Gizli numara: Babanın mezarına gitmişsin .Ağlıyordun.
Gizli numara: Onu çok özlüyorsun değil mi?
Afra: Tahmin edemeyeceğin kadar özledim.
Gizli numara: Babanın yerini tutamam belki ama ben hep yanındayım.Özlediğinde baban olurum,Yeri geldiğinde ağabeyin olurum,Gerekirse en yakın arkadaşın ya da kardeşin bile olurum.Sen yeter ki kendini yalnız hissetme.O göz yaşlarını hiç akıtma.İstediğin zaman omuzuna başını koyabileceğin biri var,her zaman var.
Afra: Karşıma bile çıkmıyorken nasıl kafamı omuzuna koyup ağlayabilirim ki?
Gizli numara: Karşına çıkamadığım omzumda ağlaya bileceğin gerçeğini değiştirmiyor.
Afra: Şu an,tam şu an birine ihtiyacım var.Gelecek misin?
Gizli numara: Ben zaten hep yanındayım.Hiç gitmedim ki.
Afra: Ben hiç varlığını hissetmedim ama.
Afra: Omzunda ağlaya bileceğimi söylemiştin.
Afra: Yanıma gelemiyorsun ama.
Gizli numara: Pekala geliyorum.
Afra: Gerçekten mi?
Gizli numara:He,Gerçekten.
Afra: Ciddi ciddi mi?
Gizli numara: Ciddi ciddi.
Sevgili küçücük,ufacık gölge ailesi
Diğer bölüm texting olmayacak.Okuyan bir kaç kişi var sadece.Okuyanlar kendini belli etsin lütfen.Bu arada her gün bölüm atmaya baladım.Bir aksilik olmadığı sürece de her gün bölüm atmaya devam edeceğim.Oy ve yorum atın,Kendinizi belli edin.Hepinizi seviyorum.Kendinize çok iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge |texting
Short Story[TAMAMLANDI] Gizli numara: Kalbin gözü yoktur,görmeden sever eli yoktur dokunmadan sever. Kalp hisseder,hisseder de sever gül güzeli