Dönüşüm'e saatlar kala

160 24 1
                                    


-Ahn jae- Aşağı bahçeye hava almak için çıkmıştım. Nej'in meleğe dönüşecek olmasını düşünüyordum. Bizimkilerin yanında şakaya vurmuştum ama kan yönünden aralarında en zayıf olanı bendim. her zaman vampir tarafım daha ağır basmıştır,ona zarar vermek istemiyordum bu yüzden kendimi zorlaycaktım. Uzaktan David'i gördüm beni çağırıyordu gerilmiştim vampir hızımla yanına doğru gittim. David gülümseyerek şöyle dedi'' Ahn biliyorsun senin ve Nam joo hyuk'un vampir tarafı diğerlerine göre daha baskın gerildiğini hissettim ve bu yüzden konuşmaya geldim. Benim sana güvenim tam kendini kasma bu arada on dakika sonra toplantı odasına gel ve bizimkileri de topla '' dedi ve sırtıma elini dokundurarak uzaklaşmıştı. Derin bir nefes aldım,bu bir tehdit miydi yoksa bir destek mi anlamamıştım ama Nej'i kendi kızı gibi sevdiğini biliyordum . Hatta bazen sıf onun için önemli konser günlerimize bile gelmiyordu ,herzaman onu bize anlatırdı hep abarttığını düşünürdüm ama onu görünce anladım gerçekten çok güzel bir kızdı. Bizimkiler bahçedeki çardakta sohbet ediyorlardı Nej 'de oradaydı. Gözüm Min ho'ya takıldı onu çok gergin görmüştüm yoksa gerçekten Nej'den  mi hoşlanıyor diye içimden geçirdiğimde kahkaha atmıştım çünkü o herzaman kızlardan o yönden uzak durmuştur. Hatta sıf bu yüzden fanlarından uzaklaştığı dönem bile olmuştu. Bir kıza aşık olmuş eskiden bunu bize pek anlatmaz ama hepimiz biliyorduk onun yüzünden olduğunu. Çoçuklara bağırarak David hepimizi toplantı odasında bekliyor hadi gidelim dediğimde hepsi oflayarak beni takip etti. Giderken gözüm Nej' deydi lee jong suk ve park hyung'la şakalaşıyordu,sanki 10 yıllık askerlik arkadaşları gibiydiler ne çabuk kaynaşmışlardı öyle istemsizce hallerine gülüyordum. Oda'ya geldiğimde herkez gerilmişti David geldi ve direk konuya girdi. '' Nej uzatmıyacağım eminim sende herşeyi merak ediyorsundur'' dedi ve güldü. Öncekine göre daha rahatlamış duruyordu.Devam etti'' Baban saf bir melekti, saf melek demek en güçlüleri demektir nej. Saf meleklerin diğer meleklerden farkı kanı ve gücüdür.Saf melekler kara büyülerde yapabilir baban iyi bir melek olmayı şeçti ve bizim çoçukların ailesiyle bir anlaşma yaptı. Bu anlaşmaya göre birbirlerinin ruhları damgalandı yani siz aynı ruhu paylaşıyorsunuz çocuklar ,bu ne demek yani biriniz zarar görürse hepinizin canı yanar'' dedi ve yutkundu.Hepimiz onu meraklı gözlerle izliyorduk biz bunları zaten biliyorduk,David her zaman bize bunlardan bahsederdi. Şöyle devam etti''Bugün on sekiz yaşına girdiğin için t gece 12'de tam bir meleğe dönüşeceksin yalan söylemeyceğim canın çok acıyacak. Kanın'ın her bir damlası değişime uğrayacak ve Nej seni uyarıyorum senin kanın vampirler için çok çekici bu yüzden arkadaşlarınla olan mesafene bundan sonra dikkat etmen gerekicek. Korkma onlar sana zarar vermez '' dedi. Bunu söylerken hepimize keskin bakışlar atıyordu,özellikle bana oyüzden kafamı öne eğdim . Biz kurtlarda kafa eğmek bir sadıklık göstergesiydi. Biraz duraksadıktan sonra şöyle devam etti '' Senin için en iyi öğretmenleri seçtim zaten çok güçlü olduğun için çabucak ögreneceksindir. Büyü kursların ve dövüş kursların olacak sen demeden söylüyorum evet hep dövüş dersleri aldın ve bu yetersiz düşmanlarının tekniklerini öğrenmen gerekecek dedi'' 

-Nej- Düşman dediğin bir iki çılgın genç kız abartmıyor musun dediğimde herkes gülmüştü. David ciddi bir ifadeyle söze girdi '' Ah benim masum kızım, Angel'ın melez olduğunu bilen düşmanlardan bahsediyorum. Vampirler,kurtlar hatta kötü melekler bile '' dedi. Kekeleyerek iyide Neden ? David amcam devam etti '' Fazla melez yok ve üstelik onlarda saf bir melez çok güçlü olduğumuzdan huzursuz oluyorlar ve korkuyorlar bu yüzden de bizi öldürmek isteyen çok bu yüzden güçlerini kullanmayı çabucak öğrenip birbirinizi kollamanız gerek '' dedi. Usulca başımı sallamıştım. Korkuyordum akşam saat on ikide dönüşücektim . Peki kanatlarım çıkmayacak değil mi diye kahakaha attığımda herkes bana baktı ve lee min ho söze girdi ''Kanatsız melek olur mu hiç ? korkma biz senin yanında olucaz'' dedi ve nazikce gülümsedi. Hepimiz tedirgince bekliyorduk, Korkmuyor gibi gözükmek için sürekli gülüyor ve konuşuyordum. Ah tanrım düşmanlarımız bi kaç genç kız olduğu için sevinmiştim onları genede pataklayabilirim dimi ?  Herkes olmaz anlamında başını sallayarak güldüğünde sinir olmuştum. Şu durumdayken bile hayranlarını düşünüp kıskanıyordum.


Yazım hataları için kusura bakmayın ;(

Melezlerin Arasındaki MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin