24. rész

24 2 0
                                    

Egy évvel később...

Május 1. szerda

Ma egy éve, hogy Zackkel hivatalosan is együtt vagyunk. Emlékszem az első találkozasunkra. A vonaton...
Csodás volt.
De Zack az idők során megváltozott.
Kérded, hogyan?
Most ha nem baj, nem írom le részletesen.
Bánt. Lelkileg és...testileg is. Iszik. És elkezdett heroinozni.
A durva az, hogy nem lakunk sehol. Azzal szoktunk poénkodni, hogy csővesek vagyunk. Zacknek olyan munkája van, amit a laptopjáról tud végezni. Így pénz is van... És házunk (vagyis háza..) is van de hogy is mondjam. Nem használjuk. Csak fürdésre. Sokat vonatozunk, és alszunk kint az éjszakában.
A szép csillagos ég.
Félek, mi van ha megint túladagolja magát?
Néha olyan normális. Aztán van, hogy kifordul önmagából, ha beszélni próbálok vele.
Egyszer engem is beakart drogozni.
Miközben aludtam...
Félek.

Letettem a naplóm és a mellettem cigiző Zackre pillantottam.
- Mostmár hozzám szólsz? - kérdeztem, mire csak lesajnálón bólintott - Mi a f*sz bajod van megint?
- Elvonási tünetek. - rántotta meg a vállát tök nyugodtan.

Ez azt jelenti..,hogy nem szeret.

- Miért kellett? Hm?
- Mi van? - háborodott fel.
- Miért szoktál rá? Nem...nem is számítok?
- Na jó, mennyiszer akarsz még papolni erről, ha? Elegem van már, le vagy szarva fogd fel...- a cigijét meg belémnyomta. Fájt. De a szavai jobban.

A reményem...a megmentőm. Hogy változhattál meg ennyire?

Visszament a sátorba. Gondolom drogozott. Én egyedül maradtam és sírtam.

Miért jó ez neki?

Bementem én is a sátorba. Nyugodt volt.
Összebújtunk és aludtunk.

És ha most is be akar drogozni?

- Szeretlek. - mondta, majd végleg elhelyezkedett. Úgy tettem, mintha aludnék. Pedig nehéz volt.
2 napig még jó fej volt. Szerettem azokat az időket.
De aztán megint egy pánikrohamom volt. Meg hülye hangok.

- Ne bőgj már. Takarítanál inkább, mint a hiszti. Kezd elegem lenni belőled. - vágta a fejemhez. Én csak magzatpózban csücsültem a fűben. És sírtam.

Ezt az éned utálom...jobb, ha tudod.

Szerettem. És pont ezért utáltam is. Olyan mintha 2 Zack lett volna.
Azt hittem beleőrülök.
Bár, ha jobban belegondolok beleőrültem.

Lehet a hiány miatt, de az alakot is egyre gyakrabban véltem felfedezni.
Egy jó darabig semmi sem volt a történtek után. Aztán megint. Tényleg bolond voltam...sőt. Vagyok.

Argh..sajog a fejem. Megint Felix az?

Őrület Vonat×Egyszer ÉlünkМесто, где живут истории. Откройте их для себя