Gölge depoda adamlarıyla beraber çocukluğunu onlara zindan eden adamların yerini öğrenmeye çalışıyordu.Geçen sefer adamalarından telefon gelince depoya hızla gelmişti.Adamların yerini öğrendiklerini sanıp adamların deposunu basmaya gittiklerinde oradan kaçtıklarını öğrenmişti.Bu sefer işini garantiye almışlardı ve kesin olarak yerlerini bulmuşlardı.Vakit kaybetmeden adamlarını da toplayıp saklandıkları depoya gittiler.
Depoya geldiklerinde kendilerini fark ettirmeden uzaktan hareketlenme var mı diye bir süre izledikten sonra saldırıya geçecekleri sıra Gölge Afra'ya mesaj yazmaya koyuldu.Sonuçta adamlar çok tehlikeliydiler,ne olacağı belli olmazdı.
Gizli numara: Seni çok seviyorum gül güzelim.Sana gelmeme az kaldı.Son bir adım ve Bam!Karşındayım''
Cevap beklemeden telefonunu sessize alıp adamlara yapmaları gerekeni anlatmaya başladı.Herkes hazır olduğunda operasyona başladılar.
Deponun etrafını sarıp adamları kontrol etmeye başladılar.İçeride çocukların da olabileceğini göz önünde bulundurarak hareket ediyorlardı.Dış kapıdaki adamları ses çıkartmadan sessizce halletmeye başladılar.Dışarıdaki tüm adamları bayıltıp etkisiz hale getirince sıra içeriye gelmişti.Kaç kişi olduklarını bilmiyorlardı ve bu işi daha tehlikeli hale getiriyordu.
Gölge boynundaki küçükken Afra'nın ona verdiği kolyeyi öperek ''Çocukluğumuza dönüyoruz Afra'm''diye geçirdi kendi içinden.
İçeriye ses yapmadan sızıp kaç kişi olduklarını,çocuklar var mı diye kontrol etmeleri için iki tane güvendiği adamını gönderdi.Depo çok büyük olduğu için çok kolay da fark edilmezdi.Bir süre sonra gönderdiği adamlar dışarıya çıktı.
''Abi büyüklerden 5 kişi var, diğer adamlar da toplasan 15 anca eder.Çocuklar ortalıkta gözükmüyor ama sesleri geliyor.Onları ayrı bir odada tutuyorlar galiba.Oraya gidersek fark ediliriz diye orayı kontrol etmedik.Orada da adamlar olabilir.''
Gölge başıyla onaylayıp yeni bir harekat planı düşünmeye başladı.Gölge'nin adamları da çok sayıda olduğu için çok sorun yoktu.Tek sorun çocukların zarar görebilme olasılığıydı.Adamların çoğunu çocukların olduğu kısma gönderirken diğer adamları da farklı girişlere gönderdi.Ne kadar az silah kullanılırsa o kadar iyi olacağını bildiği için ilk önce sessiz halletmeye karar verdi.Eğer başaramazlarsa öyle silah kullanacaklardı.Böylece çocukları da daha az tehlikeye atacaklardı.
Tüm adamlar sessizce içeriye sızıp bir kaç kişiyi etkisiz hale getire bilmişlerdi ama büyükleri sessizce halletmek neredeyse imkansızdı.Adamların çoğu birbirini gördükleri için Gölge onlara dışarıya çıkmalarını belirten el hareketleri yaptı.Adamlarıyla dışarıda buluşup yeni planı anlatıp malzemelerini getirmelerini söyledi.
Adamlar bir sürü torpil getirip deponun uzak kısmına siper ettiler.Gölge'nin komutu ile hepsi aynı zamanda torpilleri yakıp depoya doğru attılar.Çok fazla torpil aynı anda patlayınca Bomba etkisi yarattı.Gölge'nin planı işe yaramıştı.
Depodaki adamlar korkuyla kendilerini dışarıya atınca Gölge de operasyonu başlattı.Çocukları korumak için içeriye sızan adamlar çocukları dışarıya rahatlıkla çıkartırken depodan çıkan adamları da tek tek halletmişlerdi.
Tüm adamları hallettikten sonra depoya sokup hepsini sandalyelere bağladılar.Polisi arayıp bulundukları yeri ihbar edip depodan çıktılar.Çocukları zaten polis hallederdi.
Tüm adamlar toplanıp depodan uzaklaştılar.Gölge Afra'nın bu anı kaçırmasını istemediği için ona adresi mesaj atıp oraya gelmesi gerektiğini söyledi.Verdiği adres deponun biraz ilerisindeydi. Afra'yı depoya tek başına gönderemezdi.
***
Afra gölge'den gelen mesaj üzerine gidip gitmeyeceğini düşünüyordu.Telefonuna gelen mesajla tekrar telefona baktı.
Gizli numara: Acele etmezsen bu anı kaçırırsın. Emin ol seni çok sevindirecek bir şey.
Afra 'ne kaybederim ki?' Diye düşünerek son dersini asıp koşarak okuldan çıktı.Oraya giden bir otobüs olmayacağı için paraya kıyıp taksiye binerek adresi verdi.
Taksi Gölge'nin verdiği adreste durunca Afra bir süre arabadan etrafı izleyip korkarak da olsa ücreti ödeyip arabadan indi.Etrafında kimse yoktu.Telefonunun mesaj sesi gelince mesajı açtı.
Gizli numara: Gözlerini kapat yanına geleceğim.
Afra kararsız da olsa gözlerini kapattı.Bir süre sonra adım sesleri yaklaşmaya başlamıştı bile.Gözüne bağlanan bezle oflayıp ''Buna gerek var mı gerçekten?''diye sordu.Karşılığında cevap almak yerine bir yere doğru yürütülüyordu.Afra Gölge'ye ayak uydurarak yürümeye başladı.
Gölge Afra'yı omuzlarından tutarak durdurdu.''Gösteri işte şimdi başlıyor'' diye fısıldadı.Afra söylediğinden hiç bir şey anlamamıştı.''Ne gösterisi?''Afra'nın sorusunu es geçerek konuştu Gölge.''Gözlerindeki bezi çıkartacağım.Arkandayım sakın arkana bakmadan ilerideki görüntüye bak''dedi ve ekledi.''Sana güveniyorum ne olur arkanı dönme''diye fısıldadı.Afra başıyla onaylayınca Gölge bezi çıkartıp geri çekildi.
Afra gördükleriyle donup kalmıştı.Ağzından tek çıkan kelime ''Bunlar,onlar''oldu.Karşısındaki polislerin götürdüğü adamlar çocukluğunu ona zindan eden adamlardı.Afra ağlamaya başlamıştı bile.Neden ağladığını kendisi bile bilmiyordu.Sırf onlara ceza vermek için hayallerinden vazgeçip avukat olmaya çalışıyordu.
Afra'nın ayakları artık onu taşıyamayacak hale gelmişti.Tam yere düşeceği sıra Gölge arkadan Afra'nın beline sarılmıştı.
''Artık çocukluğumuzu yaşayabiliriz gül güzelim!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge |texting
Short Story[TAMAMLANDI] Gizli numara: Kalbin gözü yoktur,görmeden sever eli yoktur dokunmadan sever. Kalp hisseder,hisseder de sever gül güzeli