final

22K 1K 96
                                    

CANER'DEN...

. Ece'nin bu kadar saf olmasına inanamıyordum. Işıktan korktuğuma inanmıştı. Halbuki bunların hepsi bir oyundu. Yanına gelmeden önce sokaktaki bir çocuğa elli lira vermiştim ve çocuğun görevi ben eve girdikten on beş dakika sonra apartman girişindeki sigortaları kapatmaktı. Nitekim dediğimi yapmıştı ve benim sıram gelmişti. Ece'yi kolaylıkla karanlıktan korktuğum numarasıyla kandırabilmiştim ve sonunda onu öpmüştüm.

. Ece öpüşme konusunda oldukça deneyimliydi. Bunu anlayabiliyordum çünkü bende bu konuda deneyimliydim. Bir süre sonra sadece öpüşmemiştik. Tenlerimiz bir olmuştu. Tümüyle birbirimize ait olmuştuk ve gece onun kulağına fısıldamıştım. "Ece tekrar karım ol, evlen benimle."

. İKİ GÜN SONRA...

. "Nasıl geçti hayatım?" Yanağına gülümseyerek bir öpücük kondurdum. "İçeri gel, seninle konuşmak istiyorlar." Ece karasızca bakıyordu. Tedirgindi.

. "Bence girme Ece nasıl boşandığınız ortada Ali amca seni kesinlikle affetmez!" Bu gerizekalı Gürkan da peşimizi bırakmayacaktı.

. "Bence de girme Ece'ciğim, zaten Caner'le tekrar evlenme fikri çok saçma hem aileside artık seni istemiyor." Ve tabiki ikinci gerizekalı Hüsnü.

. "Bana kalırsa Ece'ciğim, bu evlilik baştan yanlıştı. Şimdi tekrar bu hatayı yapmanı istemiyorum. Hem Caner'le evleneceksin de ne olacak. Yaşını başını almış adam. Oysa sen öyle misin? Gencecik kar tanesi gibi. Niye böyle yaşlı bir adamla evlenesin ki? Hem ailesi de seni istemiyormuş." Sonuncu junior gerizekalı.

. "Lann! Ergen kim yaşlı lan! Ben daha 32 yaşındayım."

. "E tamam işte bende onu diyorum. Güzel Ece'miz daha 22 yaşında. Senin gibi bir yaşlıyla evlenip de ne yapacak? Sen bastonla gezerken koluna mı girecek? Kaybolan gözlüğünü mü bulacak?" Şu andan itibaren öldüreceklerim arasında bu ergende vardı. Ece'ye döndüm. "Merak etme aşkım herşey yoluna girecek." Dedim ve küçük bir öpücük kondurdum. Ece'nin elinden tutup onunla beraber babamların yanına gittik. Babamla annem tereddütle birbirine bakıyorlardı. Babam Ece'yle özel konuşmak istedi ama buna izin vermedim. Elini hiç bırakmadım ve sonunda babam konuştu.

. "Kızım nasıl ayrıldığınız ortada. Bir aileye yalan girmemeliydi ama sizinki baştan yalanla başladı." Dedi. Ben konuşmaya başladım.

. "Biz bunu aştık baba. Artık aramızda hiçbir yalan yok. Ayrıca sizin yaptığınız doğru muydu? Benden kurtulmak için evlendirmeye kalktınız."

. "Ulan biraz değişir adam olursun diye yaptık!"

. "Ben zaten adamdım baba! Beni adam yerine görmeyen sizdiniz! Bana tek saygı duyan kişiydi Ece. Beni kocası olarak gören sayan ve ben değiştim baba. Onun için. Lütfen bu evliliğe onay verin. Çünkü siz onay vermesenizde bu evlilik gerçekleşecek." Dedim. Babam önüne döndü.

. "Kusura bakma kızım benim bu evliliğe onayım yok." Dedi. Anneme baktım o da başını eğmiş konuşmuyordu. Belliki babamla aynı şeyleri düşünüyordu. "Öyle olsun. Yine de baba seni nikahıma beklerim dedim ve Ece'nin elinden tutup evden çıktım. Kapıya çıktığımızda Ece'ye sarıldım. "Özür dilerim aşkım. Hepsi benim yüzümden." Dedim. Ece sustu ama gözlerinin kızarmasından ağlamamaya uğraştığını anlayabiliyordum. İçin için ağlıyordu sevgilim.

. Bizim salaklar da fark etmişti durumu. Gürkan malı "üzülme Ece sana kaynana mı yok. Benimki ne güne duruyor" dedi bir ara ama Ece'nin bunu duyacak hali yoktu. Hüsnü araya girdi.

. "Tamam lan cici kız. Onlar tanımıyorsa biz tanıyoruz evliliğinizi . Hatta ben nikah şahidiniz bile olurum." Dedi. Hepimiz şaşkın bir şekilde ona baktık.

İYİ AİLE Gelini (!) ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin