Multimedya: Ahn jae
Ve işte ordaydım" ANGEL" şirketi derin bir nefes aldım,ve içeri girdim . Onlarla tanışmaya hazır değildim bu yüzden sakinleşmek için terasa çıkıyordum. Nedense içimde kötü bir his vardı sanırım hayatım boyunca bugünü beklediğim için neyse terasa girdiğimde karşımda ANGEL grubu duruyordu, şok olmuştum onları burda beklemiyordum. Lee min ho bana yaklaşarak gülümsedi.
_ sen nej olmalısın davidin anlattığı kadar varmışsın memnun oldum ben lee min ho
+ kekeleyerek ahh evet benim memnun oldum dedim açıkcası kendini tanıtmasına şasırdım egolu biri olarak bekliyordum onu
_ Seni toplantı odasında karşılamayı bekliyorduk burda ne işin var bastın bizi ahaha
+ aa şey biraz soluklanmak için çıkmıştım
Grubun tüm üyeleri beni izliyordu hepsi dona kalmıştı beğenilmek çok hoşuma gider normalde ama bu çok garipti. Kendimi terdirgin hissediyordum. Nam joo hyuk'u gördüğümde gülmüştüm tutamadım kendimi o kadar şaşırmış bir biçimde bakıyordu ki o ifadeyi ömrüm boyunca unutamam.
-Park hyung - tanrım bu kız çok güzeldi ona yaklaşıp en samimi gülüşümü yaptım. Hoşgeldin David senden herzaman bahseder sonunda tanışabildik. Sır kalsın en çok beni seviceksin dedim ve kahkayı patlattım.
-nej- memnum oldum diyip bende kahkaha attım kulağına fısıldayarak zaten bende en çok seni sevmiştim .
-lee jong - heyy! Seni duyuyoruz demek öyle nej . Bence tanıdıkca fikrin değişicek. Hoşgeldin fıstık
-nej- hoşbulduk diyip göz kırptım. Bu kadar sıcak kanlı olması beni şaşırtmıştı. Aslına bakarsanız bu grupla bu kadar kolay kaynaşıcağıöı hiç ummuyordum sanki onları yıllardır tanıyor gibiydim.
-Ahn jae- uzun zamandır bi kızla tanışırken heycanlanmamıştım. Bu yüzden garip hisettim çekinerek Hoşgeldin ben grubun en yakışıklı diyip göz kırptım.
- nej- Tanrım heycandan dilimi yutacaktım bu kadar yakışıklıyı bir arada görünce aklımı oynattım. Ah nej kendine gel saçmalama,gülerek aynı zamanda en egoisti sanırım dediğimde herkez kahkaha tufanına tutulmuştu . Birtek nam joo gülmemişti çok ciddiydi buda beni germişti.
-Ahn jae- Haha demek öyle küçük cadı bittin sen !
-lee min ho - Ağzımı 32 diş açarak bağırdım. Dostum sevdim bu kızı sağlam kız.
-Nam joo- üzerimdeki şoku atlatmıştım hala inanamıyordum ama onun yanında küçük düşmeye niyetim yoktu . Bütün arsızlığımla ona dönüp , naber ukula prenses özledin mi beni dedim ve göz kırptım. Bizimkiler bize şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
-nej- Tanrım ne demezsin özleminden öldüm dedim ve dalga geçercesine bir gülüş attım. Okadar sinirliydimki onu burada öldürücektim
- Ahn jae- Siz daha önceden tanışıyormusunuz ?
Tam cevap vericektimki amcam içeriye girdi ve şöyle dedi " Demek tanıştınız ne güzel , on dakka içinde herkes toplantı odasında olsun "dedi ve kapıdan çıktı. Bana karşı ilk defa soğuktu grubun yanında olduğundan mı böyle yapmıştı ? Sanırım bana öyle geldi neyse. Hepimiz aşağı toplantı odasına girdik ve beklemeye başladık. Sürekli şakalşıyorlardı ve beni izliyorlardı . Bense çok tedirgindim aklıma arabadaki dedikleri gelmişti. Ne söyliyecekti ki bu kadar önemli ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezlerin Arasındaki Melek
FantasíaŞeffaftan gelen ışığa gömülecek, karanlıktan gelen siyaha bürünücek, biz kardeşler ise ölümle bir olup ölümü dirilteceğiz . Biz ışıkla doğduk, karanlıkta büyüyeceğiz . Geceyi aydınlatan ışığımız , ışığı boğan karanlığımız olacak. Siyah beyaza ,beyaz...