Alec:
Sabah uyandığımda dün gece yaşadığımız şeyi hatırlayıp utançla yataktan kalktım.
Harika... cidden harika... dün resmen...
Hızlıca etrafta kıyafetlerimi aradım ama yalnızca tişörtümü bulabildim. Tişörtü hızlıca elime alıp sonradan dolaptan da kendime bir pantolon çıkardım.
Sonrasında kapıya yöneldiğim zaman arkadan birisinin sesi doldu kulağıma.
"Nereye böyle?"
"Şey... duşa girecektim."
"Kıyafetlerin ile mi?" Deyip bana yaklaştığı zaman ona dönüp gülmeye başlamıştım.
"Enstitüye dönmeyi düşünüyordum."
"Dün geceden sonra sence izin verir miyim?"
Aniden beni büyüsü ile kapıya yasladığında sinirle ona baktım.
"Magnus cidden gitmem lazım."
"Dün resmen beni deli ettin gölge avcısı."
"Sen de çabuk deliriyorsun."
Elimdeki tişörtü çekip yana bıraktı ve beni kapı ile arasına aldı.
"Büyümü engelledin. O nasıl bir cesaret örneğiydi öyle."
"Kafam yerinde değildi. Ama çok net hatırladığım bir şey var, bana söylediğin bir şey."
"Aaa bence konuyu kapatalım sen de enstitüye dön." Beni hızlıca serbest bıraktığında onu kolundan tutup kendime çektim.
"Benden daha sertlerini gördüğünü söyledin."
"Senden daha serti olabilir mi Alexander, mümkün mü? Şaka yapıyordum hani gülelim eğlenelim gibisinden."
"Ama ben gülmedim. Ayrıca, dün gece biraz fazla yorulduk değil mi?"
"Evet yorucu bir geceydi."
"O yüzden kendime biraz tatil vermek istiyorum, seks konusunda. Yaklaşık bir ay filan."
"Ne? Dalga geçme benimle."
"Dalga geçmiyorum ki. Ciddiyim ben."
"Dün gece hiç de yorulmadık bence hatta harika bir geceydi, hep öyle gece yaşayalım."
Kapıya yöneldiğim zaman kapıyı kilitledi büyüsüyle.
"2 aya çıkmak üzere."
"15 günde anlaşalım." Dediğinde ona dönüp kapıya yaslandım."
"3 aya çıkarmayı düşünüyorum."
"Dayanamazsın."
"Emin misin?" Dedim kaşımı havaya kaldırarak. "Bu yaşıma kadar kimse ile olmadığımı biliyorsun değil mi?"
Tamam dayanamazdım ama Magnus'un bunu bilmesine gerek yoktu.
"O zaman bir ayda anlaşalım." Dedi iç çekerek.
"Bir ay boyunca kendimize tatil verelim işte. Sen de o sıra, benden daha sert olduğunu düşündüğün kişileri düşünürsün."
Kapıyı açacağım sıra sinirle ona döndüm.
"Düşünmeyi aklından bile geçirme!"
...
Birkaç gündür Magnus ile görüşmüyorduk ve bana şakacı bir eski arkadaşının onun tüm büyülerini karıştırıp odasını talan ettiğini söylemişti.