Afra iş yerinde müşterilerle ilgileniyordu.Müşterilerden biri Afra'yla fazla uğraşıyordu ve Afra'nın sabrı taşmak üzereydi.Bu işe ihtiyacı olmasa şu an adamın üzerine atlayıp saçını başını yolmuş oluyordu.Sakinleşmek için gözlerini kapatıp içinden sabır dilendi.
''Pardon maviş bu çay soğuk''
Afra artık sinirden ağlayacaktı.Kendini gülümsemeye zorlayarak konuştu.
''Kusura bakmayın efendim,hemen değiştireyim''
Adam'ın halinden keyif aldığı apaçık belli oluyordu.
''Bunun bir cezası olmalı öyle değil mi?''
Afra sinirle kaşlarını çattı.
''Numaranı vermen gerekiyor''
Adamın söylediği ile Afra'nın ağzı açık kalmıştı.Bu adam ne söylediğinin farkında mıydı? Afra'nın artık sabrı taşmış tam adamın üzerine atlayacağı sıra Afra'nın omuzuna atılan kolla durmak zorunda kaldı.Afra omuzundaki kolun sahibine baktı.
''Emre!''
Emre,Afra'ya gülerek bakıp konuştu.
''Bir sorun mu var aşkım?''
Afra'nın ağzı açık Emre'ye bakarken onu korumak istediğini anladığı için minnetle gülümseyip yalana devam etti.
''Hayır canım yok bir sorun''
Emre gülümseyerek Afra'ya sarkıntılık eden adama çevirdi bakışlarını.Adam Emre'yi görünce korkuyla yerine sindi.Afra bu durumun garip olduğunu düşünse de üstünde durmadı.Adam hesabı ödeyip hızla mekandan çıktı.
''O adam seni tanıyor mu?''
Dayanamayıp sormuştu Afra.Emre de geveleyerek konuştu.
''Yoo nereden tanısın ki beni?Tanımıyor.''
Afra inanmasa da üzerinde durmadı.
''Teşekkür ederim işten kovulmam an meselesiydi.''
Emre gülümseyerek cevap verdi.
''Sorun değil,zor durumda olduğunu görünce yardım etmek istedim.''
Afra aklına takılan soruyu sordu.
''Sen nereden gördün benim zor durumda olduğumu?Nereden biliyorsun?''
''Arkadaşlarımla buraya gelmiştik.Tam oturduğum sıra seni fark ettim.Burada çalıştığını bilmiyordum,konuşmak için yanına geldiğim sırada adamın söylediklerini duydum yardım ettim işte.''
Afra'nın aklına yatmıştı söyledikleri.Başıyla onaylayıp tekrar teşekkür etti.Emre gözlerini devirip söylendi.
''Önemli değil,teşekkür edip durma artık!''
Afra başıyla onaylayınca Emre arkadaşlarını göstererek konuştu.
''Bunlar arkadaşlarım gel tanıştırayım seni.''
Afra'nın işi olsa da kısa tanışmadan zarar gelmez diye düşünerek başıyla onayladı.
Emre arkadaşlarının yanına gidip Afra'yı gösterdi.
''Bu bizin okuldan Afra,Afra bunlarda arkadaşlarım Ali,Buse,Samet,Arif ve İrem''
Emre sırayla arkadaşlarını tanıttı.Afra gülümseyerek konuştu.
''Memnun oldum''
Emre'nin arkadaşları da memnun olduklarını belirtti.Afra arkadaşlarının arasından ismi İbrahim olan kisiyi eski birine çok benzetmişti.Şaşkınca ona baktı.
''Samet!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge |texting
Short Story[TAMAMLANDI] Gizli numara: Kalbin gözü yoktur,görmeden sever eli yoktur dokunmadan sever. Kalp hisseder,hisseder de sever gül güzeli