kaçırırım seni

731 46 18
                                    

Multi: Ali

Afra uzun bir süredir gizli numaradan aldığı mesajlara alışmıştı ve bu mesajlar onu mutlu etmesinin yanı sıra artık heyecanlanıyordu.Gölgenin ona mesaj atmasını bekler hale gelmişti.Şikayetçi de değildi Afra bu durumdan.Onu bu kadar seven birine karşılık vermek hayatında yaptığı en doğru davranışıydı.Duygularından emin olmak istiyordu.Gizli gölgeyi sevip, sevmediğini anlamanın bir yolu olmalıydı.Sevgisinden emin olmadan başkasını kırmak,ümit vermek istemiyordu Afra.

Onu, artık görmek istiyordu ama görünce nasıl tepki vermesi gerektiğini bilmiyordu.Ya onun tanıdığı biri çıkarsa,ya onun geçmişinden iz taşıyan biri çıkarsa.Afra her ne kadar mutlu olsa da bir o kadar da korkuyor ve endişe ediyordu. Afra'nın geçmişi yıkımlarla doluydu.Ya gölge de o yıkımlardan iz taşıyan biri çıkarsa?O zaman ne olacaktı?

''Ne düşünüyorsun bu kadar?Canın bir şeye mi sıkkın?''

Duyduğu ses onu kendine getirmişti.Ona seslenen kişiye baktı.Ali elinde tuttuğu iki kahve bardağından birini Afra'ya uzatmış almasını bekliyordu.Afra hiç düşünmeden bardağı alıp teşekkür ettikten sonra,kahveyi içmeye başladı.

Ali, Afra'nın geçmişinden beri tek yanında olan kişiydi.Onu harabeden kurtaran kişiydi Ali.Afra ona her şeyden çok değer veriyordu. Abi kardeş gibiydi ikisi.

Afra kahvesinden bir yudum daha alıp ''Canım sıkkın biraz''dedi,Ali'nin sorusuna. Ali anlayışla başını sallayıp ''Anlat bakalım,neyin var?''Afra sıkıntıyla karışık bir gülümseme gönderip ''karışık,uzun mesela boş ver''dedi.Ali Afra'nın anlatmak istemediğini anlayıp uzatmak istemedi.Başını olumlu anlamda sallayıp kahvesini içmeye devam etti.

Ali ve Afra oturduğu banktan Denizi izlemeye dalmış, birbirlerinin varlığını bile unutmuşlardı.Bir süre sonra ali derin bir iç çekip ''Geçmişin acıları hala içime batıyor be Afra.Geçti artık,her şey bitti şimdi mutluyuz diye düşünsem de hep acısı içimi sızlatıyor.Mutlu olacakken hep geçmişim engel oluyor.Canımın acısı dinmek bilmiyor.''Afra'nın gözleri dolmuştu.''Benim de öyle.Korkuyorum,tekrar geçmişe dönmekten deli gibi korkuyorum.''Ali afra'ya sarıldı.Yılların acısını paylaştılar birlikte.

Yarım saat kadar sonra Ali işe gideceğini söyleyip kalkmıştı banktan.''Eve git,sakın geç kalma sokaklar tehlikeli biliyorsun.''Diye uyardı Afra'yi. Afra başıyla onayladı Ali'yi. Ali de iş yerine doğru yürümeye başladı.

Afra'nın telefonundan yükselen bildirim sesiyle heyecanla telefonu cebinden çıkarttı.Gizli gölgeden mesaj gelmişti.Gülümseyerek açtı mesajı.

Gizli numara: Hava soğuk.Evine git,üşüteceksin.

Afra mesajı okuyunca ayağa kalkıp etrafını bakınmaya başladı.Sahilde çok fazla kişi vardı,onu bulamazdı.Somurtarak yerine oturdu tekrar.Gizli ye mesaj yazmaya başladı.

Afra: Neredesin?

Gizli numara: Göremezsin Afra'm bakma boşuna.

Afra: Seni görmek istiyorum artık!

Gizli numara: Zamanı var Gül güzelim.Biraz kaldı sabret.

Afra: Öyle olsun bakalım.Bu seferlik seni zorlamayacağım.

Gizli numara: Teşekkür ederim gül güzelim.Eve git artık hava cidden soğuk.

Afra: Birazdan giderim.Burayı seviyorum,huzur veriyor bana.

Gizli numara: Yanında olup sana sarılırdım. Üşütmezdim seni ama yapamıyorum.Yapamam!

Afra: Neden yapamazsın ki?

Gizli numara: Engeller var aşmam gereken sadece zaman ver bana.Zamanı geldiğinde dimdik karşına çıkıp seni alacağım.

Afra: Alacak mısın?Ne demek istiyorsun?

Gizli numara: Benimle evleneceksin ya.

Afra: Ben neden bilmiyorum seninle evleneceğimi?

Gizli numara: Şimdi öğrendin işte.Heyecanla o günü bekle.

Afra: Ben belki evlenmeyeceğim.Ne bu öz güven?

Gizli numara: Alır sırtıma kaçırırım seni o zaman.

Afra: Maganda mısın sen?

Gizli numara: Senin için maganda da olurum be gül güzelim.Ben senin için her şey olurum da bi sen benim olmuyorsun. (Görüldü)



#Afra ve Ali'nin geçmişi ne olabilir?

#Gizli'nin aşması gereken engeler ne olabilir?


Gölge |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin