Afra banyoya gidip rutin işlerini hallettikten sonra mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladı.Bir kaç şey atıştırdıktan sonra odasına geçip kıyafetlerini değiştirip anahtarını da aldıktan sonra evden çıktı.Okula gitmesi gerekiyordu.Yanına gelen kişi ile başını o tarafa çevirdi.Emre sırıtarak Afra'ya bakıyordu.Afra samimiyetsiz bir gülümseme gönderdi sadece ve önüne dönüp yürümeye devam etti.
''Hep böyle suratsız mısın?''
Emre'nin sözleri üzerine Afra gözlerini devirip konuşmaya başladı.
''Hep böyle yavşak ve konuşkan mısın?''
Emre'nin gülen yüzü solarken morali de bozulmuştu.Biriyle konuşmak istemek yavşaklık mıydı?
''Farklısın sanmıştım.Diğer kızlar gibi değilsin sanmıştım.Yanılmışım.Özür dilerim rahatsız ettim.''
Emre Afra'yı bırakıp önden yürümeye başladı.Afra kendini suçlu hissediyordu nedensizce.Belki de sandığı gibi yavşak biri değildi.
Afra'yı düşüncelerinden ayıran şey telefonunun bildirim sesiydi.Telefonunu eline alıp baktığında gizlinin mesajıydı.Beklemeden mesajı açtı.
Gizli numara: Başka bir erkekle neden konuşuyorsun gül güzelim?
Birinin onu kıskanması hoşuna gitse de çaktırmak istemiyordu.Yüzünü düz tutup yazmaya başladı;
Afra: Sana ne be!Sen ne karışıyorsun?
Gizli numara: İlerideki mustakbel kocan olarak karışırım!
Afra: Hayal görmeyi kes ve uyan artık!
Gizli numara: Bak aklıma ne geldi.Gelin arabasının arkasına 'Hayaldi gerçek oldu'yazdıralım.
Afra: Sen iflah olmazsın!
Gizli numara: Beğenmedin mi? Değiştirelim o zaman.''Elveda tavuk dürüm'' olsun
Afra: Girmem gereken bir dersim var gölge,uğraştırma beni ve terk et burayı.
Gizli numara: Bu sefer yırttın ama bir daha ki sefere beraber beğeniriz.
Gizli numara: İyi dersler gül güzelim.
Afra: Teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge |texting
Historia Corta[TAMAMLANDI] Gizli numara: Kalbin gözü yoktur,görmeden sever eli yoktur dokunmadan sever. Kalp hisseder,hisseder de sever gül güzeli