Gizli numara: Uyandın mı hırçın yarim.
Afra: Evet baya oldu uyanalı.
Gizli numara: Uyandıysan Hayati tehlikem yok demektir.Rahat rahat yazayım.
Afra: Kusura bakma ya.Uykum olduğu zamanlar biraz agresif olabiliyorum.
Gizli numara: Biraz mı?
Afra: Tamam ya çok agresif oluyorum.
Gizli numara: Evlendiğimiz zaman her sabah gözümü morartmazsan bence bir sorun yok.
Afra: A ah olur mu öyle hiç gizli gölgem?Vallahi morartmadan bırakmam.
Gizli numara: Evleneceğimizi kabul ettiğine göre takım elbisemi giyip çiçek çikolatam ile kapına dayanmak üzereyim.Aç kapıyı!
Afra: Saçma salak konuşma çarpacağım şimdi ağzının üzerine ha!
Gizli numara: Tamam hatun sakin ol!
Afra: Seni tanıyor olsaydım yaaa şapşik diye tepki verirdim ama bu şansı kaçırdın gizli gölgem.Hadi ağla!
Gizli numara: Yaaa şapşik lafını kaçırdığım için çok da üzülmedim açıkçası.
Afra: Aman be öküz!
Gizli numara: Hemen de triplere gir zaten sen.
Afra: Yo ne tribi?
Gizli numara: Şu an yapmakta olduğun şey trip oluyor gül güzelim.
Afra: Sen de ne meraklı çıktın be trip yemeye.
Gizli numara: İçinde yemek kelimesi bulunan her şeyi seviyorum ben.
Afra: Şişman, göbekli, Don,atlet takılıp,Televizyonun karşısında bacak bacak üzerine atmış 'Hatcee meyve soy gız'Diyen, biri çıkarsan kendimi keserim.
Gizli numara: 'Hatcee meyve soy gız' değil 'Afraaa meyve soy gız' 'Diyeceğim.
Afra: OMG! Ciddi olamazsın!
Gizli numara: Bilmem artık bal porsuğum.
Afra: Bu bilgiyi sindirmem lazım.Bir süre izin ver tontiş yarim.
Gizli numara: Yarim mi?
Gizli numara: Gittin mi?
Gizli numara: Beni ikilemde bırakıp gitmek sana yakışmadı gül güzelim.
Gizli numara: Yarim diyen dillerini yerim senin ya!
Gizli numara: Seni seviyoree gül güzelim.Yarin seni çok seviyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge |texting
Short Story[TAMAMLANDI] Gizli numara: Kalbin gözü yoktur,görmeden sever eli yoktur dokunmadan sever. Kalp hisseder,hisseder de sever gül güzeli