Bıçak sırtı

100 9 6
                                    


Zorlamanın alemi yoktu bu domuz inadıyla asla söyelemezdi zamanı gelincemi öylemi ahh tamam öyle olsundu. Bir haşimle yukarı çıktım birtürlü uyuyamıyordum ve sonunda karnımında gurultusuyla aşağı indim. Dolabı açtım dolabi geri kapadım buzdolabını açtım buzdolabını geri kapadım açtım kapadım açtım kapadım. Herşey vardı ama şuan canım başka birşey istiyordu sinirden herşeyi yiyebilirdim aslında. Buzdolabından çikolata  ne varsa sweatimin cebine tıktım ve dolabı kapadım kapar kapamaz karşımda ahn jae duruyordu, şaşırmıştım bugün bana öyle davrandıktan sonra ondan kaçma gereği duyuyordum.  Küçük fare akşam akşam neden uyumadın bakalım dedi sıkıntıyla hiçç dedim geçirtirmek istercesine ben yukarı çıkıyorum çok yorgunum dedim. Kolumdan tutup döndürdü benden niye kaçıyorsun birşey mi yaptım? dediğinde gözlerine bakmayarak yoo ne alakası var sadece şey uykum var işte ahn jae iyi geceler dedim. Nam joo'mu dedi anlamammış  şekilde kafamı ona çevirdim Nam joo derken diye meraklı gözlerimi ona diktim. " Anladın işte ondan hoşlandığın bariz nej" dedi ve üstüme doğru yürüdü kekeleyerek ne ne alaka ? Onu sevmiyorum ben hem sevsemde ... " Nej senden çok hoşlanıyorum beni sevmek zorunda değilsin hiçbirşey yapmak zorunda değilsin ama seni böyle itip kakan birine seni yar etmem en iyi arkadaşım olsada bunu kafana sok" dedi ve sıkıca sarılarak gitti. Şaşırmamıştım bike artık birşeylere şaşıracak halde değildim amaaan diyip sütü kafama diktim. Sınav olduğu zamanda bunu yapardım amaaan derdim ne gelirse başıma hep bundan geldide neyse . Odama çıktığımda baya geç olmuştu ve sonunda uyuyabilmiştim.

Sabah alelacele üstüme birşeyler giyerek catherinenin odasına koşmuştum. Tanrıya şükür geç kalmamıştım bu kadın beni kurbağaya bile çevirirdi bundan emindim . Catherin içeri girdiğimi görünce yanıma gelerek omzuma dokundu nasılsın bakalım ? Dün çok iyi iş çıkarmışsın bravo sana dedi ve hafifçe gülümsedi. Sonra hiç beklemediğin anda o asil kadim cadı catherme bir amda kahkayı patlatıvermişti ve işte benim öğrencim diye gülüyordu. Hayır yani notmal biri yoktuki ne bekliyordum birden bende halime acıyarak kahkayı patlatmıştım işte şimdi tescilli deliler olmuştuk. 

-catherine bir şey sorucam dünden beri aklımda . 

+tabiki Nej çekinmeden sorabilirsin.

-Dün biliyorsun içeri kurtlar saldırdı ve benimde birşeyler yapmam gerekiyordu aklımdan onları ittirdiğimi düşünmüştüm ve gözlerimi açtığında olmuştu, ama ben bu büyüyü bişmiyordum ne sözcük söylemiştim ne birşey ve içimde garip bir şey hissetmiştim ne olduğu hakkında fikrin var mı ? 

+sen şeffaf meleksin nej ve sizin sadece imgelerle büyü yapma gücünüz var sözlere ihtiyacımız yok ama bunu yapmak çok büyük bir enerjiyi açığa püskürtür ve seni güçsüz düşürür çok acil durumlar dışında kullanmamanı öneririm. Garip hissetmende işinden akıp giden güçle alakalı olamlı genede bir araştıracağım. 

Saol catherine evet sanırım bu yüzden burnumda kanamıştı ve oldukça bithap hissediyordum sanırım bu güçümü çok kullanmamdan kabuklanıyor.  Evet şimdi nej masanın solunda siyah deri ciltli bir kitap var al onu yirminci sayfayı aç hızlı olmalı ve hızlı öğrenmeliyiz pek zamanımız yok sanırım dedi iğneleyeci bir şekilde . Belliydiki yaptığım hatayı suratıma vuruyordu , elime kitabı aldım ve yirminci sayfayı açtım başka bir dil olduğu bariz ortayadı ama ben bu dili anlıyordum çünkü babam çok küçükken bana bu dili öğretmiş ve aradada onla konuşurdu ozamanlar bunun vir oyun olduğunu sanıyordum tabi.. Babam demişken onu çok özlemiştim yüreğimde bir yumru vardı. Catherine bana herbüyüyü gösteriyor ardından hiç zorlanmadan yapıyordum  aradan neyseyse beş saat geçmişti ah tanrım nede çabuk , birsürü büyü öğrenmiştim. Su büyüsü, rüzgar büyüsü, sarmaşık büyüsü , uçurma büyüsü , zehirli ok büyüsü, koruma büyüsü ve daha sayöadığım birsürü daha kitabın yarısını bitirmiştik nerdeyse. Saat öğlen altıydı bugun bizimkilerin çekimleri vardı ve bende onlarla gidecektim ee artıklmları korayabilceğimi dün kanıtlamıştım. Spor  kıyafeti çekimleri vardı ve bende o yüzfen spor birşeylerler giyecektim dolabımdan puma'nın ( öhhöm reklam oldu sanki ) kırmızı kadife sporcu atletini aldım ve altımdada siyah şortumu giymiştim soğuk oşursa diyede siyah kadife hırkamı yanıma almıştım. Makyaj zamanıydı paçoz gibi geziyordum bir haftadır kendime çeki düzen vermeliydim artık gele o uğursuz ismini adıma almıcam anladınız siz baklavalarını ah tanrım neyse. Gözüme pembe tonlarında bir makyaj yapmış ve rujumu da sürmüş son hazırlıklarımı tammalamıştım işte tamamdım.

Melezlerin Arasındaki MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin