Gizli numara: Seni tıpkı bir kelebeği sahiplenir gibi sahiplendim.Fazla sıkarsam ölür diye, serbest bırakırsam benden gider diye korkularla sahip çıktım sana.
Gizli numara: Belki saçma geliyordur sana olan bu sevgim.Görmediğin birinin kalbine dokunmasını istemiyorsundur seni anlıyorum ama sen benim görünüşümü değil kalbimi sev,sana olan sevgimi sev.Saçma değil mi?Çok saçma.Elimden başka bir şey gelmiyor gül güzeli.Beni öğrenmek isteyeceksin bana benim hakkımda bir şeyler soracaksın diye korkarak yazıyorum sana.Beni sorgulamadan sevmeni de beklemiyorum ama bunu yap olur mu?
Gizli numara: Sevgime inan,sevgime karşılık vermeni beklemiyorum senden,bekleyemem de zaten.Ama bana inan olur mu?
Gizli numara: Bana geleceğin günü bekliyor olacağım.Ne kadar beklediğim umurumda değil sen yeter ki gel.
Gizli numara: Seni mutlu etmek istiyorum.Bana güvenip benimle bir şeylerini paylaşmanı,hiç kimseye gerek duymadan sadece benim yanında olduğumu ve her zaman yanında olacağını bilmeni istiyorum.
Gizli numara: Biliyor musun? İçimde ufacık umut kırıntıları bir gün bana güleceğini söylüyor.Seninle mutlu sonumuz olmaz belki ama bakarsın az da olsa mutlu hatırlayabileceğimiz anılarımız olur.
Gizli numara: Hem güzel bitmesek de,güzel severim ben.
Gizli numara: Senin yerine de severim ben.
Gizli numara: Ağladığımda başını omuzuna koyabilecek miyim?
Gizli numara: Başımı omuzuna koyduğumda beni sevginle teselli edecek misin?
Gizli numara: Yalnız ,sensiz ve sessiz ağladığım günlerin telafisini edecek miyiz beraber?
Gizli numara: En önemlisi de ne biliyor musun?Bir gün bana kemiklerimi kırarcasına sarılacak mısın?
Gizli numara: Beni sevmeni beklemiyorum diyorum ama en ufak zerrene kadar ihtiyacım var gül güzeli.Ne kadar dengesiz biriyim öyle değil mi?Evet evet öyleyim.Konu sen olunca kendimi kaybediyorum.Sol yanımdaki sızı içimi yakıyor.Boğazımdaki düğüm nefesimi kesiyor. Ağladığımda yanımda olup beni teselli etmemen kalbimi zorluyor.Senin beni fark etmemen her gece göz yaşlarına boğulduğum da yastığımın sırılsıklam olmasını sağlıyor.
Gizli numara: Erkekler de ağlar gül güzeli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge |texting
Short Story[TAMAMLANDI] Gizli numara: Kalbin gözü yoktur,görmeden sever eli yoktur dokunmadan sever. Kalp hisseder,hisseder de sever gül güzeli