Dizide yaşanan olayların bu hikayede de yaşandığını farz edin. Bu final dizinin malec açısından nasıl bitmesini istediğim ile alakalı. Biraz üzücü bir son hayal ettim. İyi okumalar size
....
10 sene sonra:
3. Kişi Ağzından:
Alec 30 yaşında yeni girmişti ve zamanın nasıl hızla akıp gittiğine şaşırıyordu.
Magnus ile evlenmişlerdi. Birisi büyücü birisi de gölge avcısı olmak üzere iki çocuk evlat edinmişlerdi.
Hem Alicante'de hem de New York'ta evleri vardı ve istedikleri zaman bir portalla oraya geçiş yapıyorlardı.
Birbirlerine her gün daha da aşık olan bir çiftlerdi. Bazen küçük kavgaları oluyordu ama onun dışında her zaman bu kavgalar geride kalıyordu. Hatta bu kavgalar ateşli sekslere dönüşüyordu. Bu da ikisinin işine geliyordu çoğu zaman.
Alec bazı zamanlar Magnus'un ondan sıkılmaya başlayacağını düşünse de biliyordu ki Magnus onun her zerresine her saniye daha da aşık oluyordu.
Ve bu böyle sürüp gidecekti.
Ta ki Alec artık nefes almayıncaya dek....
15 sene sonra
Alec 45 yaşında:
Alec 45 yaşına göre oldukça genç ve dinamikti. Babasının kel olmasına oranla saçları hala gürdü ve tek bir beyaz saç teli bile yoktu.
Magnus bir erkeğin bu kadar güzel yaşlandığına ilk kez şahit oluyor, onun bu hallerine yeniden aşık oluyordu.
Evlilikleri üstünden 25 yıl geçmişti. Çocukları büyümüştü ve Magnus da Alec de onlarla gurur duyuyorlardı.
Günler yine çok hızlı geçerken Alec bazen işlerini bırakıp zamanının çoğunu kocası ile geçiriyor, onunla gülüp eğleniyordu.
Sanki hiçbir zaman son olmayacakmış gibi.
Her şey mükemmeldi onlar için.
Bildikleri son ne kadar yakın olursa olsun her şey onlara güzel gelmeye devam ediyordu.
Çünkü diğer türlüsü onları kötü etkileyecekti.
Magnus bazen başını yastığa koyunca Alec'i kaybettiği rüyalar silsilesine kapılıyor, gözünü açınca sevdiği adamı yanı başında görünce rahat bir nefes alıyordu.
Kaçınılmaz sona ikisi de hazır değillerdi ve düşünmek dahi istemiyorlardı.
Doyasıya sevişip saatlerce birbirlerini izliyorlardı.
Sevgi, onların sahip olduğu en güzel şeydi.
...
5 Yıl sonra
Alec 50 yaşında
Kaçınılmazın geleceği senenin bu olacağını ikisi de nereden bilebilirdi ki?
Daha bir saat önce Alec Magnus'un kolları arasında yatıyordu oysa ki.Bir saat geçmişken...
Alec'in ölüm haberini veren bir telefon alacağını nereden bilebilirdi Magnus.