Hayallerini gerçekleştireceğim

566 48 6
                                    

Afra'nın İş çıkışı Ali eve gideceğini söylediğinde onu izin vermeyip yemeğe davet etti.Ali teklifini reddetmeyip Afra ile eve gitti.Afra yemek hazırlarken,Ali salonda televizyon izliyordu.Afra masayı hazırlayınca Ali'yle birlikte yemeğini yeyip masayı topladıktan sonra salonda beraber çay içiyorlardı.

''Ee fıstık nasıl gidiyor bakalım?''

''İdare ediyorum işte.Okuldan işe,işten okula.''

Ali üzünce Afra'ya bakıp uyarır tonda konuştu.

''Kendini fazla yoruyorsun Afra.Dinlen biraz,hayatını yaşamaya bak''

Afra Ali'ye bakıp solgun yüzüyle konuştu.

''Çalışmam gerek Ali.Emeksiz yemek olmaz biliyorsun''

Ali afraya anlayışla gülümseyip konuştu.

''Biliyorum ama gene de fazla yorma kendini''

Afra ona şefkat ile bakan Ali'ye gülümseyerek başını olumlu anlamda salladı.Her ne kadar bunu yapamayacak olsa da Ali'yi üzmek istemedi.

Ali'nin telefonu çalınca Afra'da uzaklaşarak mutfağa gitti.Bir süre sonra tekrar döndüğünde bir işinin olduğunu söyleyip gitmişti.Afra bulaşıkları yıkayıp,kendine kahve yaptıktan sonra odasına gidip ders çalışmaya başladı.Telefonuna mesaj gelse de umursamamaya çalıştı.Deli gibi merak ettiği için derse odaklanamıyordu.

''Kanma kızım Afra bunlara.Hepsi senin ders çalışmanı engellemek için şeytan oyunları''diye kendini kandırıp ders çalışmaya çalıştı.Evet sadece çalıştı.Mesajı deli gibi merak ederken odaklanamıyordu.Beş dakikadan zarar gelmez deyip telefonu eline aldı.Mesajlara girip baktı.Gölge ve Samet mesaj atmıştı.Gölge'yi sona bırakarak Samet'in mesajını açtı.

Samet: Afta eğer işin yoksa yarın buluşalım mı?

Afra: Çalışıyorum ben biliyorsun.Çok fazla vaktim olmuyor.

Samet'in mesajından çıkıp Gölge'nin mesajlarına girdi.

Gizli numara: Bir selam lütfet, bu ne çok hasret? gel kavuşalım artık!

Afra: Ben değil sen gel gölge.Ben hep varım zaten.

Afra gölgeyi deli gibi merak ediyordu.artık karşıma çıksın diye sabırsızlıkla bekliyordu.O gün geldiğinde olacakları deli gibi merak etse de akışına bırakmaya karar verdi.Samet mesaj atmıştı onun mesajına baktı.

Samet: İş yerine gelsem olur mu?Belki işin bittikten sonra beraber bir şeyler yaparız.

Afra: Öyle olsun bakalım.Yarın görüşürüz!

Cevap yazıp konuşmayı kapattı.Bu sırada gölgeden cevap gelince mesaja baktı.

Gizli numara: Elbette geleceğim gül güzelim.Sadece zaman.

Afra: Ne kadar bir zaman?

Gizli numara: Kim bilir?

Afra: Anlaşıldı.Senin ağzından laf alamayacağım bu gün.Ben kaçtım gölge,ders çalışmam lazım.

Gizli numara: Çok yoruyorsun kendini,dinlen biraz.

Afra: Buna vaktim yok gölge.

Gizli numara: Bu senin elinde gül güzeli.

Afra: Hiç bir şey benim elimde değil gölge.Doğmak,terk edilmek,yetiştirme yurdu ve diğer bütün felaketlerin olmadığı gibi bu da benim elimde değil.

Gizli numara: Geçmişini unut demeye dilim el vermiyor ki.Unut desem de unutmayacaksın,tıpkı benim gibi.Geçmişimiz,geleceğimiz olmasın Afra'm buna izin vermeyelim.

Afra: Bunun için çabalıyorum ben gölge.Tekrar o hale düşmemek için güçlü biri olmam lazım.Güçlü olmak için de bir makama sahip olmam lazım.Avukat olmam lazım gölge,yoksa baş edemem hiç bir şeyle ve geçmişime dönerim.

Gizli numara: Senden hayallerini çalamam Afra ama kendini buna mecbur hissederek bir şeyler yapmana dayanamıyorum.

Afra: Mecburum zaten gölge.

Gizli numara: Mecbur hissetmeseydin eğer ne olmak isterdin.Geçek hayallerin ne?

Afra: Hayal kurmak için umut lazım ve inan bana bende ondan gram kalmadı.

Gizli numara: Senin de gerçek hayallerin var bunu biliyorum.Saklama lütfen!Ne olmak istiyorsun?

Afra: Ana sınıfı öğretmeni olmak isterdim oldu mu?

Gizli numara: Hayallerini gerçekleştireceğim!

Afra: Bunun olmayacağını ikimiz de biliyoruz.Tek amacım avukat olup bana bunları yaşatan insanlara cezasını vermek.

Gizli numara: Ana sınıfı öğretmeni olduğunda böyle düşündüğün için kendine güleceğin zamanların da olacak.

Afra: İmkansız!

Gizli numara: İmkansız nerede ben orada zaten Afra'm.

Gölge |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin