- sen şeffaf bir meleksin ama bu nasıl olabilir ? Babanın öyle bir gücü yoktu ve ben ben napıcağımj bilmiyorum.
+ Buda ne demek ? Catherine anlamıyorum seni lütfen daha açıklayıcı ol.
-Dediğim gibi, doğada dört ana element vardır ama illaki biri ikisi baskın çıkar hatta en güçlü cadılarda bazen üç tane olabiliyor. Bundan asırlar önce her rengin eşit olduğu biri vardı oda Morgana. Tanrım başımız büyük belada senin her rengin eşit yani inanılmaz bir gücün var nej ama
+ Ama ney ? Bu güzel bir haber değilmi bizimkileri ve kendimi rahatça koruyabilirim demektir.
- Anlamıyorsun, bak Morgana kötü bir cadıydı o kötü taraftan kara büyülerden yana oldu ve neredeyse tüm cadı ve melekleri öldürüyordu. Büyük bir katliam oldu hayatta kalanlar baban ve birkaç cadı konseyi onu etkisiz hale getirmek için siyah güle hapsettiler ve bildiğin gibi o bir şefaff melekti.
-" Siyah güle hapsedilen ancak kendi türünden biri yetişkinliğe girdiğinde serbest kalıcaktır". Ve sen tanrım bu olamaz babanla bunu hiç düşünmemiştik, eğer cadı konseyi ve melekler öğrenirse seni öldürmek isteyecektir. Bunu kimseye söyliyemeyiz nej anlıyorsun dimi ?
+ benim şuçum ne ben naptım da beni öldürücekler? Tanrım zaten bir olay çıkmasa olmazdı iyide benim yüzümden serbet kalırsa ne olucak?
- seni eğiticem hemde yenilmez olana dek ve onu öldürüceksin çünkü ancak "Bir şeffaf melek , bir şeffaf meleği öldürebilir". Tanrım bu olamaz bunu yapmak zorundayız . Ben babana söz verdim seni hayatta tutucağım tanrı bizi korusun..
Hemen eğitime başlamalıyız ne kadar zamanımız var bilmiyorum şuanda bunları düşünmeyelim belkide sadece bir uydurmadır. Şimdi nej en başta ateş büyüsüyle başlıyalım, odaklan be zihninden ateşin sıcaklığını ve nasıl gözüktüğünü hayal et. Gideceği yöne zihninden karar ve ona göre hayal et ve sonra "questa " de bu cadı dilinde ateş demek.
+ zihnimde ateşi hayal ediyordum o kadar güçlüydiki büyü yapmak zor değildi büyüyü durdurmak zordu . Derin bir nefes aldım ve questa dedim hiçbirşey olmamıştı ve odaklnım questa questa dediğimde odaya saran bir alev yığınına dönüştü nasıl durdurucağımı bilmiyordum ki allahtan catherine hemen durdurmuştu.
- sanırım seninle büyü konusunda değil büyü yapmama konusunda konuşmamız gerekicek.
+ Tam gözümü kaçırmıştımki telaşla bize gelen ahn jae hyun 'u gördüm. Tam ne oldu diye sorucaktımki " Biz saldıraya uğradık ve ve eminim bir kaç ergen erkek değildi yüz kilometre öteden onların kurt olduklarını anlardınız onları yendik hepimiz geldik ama ama park hyung pençe yedi evet yarı kurt ama aynı zamanda vampir biliyorsunuz bu vampirler için öldürücü. O hiç iyi değil lütfen birşey yapın yoksa o ölücek" dedi ağlayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezlerin Arasındaki Melek
FantasyŞeffaftan gelen ışığa gömülecek, karanlıktan gelen siyaha bürünücek, biz kardeşler ise ölümle bir olup ölümü dirilteceğiz . Biz ışıkla doğduk, karanlıkta büyüyeceğiz . Geceyi aydınlatan ışığımız , ışığı boğan karanlığımız olacak. Siyah beyaza ,beyaz...