Bulamazsın ki

633 51 5
                                    


Gizli numara: Bana sarıldın.Namusum kirlendi evlenmek zorundayız.Babam ya seninle evlenir ya da ölür dedi Afra'm,Çok korkuyorum

Afra: Yüzünü bile göstermiyon be namussuz,ben nasıl evleneyim seninle?

Gizli numara: Babam pompalıyı aldı sizin eve geliyor,bir daha düşün istersen.

Afra: Karım yapacam seni gizli.Boy boy çocuklarımız olacak.Eteğine yapışıp 'anne mama'diye ağlayacaklar.Hazır mısın gizli?Kaldırabilecek misin?

Gizli numara: Babam ne derse odur ağam.Evlenecek diyorsa,evleneceğiz!

Afra:  Şu an uykum olmasaydı seninle deli gibi saçmalardım ama uykum var.

Gizli numara: Ben burada bana sarıldı diye dayıya anlatıp kokoş kadından azar yiyeyim, üstüne üstlük kafamdan aşşağıya bir kova su boşaltsınlar, buna bile sinirlenmeden deli gibi sokaklarda bağırıp dans edeyim, sen uyuyacaksın öyle mi?

Afra: Bunları yapmış olamazsın öyle değil mi?

Gizli numara: Evet hepsini de yaptım.Mutluyum kızım.

Afra: Sana gerçekteğnn inanamıyağrmmm.

Gizli numara: Ablan star bebeğim:

Afra: Uykum var gölge.

Gizli numara: kıyamadın gene,hadi yat dinlen.İyi geceler.

Afra: Tamam sen de evine git yat zıbar yoksa sokaklarda birinden dayak yiyeceksin.

Gizli numara: Beni mi düşünüyorsun kız sen?

Afra: Ne münasebet,seni neden düşüneyim?Benim uykum var iyi geceler.

Gizli numara: Kaç bakalım kaç,kaçtığın yollar bana çıktığından habersiz kaç.

Afra: Kaçmıyorum,uykum var!

Gizli numara: He evet öyledir.

Afra: Gerçekten uykum var.

Gizli numara: Hı hı evet o dediğinden.

Afra: Lan uykum var diyorum.

Gizli numara: Tam tam inadım, tam.

Afra: Allah'ım sen bana sabır ver,dövücem şimdi.

Gizli numara: Bulamazsın ki!

Afra: Elbet bir gün karşıma çıkacaksın.Bunların hepsini sana tek tek geri dönüş yapacak gölgeciğim. Hatırlatayım da ona göre şey yap.

Gizli numara: Emrine amadeyim Afra başkan.

Afra: Aferin sabastian,şimdi evine git yat zıbar.

Gizli numara: Beyim ne derse o olur.

Afra: İyi geceler deli.

Gizli numara: ay şapşik ayol.

Afra: lütfen uyu artık,gözlerim kanıyor!

Gizli numara: Kıyamam ben sana can özüm hadi iyi geceler,tatlı rüyalar.

Afra: Teşekkür ederim sana da. 

Gizli numara: Nasıl da beni düşünürmüş.

Afra: UYU ARTIK!

Gizli numara: Peki.

Gölge |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin