Malec seksinin devamını yazdım ve ben aşırı beğendim, dizide de böyle olsaydı keşke diyorum ve bölümde size iyi okumalar diyorum.
Not: evet normalde bu bölüm 2x18 ama ben kesinti olmasın diye bu kısımda yazıyorum.
Alec Magnus'ı hızlıca odaya doğru iterken Magnus'ın yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.
Ve aynı gülümseme Alec'in de yüzüne yerleşmişti.
Nefes alış verişi onu öldürecek kadar artmıştı Magnus'ın, hızlı ve sık nefesler alıp veriyordu.
Alec o sıra ayakkabılarını çıkarmaya çalışıyor ama titreyen elleri bunu yapmasına izin vermiyordu.
Bunun yüzünden ikisi de daha çok gülümsemişlerdi.
Magnus sevdiği adamın siyah tişörtüne elini attı ve tişörtü hızlıca üstünden çıkarıp bir kenara attı.
Ellerini onun yüzüne yerleştirdiğinde Alecin nefes alan bedeni onu delirtiyordu.
Alec ise diğer ayakkabısını çıkarmaya çalışırken ikisi daha da gülmüşlerdi.
En sonunda magnus onu boynundan nazikçe tutup yatağa doğru itti.
İkisi aynı anda yatağa düştüklerinde magnus "zarif" Diye fısıldadı.
"Gölge avcısı."
Magnus bu yeterli bir cevaptı gibisinden bir bakış attıktan sonra onu delirten pembe dudakları tekrar dudakları arasına aldı.
Alec'in altta kalan bedeni zevkten kıvrılmaya, Magnus'ın bedenine sürtünmeye başlamıştı.
Magnus daha fazla bu acıya dayanamaz halde onu öperken küçüğü bunu fark etmiş gibi onun tişörtünü tutup yavaş yavaş yukarıya çekmeye başlamıştı.
Magnus'ın boynundaki kolye ise her saniye Alec'in çıplak göğüsüne değiyordu, Alec bunun bile onu ne denli heyecanlandırdığını düşündü o an.
Elini Magnus'ın beline sürterken tişörtü yarıya kadar sıyırmıştı.
Ama o an, ikisinin de beklemediği bir şey oldu.
Magnus aniden gözlerini tutarak geri çekildiğinde Alec büyük bir boşluğa düştüğünü hissetti.
Sorun neydi? Onu istemiyordu muydu?
Magnus ona kontrolünü kaybettiğini söyleyip kedi gözleriyle baktığında Alec dünya üstünde gördüğü en güzel şeyleri izledi öylece.
"Magnus bunlar çok güzel, sen güzelsin." Elini adamın yüzünde gezdirdi bir süre.
Magnus duyduğu şeyler karşısında dünyanın en mutlu insanı gibi hissederken Alec onun küçük gülümsemesinden öpmek istedi.