Çok özledim seni

613 48 5
                                    

Multi:Samet(Gençler kendisi Türk.Asın bayrakları asın)


''Samet!''

Afra şaşkınca karşısındaki yetimhaneden arkadaşına bakıyordu.Samet de dikkatlice bakınca Afra'yı tanımıştı.Samet oturduğu yerden hızla kalkıp Afra'ya sarıldı.

''Sen çok...çok güzelleşmişsin''

Afra utançla gülümseyip kafasını Samet'in boynuna gömdü.Samet kıkırdayıp saçlarını karıştırdı Afra'nın.Hala güzel ve utangaçtı,içine kapanık olması da cabasıydı.

Afra, Samet'ten ayrılıp baştan aşağıya süzdü onu.Çok fazla değişmese de daha yakışıklı biri olmuştu.Afra'nın çalışmaya geri dönmesi gerekiyordu.

''Siz nereden tanışıyorsunuz?''

Gelen ses Emre'ye aitti.Afra cevap verecekken ondan önce Samet konuşmaya başladı.

''Afra ile aynı yetimhanede kalıyorduk.1 yıl kadar sonra Afra'yı evlat edindiler.Afra gidince onun arkasından çok ağlamıştım,müdürle kavga bile etmiştik''Afra'yı geri getirin'' diye.Çok bekledim ama gelen olmadı.Sonra beni evlat edindiler işte.''

Afra şaşırmıştı. Samet'in onun arkasından ağlaması ,kavga etmesi falan beklemediği bir şeydi.Samet Afra'ya dönüp tekrar sarıldı.

''Çok özledim seni''

Afra ellerini Samet'in beline dolayıp ''İyi ki karşılaşmışız spaydim''dedi.Afra çocukken Samet'e böyle sesleniyordu.Samet'in de hoşuna gidiyordu.Samet aslında Afra'yı seviyordu çocuk aklıyla.

''Samet benim işime dönmem gerek artık''Dedi Afra üzgünce.

Samet gülümseyerek ''Sorun değil, saat kaçta bitiyor işin?''Diye sordu.

''8 de biter.Neden sordun ki?''

''Ben beklerim seni.Tabi senin için de bir sorun olmazsa''

Afra gülümseyerek başını olumsuz anlamda salladı.''Aksine mutlu olurum''

Afra çalışmaya tekrar dönmeden önce birbirlerinin numaralarını almışlardı.Samet ve Emre haricinde diğer arkadaşları gitmişti.Samet,Emre'nin de gitmesini istiyordu.Afra ile o kadar zaman sonra tekrar karşılaşmışken yalnız kalıp konuşmak istediği içindi her şey.

Saat 20:00 ve Afra'nın işi biter.

Afra önlüğünü çıkartıp hırkasını da aldıktan sonra onu bekleyen Samet'le, Emre'nin yanına gitti.Samet hemen ayağa kalkıp Afra'nın yanına geçti.Emre de diğer yanına geçince Samet kıskansa da belli etmedi.

Afra onun çocukluk aşkıydı neden kıskanmasın ki öyle değil mi?


#Samet,Afra'yı hala seviyor mu sizce?

#Favori karakteriniz kim?

Gölge |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin