Yüzleşme

225 22 1
                                    




Kapı açıldı,içeri gelen David amcamdı. Herkez bir anda sustu gözlerim David amcama odaklıydı, o kadar merak ediyordum ki grupla tanışmamın heycanını bile unutmuştum.

-David- simdi söyliyeceklerimi dikkatli dinlemenizi istiyorum çocuklar .Sizin aileleriniz yıllardan beri tanışıyorlar. Nej ,baban derken yutkunmuştum .Dediklerimi kaldırabilecekmiydi bilmiyordum. Senin baban bir melekti,üstelik saf bir melekti. Yıllardan beri Angel grubunun annelerini babalarını korumuştu ve Nej sen bir meleksin. Kekeleyerek onlarda bir melez diyebilmiştim sonunda. Biliyorsun bugun 18.doğum günün bugün tam bir melek olacağın gün. Nasıl devam edeceğimi ne söyliyeceğimi bilmiyordum ve sadece nej'e bakıyordum, donuk gözlerle beni izliyordu. Hiçbir sey demeyince devam ettim. Bilirsin küçükken sana hep Melekler,Kurtadamlar, Vampirler,Melezlerle ilgili hikaye anlatırdım işte Nej onlar gerçekti.

-Nej- David amcam konuşmaya başladığında sesler kulağıma buğulu geliyordu. Herkes bana odaklanmıştı ve ben hiçbir şey anlamamıştım. Aklımdan sürekli ''Senin baban bir melekti üstelik saf bir melek'' demesi geçiyordu. Ne demek istiyordu melek mi ? Aniden bir kahkaha patlattım herkes irkilmişti. Melek mi? Benim babam ve ben bir meleğiz öylemi diyebilmişim sonunda. Ne saçmalıyorsun David amca ?

-David- Nej, bak dinle. Anlatacaktım ama baban böyle istemişti,18 yasına geldiğinde anlat ona dedi .Özür dilerim nej biliyorum hazır değilsin ama ama işte onları koruman gerek yoksa hem senin canın yanacak hem de onların.Sakinleştiğinde sana herşeyi izah edicem. Nej lütfen sadece dinle beni.

-Nej- Onların melez olmasından hiç korkmamış ve şaşırmamıştım çünkü nedense küçüklüğümden beri biyerlerde hep bilirdim gerçek olduklarını hatta melek olmama bile şaşırmamıştım. Bunların hiçbiri umurumda değildi ve düşünmüyordum. Sadece aklımdan geçen tek şey babamdı. Sonra David amcama dönüp, babam dedim yutkunarak gerçekten trafik kazasında mı öldüler dediğimde gözümde yaşlar birikmişti. Nedense kalbime bir yumru oturmuştu, neden böyle bir soru sorduğumu bende bilmiyordum. Sadece içime garip bir his düşmüştü..

Melezlerin Arasındaki MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin