Multideki şarkıyı söylediğim yerde açın!
Gölge Afranın karşısına çıkmak için artık hazırdı.Engelleri aştılar şimdi kavuşma vaktiydi.Onun karşısına çıkmak için her şeyi hazırdı artık.Tek eksik gül güzeliydi.Gölge telefonunu eline alıp Afra'ya mesaj attı.
Gizli numara: Karşına çıkma zamanım gelmedi mi sence de?
Afra: Karşıma çıkacak mısın yani?
Gizli numara: Engelleri aştık gül güzelim sıra kavuşmakta.
Gölge Afra'nın kapısına beyaz dantelli bir elbise göndermişti.Kendisi gibi beyazlar içinde olmasını istiyordu.O beyazdı, en masumundan hemde.Kendisi de siyah bir takım elbise giydi.Afra'ya mesaj yazdı tekrar.
Gizli numara: Kapının önünde bir kutu var onun içindeki elbiseyi giy,yarım saat sonra hazır ol.Sana mesaj attığımda dışarıya çık,gerisi bende.
***
Afra heyecanla kapıya koşup açtı.Kapının önündeki büyük kutuyu kucaklayıp salona geçti.Kutuyu heyecanla açıp baktığında gözleri sonuna kadar açıldı.
''Ama bu çok güzel''
Vakit kaybetmeden kısa bir duş alıp Gölge'nin ona aldığı elbiseyi üzerine geçirdi.Saçlarını doğal dalgalar yaptı.Bu gün özel bir gündü ve makyaj yapmak istiyordu.Çok abartmadan hafif bir makyaj yapıp ayağına beyaz babetleri de geçirdi ve hazırdı.
Heyecandan eli ayağına dolanıyordu.Gölge'den mesaj bekliyordu.Salonda kaç tur döndüğünü bile sayamamıştı.Telefonunun mesaj sesiyle koltukta ki telefonunun üzerine atladı.Mesajları açıp baktığında vodofone den geldiğini görüp küfür saydırarak telefonu tekrar koltuğa attı ve salonda dolanmaya devam etti.
Aradan geçen 10 dakikanın ardından telefonuna gelen mesaj sesini duyan Afra koşarak telefonu eline aldı.Bu sefer gölge mesaj atmıştı.Heyecanla mesajı açtı.
Gizli numara: Hazır mısın?
Afra: Hiç olmadığım kadar.
Gizli numara: Aşağıya in öyleyse.Kapının önünde bir adamım seni bekliyor,O adam seni bana getirecek.
Afra: Tamam.
Afra telefonunu eline alıp hızla kapıyı kapattı ve koşarak aşağıya indi.Kapısında iri yarı bir adam Afra'yı görünce yanındaki arabanın kapısını açtı.Afra teşekkür ederek arabaya binip bir an önce Gölge'yi görmek istiyordu.Adam da sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.
Aradan geçen yarım saatin ardından çok tatlı etrafı rengarenk güllerle kaplı bir cafenin önünde durdu araba.
''Abi burada seni bekliyor yenge''diyerek eliyle cafeyi gösterdi.Afra başıyla onaylayıp arabadan indi.Adımları kendinden habersiz Cafeye gidiyordu.Heyecanla ne yaptığını bilmiyordu.
Cafeye girdiğinde içeriden bir adam bir masayı gösterip ''Buyur yenge''diyerek onu yönlendirdi.Afra adamın gösterdiği yere oturup beklemeye başladı.Etrafta kimse kalmamıştı.Işıklar birden sönünce ortamı sadece etraftaki mumlar aydınlatmaya başladı.
Sahnenin oradan kafasında kapşonu olduğundan ve karanlık olduğundan kim olduğu belli olmayan biri gitar çalıp şarkı söylemeye başladı.
Şarkıyı burada açabilirsiniz!
Elini son defa yanağıma koy
İstemiyorsan giderim giderim
Serin bir sonbahar akşamında söz
İsmini unutur silerim silerim
Tuttuğum kalem olsa, yüreğinin elleri
Bir defa daha yazsa, bebeğim bebeğim bebeğim
Eğer bir masal perisi, girerse rüyalarına
Öldü dersin gül güzeli, tılsımını kaybetti*2
Uğruna döktüğüm gözyaşları için
Yağmurdan özür dilerim dilerim
Kuruttuğum kızıl gülleri alıp
Senin için senden geçerim geçerim
Tuttuğum kalem olsa, yüreğinin elleri
Bir defa daha yazsa, bebeğim bebeğim bebeğim
Eğer bir masal perisi, girerse rüyalarına
Öldü dersin gül güzeli, tılsımını kaybetti*2
Adamın sesi çok güzeldi.Bir insanı sesiyle bile kendine bağlayabilirdi.
Sahnedeki adam gitarı kenara bırakıp sahneden indi.Afra'nın karşısına geçti.Kapşonunun yüzünü kapatan şapkasını indirip kafasını kaldırdı.
Afra şok olmuş vaziyette karşısındaki adama baktı.Dili tutulmuş gibiydi.
''Gölge sen misin yani?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge |texting
القصة القصيرة[TAMAMLANDI] Gizli numara: Kalbin gözü yoktur,görmeden sever eli yoktur dokunmadan sever. Kalp hisseder,hisseder de sever gül güzeli