öpücük...

16.5K 831 37
                                    

Ece'den...

Bu adam sanki benim kafamı karıştırmak için dünyaya gelmişti. Şimdi de yanımda olacağını söylüyordu daha düne kadar benden kurtulmak isteyen adam.

 "Peki kabul edersem ne olacak Caner? Her şey değişecek mi? Sana geri döneceğim mi sanıyorsun?" Yutkundu. "En azından cabalıyorum Ece. Beni affetmen, bana dönmen için çabalıyorum."

    "Senin için bu kadar kolaymı Caner? Bu ev bu dükkanla her şey değişecek mi?"

    "Değişmeyecek biliyorum! Allah kahretsin ki değişmeyecek!" sinirliydi onu tanıyordum. Evliliğimiz süresince tüm yüz hatlarınıezberlemiştim. Saçlarını karıştırdı ve tekrar bana döndü.  Ellerimi ellerinin içine aldı. "Seni seviyorum Ece. Lütfen bu evi bu dükkanı kabul et. Onların değil sadece bnim karımsın sen."

    "Sen beni bıraktın Caner. Hayatımdaki bütün erkekler gibi. Söylesene Gürkan ve Hüsnü'den ne farkın senin? Onlarda gibi beni bırakmadın mı sen? Caner yoruldum artık. Hayatımda güvenecek birinin olmamasından. Babam bile beni satmadı mı? Lütfen Caner Lütfen beni artık yorma." Gözlerinde pişmanlık vardı. Tıpkı benimkilerdeki gibi. Onu böyle görmek beni üzmüştü.

    "Bu kadar zor mu Ece benim hediyemi kabul etmek bu kadar zor mu?"

   "Off!  Peki burayı kabul edeceğim zaten kiralık değil miydi? Her ay kirasını ben ödeyeceğim ama benden başka birşey bekleme  Gürkan." GÖzlerinde yarı kırılgan yarı sevinçli bir parıltı vardı. "Tamam sen nasıl istersen öyle olsun. Çok güzel olacak Ece. Herşey çok güzel olacak."  Belki. "Artık gidelim mi?"  "Tabi olur." dei ve dışarı çıktık. Kendi dükkanımın kapısını ben kilitledim.  Kapıya çıkınca iki kişinin  bana baktığını gördüm. Tipleri hiç tekin değildi zaten bakışlarının bacaklarıma yönelik olmaı da bunu kanıtlıyordu.

    "Oouvv yavruya baktı." Etrafımı çevirerek konuşmaya başladılar.

    "Söylesene gece kuşu ücretin ne kadar?" Sinirlenmeye başlamıştım.

    "Ne diyorsun be sen? Beni ne sandın?"

     "Valla bu saatte gecelikle gezdiğine göre ya paralı askersindir ya da deli." dedi ve sol elini benim bacağıma doğru uzattı. O elini... diyerek  tam adama girecekken Bir el benim yerime bu işi yaptı. Caner.

   "Benim karım ne paralı askerdir ne de deli. O sadece benim karımdır!" deyip adama kafasını geçirdi.  Adam ufak bir sendelemeden sonra  kendine geldi ve benim kine bir yumruk salladı. Caner yumruğu savurmak için kafasını çevirdiğinde diğer adam Canerin karınına vurdu. Bu sefer  diğeri onu tuttu ve diğeri de yumruklamaya devam etti. Lağğnn benim kocamı... Yani eski kocamı benim gözümün önünde  dövüyorlar.Baaak!

   Hemen diğer adamın kolunu tuttum, çevirip burktum. O acıyla inlemeye başlayınca "bunu çok sık söylüyorum ama BENİM KOCAMI BENDEN BAŞKA KİMSE DÖVEMEZ!"  deyip adama kafamı gömdüm. O yere serilince karnını tekmelemeye başladım. Ağzından kan gelinceye kadar dövdüm. bu sırada benim ki de diğer adamın elinden kurtulmuş kavga ediyordu.Biraz bekledim belki benimki tekini döver diye ama. cık. Caner genelde dayak yiyordu. Bu sefer dayanamadım. Diğerine de aynı hareketleri yaptım ve pert... Allah'ım neden benim10 saniyemi almayan adamlar Caner için bela oluyor ki sanki? Bu sefer diğeri zorlukla ayağa kalkıp diğerini yerden kaldırmaya çalışıyordu. 

   "Öhöhöh! Oğlum kadın manyak çıktı kaç kaç kaç...." Kaçtılar. 

   "Bir daha sizi burada görmeyim llan! Burası benim mekanım! Anladınız mı beni?"   

    "Boşuna bağırma muhtemelen anlamışlardır."  Baktım bizimkisi çıkan çenesinin yerini oturtmaya çalışıyor hemen yanına gittim. "Caner bir yerin acıyor mu?"

    "Yok ya ne acıyacak(!)Zaten sen olmasan kesin ben döverdim onları(!)"  

    "Hı hı(!) Kesin öyledir canım ya(!)" 

    "Eceee!"

    "Canerrr! Boşuna sıkma. O kadar bekledim belki tekini döversin diye. Ne oldu? Fıısss..."  

    "Şuna bak ya. Giymiş kısacık şorları. Takmış adamları  peşine. Bir de neymiş? Caner sen adamları döveemedin! Hah!"

    "Caner! İyice tepemin tasını arttırma! Gece gece sen üstüme bile değiştirmeden evden almadın mı beni? Şimdi neyin kafası bu?"  Bir an irkildi. Sanırım fazla ürküttüm benimkini. Sonra birden piç smile yaptı bu.

    "Eceeeğğğ... O değil de nasıl adamları benim kocam dedein sen?"

   "Ne? Hı(!) Öyle mi demişim? Hiç farkında değilim(!)" 

    "Demek ki bilinç altına yerleşmişsem(!)"

    "Ne alakası var ya. Ben onu şey olsun diye dedim. Şey..."

    "Ney?"

   "Şey.... Sanane be? Bir de hesap soruyor."

   "Eceeğğğ."

   "Ne oldu? Yine niye yavşıyon?"

   "Yüzüm çok acıyooo."

   "Eee!... Ben ne yapayım?"

    "Öpsene geçsin."

    "Öpeyim öpeyim  değil mi?"

   "Öp"

   "Tamam bak sen şöyle başını çevir bir. Ben öpüyorum.  Heh1 Böyle işte. Geliyor öpücükkk..."  KÜTTTT!!!   "Çenemmmm!"

    "İyice cıvıdın sen kes de benieve götür!" 

     Merhaba yine ben geldimmm  :)))  Birde hemen bir hüsnü resmi paylaşayım dedim. Kaan Yıldırım yerli yakışıklılardan.  Bir dahaki bölüme bir Gürkan resmi paylaşacağım aslında bu bölümde paylaşacaktım ama tepkilerden korktuğum için araya bölüm atıyorum sakın kızmayın  öptüm :)))

İYİ AİLE Gelini (!) ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin