Korkuyorum

691 54 13
                                    


Afra yatağında uzanmış gölgenin kim olabileceğini düşünüyordu.Zamanı gelmemiş miydi artık? Onu görmek istiyordu.Kim olduğunu bilip içindeki sıkıtıyla karışık mutluluğa son vermek istiyordu.Ya tamamen sıkıntıya kapılacaktı,ya da tamamen mutlu olacaktı.Kokularıyla baş edemiyordu artık.Geçmişin çığlıkları kulaklarını doldurunca korkuyla çığlık atmıştı.Ne oluyordu?Gölge Afra'ya geçmişini hatırlatıyordu.Geçmişinden biri karşısına geçip ben gölgeyim diyecek diye ödü kopuyordu.Gölgeye daha fazla kapılmadan,hisleri yoğunlaşmadan onun kim olduğunu öğrenip ona göre hareket etmek istiyordu. Her şey üstüne geliyordu.Berbat,acılarla dolu bir geçmişi varken tam mutlu olduğunu düşündüğü zaman ona tekrar acılarını hatırlatıyorlardı.Belki de kuruntu yapıyordu Afra. Zamanla öğrenecekti her şeyi.

Derin bir iç çekti Afra.Gölgeyle konuşurken sıkıntılardan uzak bambaşka biri olurken,gölgeyle konuşmadığı zaman onun kim olduğundan korkuyor ve bir sürü korku dolu seneryolar kuruyordu.Afra mutlu hayaller kurup onları yaşamamıştı hiç,hayal kırıklığına düşmekten korkuyordu.Hep kötüyü düşünürdü.

Odası ona ölüm gibi gelirken bir an nefes alamadığını hissetti Afra.Hızla kendini balkona attı.Balkondaki tahta tabureye oturup derin nefes almaya başladı.İçindeki çığ zaman geçtikçe büyüyordu ve bilinmemezlikte sürükleniyordu.

Telefondan yükselen bildirim sesiyle telefonunu eline alıp açtı Afra.Gizli numaradan mesaj gelmişti.Gülümseyerek mesajı açtı.

Gizli numara: Bu gün şanslı günümdeyim sanırım.Her şeyden uzaklaşmak isteyip senin evinin önüne gelmiştim ve tam vazgeçip gidecekken balkona çıkman Allah'ın beni ödüllendirme şekli sanırım.

Afra: Şu an,tam şu an çıksana karşıma.

Gizli numara: Aşmam gereken engeller var demiştim güzelim.

Afra artık içindekileri daha fazla tutamayacaktı,İstemsizce gözleri dolmuştu ve dudakları titriyordu.Dudağını dişleyip dolu olan gözlerini sildi ve hissettiği onca şeyi tek bir kelimeyle özetleyip gizli gölgeye cevap verdi.

Afra: Korkuyorum!

Gizli numara: Neden korkuyorsun?

Afra: Onlardan biri misin?

Gizli numara: Kimlerden?

Afra: Kahretsin!Sen de onlardan birisin değil mi?

Gizli numara: Neyden bahsettiğini anlamıyorum gül güzelim.Lütfen sakin ol ve anlat.

Afra: Geçmişim Gölge,Geçmişimden herhangi biri misin?

Gizli numara: İnan bana onlardan biri değilim.

Afra: Onları biliyor musun?

Gizli numara: İçimdeki harabenin sebebi olan insanları nasıl bilmem gül güzelim.

Afra: Sende mi benim gibisin?

Gizli numara: Senin gibiyim gül güzelim.Sana söz veriyorum her şeyi beraber unutacağız.

Afra: Her şeyi unutmaya o kadar çok ihtiyacım var ki anlatamam.Her zaman içimdeki korkuyla yaşamak,tekrar aynı şeylerin olabileceği ihtimali ve bunları hala yaşayan onlarca çocuk varken ölüyor gibi hissediyorum ve en kötüsü de ne biliyor musun?Elimden hiç bir şey gelmiyor.

Gizli numara: Kimsenin elinden bir şey gelmiyor gül güzelim.Bu bizim hikayemizdi ve bu hikayede katlanılabilir tek şey sendin.En güzel şey sensin gül güzelim.

Afra:Keşke elimizden bir şey gelseydi.

Gizli numara: Keşke ama maalesef.Neyse,geç oldu uyu ve her şeyi unut gül güzelim.

Afra: Tamam. İyi geceler Gölge.

Gizli numara: İyi geceler gül güzelim. 


ÖNEMLİ!

Fark etmişsinizdir.Hikayenin formatını biraz değiştirdim ama bazen de sadece texting bölümleri gelebilir.Şimdiden final için yavaştan anlatmaya başladım.Finalde sizi çok farklı bir durum bekliyor olacak.Şuan geçmişinden bahsetmiyorum çünkü asıl büyük bomba geçmişinde saklı.Finalde ya da finalden bir kaç bölüm önce göreceksiniz.Okuyunca da kitapta verilmek istenen mesajı anlayacağınızı umuyorum.Aklımda çok farklı fikirler var ve umarın bunları satırlara olması gerektiği gibi,güzelce dökebilirim.Şimdiden final bölümü için heyecanlıyım.Umarım herkes beğenir ve anlatılmak isteneni anlar.Çok az sayıda okuyucu olmasına rağmen çok heyecanlı ve isteyerek yazdığım bu kitap umarım iyi bir seviyeye gelir.Destek veren herkese çok teşekkür ederim.

Gölge |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin