Hogy felejthettem el? Bár ha jobban belegondolok, leszarom.
Senkit se érdekel a szülinapom.
Még engem se.
Mindennap van valakinek a szülinapja, és mégse érdekel senkit.
Ez olyan mint a föld. Mindig van, és mindenki rátapos.
Mindenki csak a saját magának használja.- Mikor kezdett el dohányozni? - kérdezte Mrs. Peggie.
- 14 voltam. Eleinte csak egy hónapban egyszer szívtam cigit. Mára már ráfüggtem.
- Drogozott már?
- Milyen kérdések ezek elnézést? Ez miért történik egyáltalán? Ez hogy kötődik az önök nagy "pszichológiájához"? - zökkentem ki kicsit az udvariasságból idegességemben, miközben felálltam.
- Én...én csak segíteni szeretnék! - válaszolt komoran.
- Sajnálom. - szépen lelassítottam a nagy levegővételeim. - csak...
- Üljön le kérem. - vágott közbe.Leültem.
Valamit magyarázott még szerencsétlen nő, de én az elképesztő kilátást néztem.Ez egyszerre nagyon rémisztő és káprázatos.
Azt a rohadt. Ezt tudnám nézni egész nap.
Olyan érzés, mintha remegne alattunk a híd. Mintha összesne.-Azt hallottam itt szoktak bungee-jumping heteket tartani. Sokat tudok erről a helyről. - mondta a csend után mosolyogva a pszichológus.
- Az durva. Nem mernék innen leugrani. Bár...
*csend*
- Volt itt valaha öngyilkos valaki? - szólaltam meg.
- Azt hiszeem.... - kezdett volna bele mondandójába Mrs. Peggie, mire megcsörrent a telefonja.
- Elnézést. Most egy picit elmegyek. - mondta.Remélem vissza se jössz.
Hát sajna kb. 4 perccel később visszatért. Mondván, hogy a doktor azt mondta, hogy egy héttel később menjek vissza a kórházba vizsgálatra. Meg, hogy nekem amúgy is valószínű pszichiáterre lenne szükségem.
Meg ha nem megyek, akkor kerestetni fog a rendőrséggel. Fenyegetésnek vettem nyilván valóan.
Ez beteg egy alak.Legalább a vonaton biztonságos.
Azt hiszem.
Amíg. Meg nem láttam valakit a sínen.
Nagyon ijesztő volt. Elkezdtem gyorsan venni a levegőt. Gyorsabban, és gyorsabban.Az illető sötét volt. Nem lehetett kivenni sem az arcát, sem semmilyét. Engem nézett, mire csak "mosoly féle alakúra" változott a feje. Intett egyet és...
És a vesztébe zuhant. Ahogy láttam ezt, az arcom átvaltozott szomorúból hihetetlenül ijedtté. Rájöttem, hogy Ő nem ember. Vagyis nem az, akinek látszani akar. Végignéztem amint elnyelte a mélység. Majd eltűnt.- Megint Ő az..nem hiszem el! - kapkodtam elő egy szál cigit, és a gyújtómat remegő kézzel. Le kell lassítanom a légzésem, mielőtt újra kerülhetnék a kórházba, ahhoz a fura alakhoz.
Ahogyan rá gondolok kiráz a hideg..Kell a pengém. El vagyok átkozva, vagy valami üldöz?
YOU ARE READING
Őrület Vonat×Egyszer Élünk
Adventure|BEFEJEZETT| Tettem és kaptam rossz dolgokat az életben. Nem tudtam már mást csinálni. Megtettem. Otthagytam mindenkit. Mindenkit akit szerettem és mindenkit akit utáltam. Most pedig a Mennyországban élek... Neeeem... Nem öltem meg magam! Annak még...