Havalara bak havalara

795 59 8
                                    

Multi: Mutluluktan çıldırmış bir gölge (Temsili)

Gizli numara: Bu gün sana sarılmama izin verdin ya dünyalar benim oldu.Hala kalbim kırmızı görmüş boğa gibi.Resmen sana sarıldım,sen de bana karşılık verdin.

Gizli numara: Donla sokağa çıkıp 'o bana sarıldı inanabiliyor musunuz?Biz sarıldık'Diye, bağırarak koşasım var.

Afra: Neden donla?Açıklasana biraz.

Gizli numara: Bir Türk için don atlet önemlidir.İçlik giyip de çıkabilirim.

Afra: Delisin sen.

Gizli numara: Haklısın sana deli oluyorum.

Afra: Ben senin yüzünü ne zaman görebileceğim? 

Gizli numara: Kıvır sen kıvır.Konuyu değiştirme çabana hayran kaldım.

Afra: Sen de öyle yapmıyor musun?

Gizli numara: Sen demiyor muydun seni bulacağım diye?Kendinden çok emindin.Ne oldu anladın mı bulamayacağını?

Afra: Yioo ne alaka?Bulurum istesem.Bulacağım da ama sen kendini göstermiyorsun ki.

Gizli numara: Sen burnunun ucunu göremiyorsan, ben ne yapayım?

Afra: Bence sen kendini gizlemekte ustasın.

Gizli numara: Eh tabi var benim de mükemmel taraflarım.

Afra: Havalara bak, havalara.

Gizli numara: Kızım sana sarıldım,sen de bana sarıldın.Bırak da yılların birikimi hayallerim havalara uçsun.Şu an ki mutluluğumu sana nasıl anlatayım başka.

Afra: Eh tabi var benim de insanları tek hareketimle mutlu etme yeteneklerim.

Gizli numara: Kız zilli,ne bu havalar.Sen bana özelsin,sadece bana!Başkasını mutlu etmektense beni parçalasan bile razıyım.  

Afra: İyi ki varsın,kalbi güzel insan.

Gizli numara: İyi ki varsın,saç uçlarına kadar huzur kokan kadınım.


Gölge |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin