Sabah uyandım , aynaya doğru yürüdüm. Tanrım çarpılmış gibiydim,gözlerimin altı o kadar mordu ki sinirlenmiştim. Dolaba doğru yöneldim dün hava çok sıcaktı ama bügün yağmurluydu aslında yagmurlu havaları severdim ama bügünmü ciddenmi ya off ! Giyceklerimi o kadar hazırlamıştım . Dolabımdan kırmızı tulumumu aldım ve giydim, Ayağıma spor ayaklabılarımı giydikten sonra makyaj masama yöneldim . Kore'de abartılı makyaj sevmezler bu yüzden hafif bir makyaj yapıcaktım . Çok az bir kapatıcı sürdükten sonra yanaklarıma hafif bir allık sürdüm, dudağımada açık renk bir ruj sürdüm rujun coğunu yedim ama olsun .. Gözlermin altı hala mordu bu yüzden oraya göz kapatıcı uyguladım, ve göz kalemi sürdüm evet şimdi mükkemel görünüyordum. Çıkmadan önce siyah paltomu da üstüme geçirdim. Çıkmadan önce aynaya baktım ve derin bir nefes aldım nedense kötü hissediyordum, ama aynaya baktığımda ne kadar tarz olduğumu görünce morelim düzeldi. Çıkmadan evvel aynada kendime bakıp ıslık çaldım vay be ne kadar güzel oldum diye geçirdim içimden ve odaya son kez gir göz atıp çıktım odadan.
Egomdan çarpılmış olucam ki çıkar çıkmaz bacıklarımın üstüne basıp yuvarlandım rezillik tabi hiçbirşey olmamış gibi kalkıp devam ettim . Zaten bir mukaat işlemesem olmazdı, david amcayı çok özlemiştim koşar adım asağı ilerliyordum
Aşağı indiğimde siyah bmw 'nin 2. Serisi olan cabrio model arabayı gördüm. Arabanın üstü açıktı ve aşık olmuştum, arabanın içine baktığımda david amcanın bana gülümseyerek baktığını gördüm sevinçle yanına koştum. David amca bana sıkıca sarıldı bende ona.
_ hadi arabaya bin nej
+amca arabada yakıyor be
- senin güzelliğin yanında az ama olsun fıstığım
+ amcama tekrar sarıldım ve kokladım annem babam olmadığı için tek ailem oydu ne zaman onu görsem içimde bir burukluk oluşuyordu çünkü bana ailemi hatırlatıyoru
_ işte o büyük gün geldi çattı seninle ciddi bir mesele konuşucam tabi bizim çoçukların yanında
+ Neden bahsediyorsub amca şimdi söyle
_ olmaz sabret
+ ya amcaaa
_ ya sı ması yok küçük hanım manzaranın keyfini çıkar benim bir kaç işim var burda iniyorum, sen şirkette çoçuklarla tanışırsın bende gelicem güzelim dedim ve saçlarına bir öpücük kondurdum bana babası michael'ı hatırlatıyordu buda beni derin bir kedere boğuyordu umarım söylediklerimi olgunlukla karşılar.
+tamam amca görüşürüz dedim ama dahada heycanlanmıştım çünkü bizimkilerle tek tanışıcaktım ahh lanet olsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezlerin Arasındaki Melek
FantasíaŞeffaftan gelen ışığa gömülecek, karanlıktan gelen siyaha bürünücek, biz kardeşler ise ölümle bir olup ölümü dirilteceğiz . Biz ışıkla doğduk, karanlıkta büyüyeceğiz . Geceyi aydınlatan ışığımız , ışığı boğan karanlığımız olacak. Siyah beyaza ,beyaz...