KUDUR

1K 72 11
                                    


Gizli numara: Senden vazgeçmeye kıyamıyorum gül güzeli.

Afra: Bu ne demek şimdi?

Gizli numara: Senden vazgeçmeyi istedim bazen.O beni hiç sevmeyecek buna dayanamam dedim.Vazgeçmek istedim ama o gülüşünü gördükçe senden vazgeçmeye kıyamadım.

Afra: Benim neyimden etkileniyorsun bu kadar?

Gizli numara: Bana hiç bakmayan gözlerini,bana hiç gülmeyen gülüşünü,beni hiç sevmeyecek olan kalbini. Sana dair her şeyi seviyorum ben gül güzeli.Seni sen olduğun için seviyorum. Değişmediğin için, bana özel,bana güzel kaldığın için seviyorum.

Afra: Çok güzel seviyorsun.Seviyorsun da neden karşıma çıkmıyorsun?

Gizli numara: Ben buna hazır değilim.Sana yazmak için bile cesaretimi toplamam uzun sürdü.Ben seni uzaktan güzel sevdim.Yanına yaklaşamayacak kadar uzaktan sevdim.Cesaretim yok,korkağın tekiyim ben.

Afra: Cesaretini topla ve hemen karşıma çık bayım.Seni bekliyor olacağım.

Gizi numara: Ne yanı beni seviyor musun?Allah be! Bu kadar mutluluk bana yeter öldürün beni mutluluğu zirvede bırakmak istiyorum.

Afra: Seni seviyorum demedim,Seni bekliyorum dedim.

Gizli numara: Üzdün!

Gizli numara: Dur lan bekleyecek misin yani?Beni beni gölgeni!Sen gördüğüm en mükemmel detaysın gül güzeli.

Afra: Şımarma hemen,vallahi engelle tuşu hemen elimin altında ayağını denk al!

Gizli numara: Sakin ol ve hemen elini oradan çek evlat.

Afra: Emrin olur Rıza Baba.

Gizli numara: Çok seviyorum kız seni.Benim olasıca.

Afra: Bedduan bile kendinle ilgili lan, kalbi güzel insan.

Gizli numara: Beddua değil hayır duası.Kalbimden başka güzel yerlerim de var ayrıca.

Afra: Sapık

Gizli numara: Sen ne fesatsın ya! Yüzüm diyecektim kızım.

Afra: Sen öyle şey deyince bende şey ettim.Şey ettiğim için şey ederim.

Gizli numara: Aman da aman utanırmış da.Ağzını yüzünü yediğim.Gülüşünü, bakışını ısırdığım.

Afra: susar mısın?Utandırıyorsun.

Gizli numara: Ulan bir insan utanırken bile bu kadar güzel olabilir mi?Adaletin bu mu dünya.

Afra: Mükemmel olduğumu hep söylerler canım.Sana özel bir durum değil.

Gizli numara: Kim ulan sana mükemmel olduğunu söyleyen kişiler.

Gizli numara: Adres ver adres.

Gizli numara: Senin saçlarını falan kazıtmamız lazım.Kimse beğenmesin. Gerçi sen öyle de güzel olursun.Acaba kese kağıdı falan mı geçirsen kafana?Mantıklı geldi.Evet evet kese kağıdı geçir başına.

Afra: YUH EBESİNİN NİKAHI!Kudur gölge kudur

Gizli numara: Kudurtma beni lan kim o insan evladı.Bak küfür ettireceksin illaki.

Afra: Söylemiyorum.KUDUR!

Gizli numara: Son kararın mı?Söylemiyor musun? Bak emin misin?

Afra: Sonuna kadar eminim hemde söy le mi yo rum!

Gizli numara: Sen kaşındın!

Afra: Ne yapacaksın?

artık bu kişiye mesaj gönderemezsin

Afra: Oha engellendim.

artık bu kişiye mesaj gönderemezsin

Afra: Kötü hissettiriyormuş bu, şu an anladım.

artık bu kişiye mesaj gönderemezsin

Afra: İyi geceler Gölge.

Gizli numara: İyi geceler gül güzeli.Seni seviyorum.

Afra: Beni sevmeni seviyorum

Gölge |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin