeçtim. Buradan aynen devam ikinci olarak ilk bölümleri wordde senaryo gibi yazdığım için üçüncü tekil şahıstan yazdıydım ve öyle yayınladım ama sonra 1. Tekil şahıstan yazdığım için vazgeçtim ve ilk bölümlerde sonradan düzenledim. Neyse benden bu kadar. Hepinizi öptüm :)

İYİ AİLE Gelini (!) ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin