-Nej- Uyandığımda bir odada bulmuştum kendimi. Oda çok güzel dekore edilmişti, duvarların rengi açık maviydi ve duvarda Angel grubunun olduğu birsürü resim vardı. Ama burası bir kız odası gibiydi çünkü tam karşımda bir makyaj masası duruyordu. Acaba burayı benim içinmi dekore etmişlerdi? Bir nebze olsun sakinleşebilmiştim düşünmemeye çalısıyor aklıma başka şeyler getiriyordum. Asıl önemli olansa melek olmamdı bu gece tam 18 olucaktım biraz korkuyordum, nolucaktı ki kanatlarımın çıkıcak hali yoktu değil mi ? Yoksa çıkarmıydı? Ah tanrım bilmiyorum. Babama çok kırılmıştım beni tüm bunlarla bırakıp gittiği için. Ah bide melezler vardı aklıma David amcamın sözü geldi " onları korumak zorundasın yoksa seninde canın yanar" bu da ne demekti? Onları korumak zorundamıydım , neden , ne alaka ? Tüm bu sorular beni çıldırtıyordu. Melezler haa öylemi ve ben koruyucuları hah onları neden koruycaktım onu bile bilmiyordum. Ama tabi bende taktik maktik yok daldımmı işleri biter ahh doğruya sanırım David amcam oyüzden küçüklükten beri bana dövüş dersleri aldırıyor. Sanırım onları korumakta zorlanmam alt tarafı bir kaç çılgın hayran diyerek kahkaha patlarmıştım , onları dövme düşüncesi bana güç veriyordu . Kahvemi içtikten sonra yanlarına gidicektim.
- David - Evet çoçuklar biliyorsunuz size yıllardır bunun hakkında bilgi verip sizi hazır hale getiriyordum. Şimdi sınavınız tam karşınızda biliyorsunuz ve nej bir melez size kanı çok tatlı gelicek. Üstelik saf bir melek olduğundan işiniz dahada zor aynen size öğrettim gibi kurt tarafınızla hissedip vampir tarafınızı bastırın size güveniyorum. Ancak eğer ona bir zatar gelcek olursa karşınızda beni bulursunuz. Onlara bunu söylemedim ama gergin oldukları her halinden belliydi işleri çok zor olucaktı onları daha önce meleklerle test etmiştim ama saf bir melezle karşıkarşıya kalacaklardı.
-Nam joo hyuk- David odadan çıktığında herkes gergindi ve birbirlerine özgüven verici konuşmalar yapıyorlardı . Lee min ho şöyle dedi " Çoçuklar bunu hafife almayın o saf ve eğer ona zarar verirseniz size karşı güç göstermekten çekinmem "diyip odadan çıktı. Bizimkiler şaşırmıştı ve kesin aşık oldu diyerek dalga geçiyorlardı. Dişlerime hakim olamıyordum çıkmışlardı, hahh eğer ona zarar verirsek güç kullanmaktan çekinmezmiş onun neyi oluyorda böyle birşey söylüyordu. Nej'e odaklanmıştım David hep anlatırdı meleklerin dönüşümü çok acı verici oluyormuş onun için endişeliydim. Tabi ukala prensesimizi düşündüğümden değil sadece arkadaşı olarak evet arkadaş olarak diye geçirdim içimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezlerin Arasındaki Melek
FantastikŞeffaftan gelen ışığa gömülecek, karanlıktan gelen siyaha bürünücek, biz kardeşler ise ölümle bir olup ölümü dirilteceğiz . Biz ışıkla doğduk, karanlıkta büyüyeceğiz . Geceyi aydınlatan ışığımız , ışığı boğan karanlığımız olacak. Siyah beyaza ,beyaz...