Bu öyle kısa sebepsiz yazdığım bir bölüm oldu eğlenmeye bakın ajsnjsjssjjs
Magnus:
"Cidden Alexander, bunun için mi trip yiyeceğim?" Dedim telefonda bana hesap soran Alec'e karşı bıkmış bir ses tonuyla konuşarak.
"O kediler en sevdiğim tişörtümün üstüne bir ton tüy bırakmışlar!!"
"Onlar kedi Alec, başka işleri yok zaten. Ayrıca senin her tişörtün birbirine benziyor. Hangisinin en sevdiğin olduğuna nasıl karar veriyorsun?"
"ÇÜNKÜ HEPSİNİ SEVİYORUM." Diye bağırdığında kendimi gülmemek için zor tutmuştum.
"Tamam, tişörtü bana gönder büyü ile hallederim ben."
"Bazen neden o kadar kediyi evine aldığını sorguluyorum."
"Çünkü uzun zamandır yalnızım ve kediler bana arkadaşlık yapıyor."
"Ama artık ben varım öyle değil mi?"
"Ne yapmamı istiyorsun? Kediler ve senin aranda tercih mi yapayım?" Dediğimde gülmüştü.
"Yalnızca, o tüy topları odamızdan uzak dursunlar. O odada bir kedi var zaten, ikinciye gerek yok."
"Alexander, senin yerinde olsam kendime kedi demezdim. Kedi olmak için fazla uzunsun." Dediğimde gülmüştü.
"Kedi derken seni kastetmiştim zaten."
"Kedi demek? Dün gece öyle demiyordun ama yanlış mı hatırlıyorum. Kedi olmadığımı bence sen daha iyi biliyorsun."
"Hey! Belki de bir kaplansındır. Ya da vaşak. Sevimli, küçük bir kedi yavrusuna benzeyen bir kaplan." Deyip gülmesini daha da arttırmıştı.
"Ben kediye benzemiyorum!"
"Tamam öyle diyorsan öyledir. Neyse benim biraz işim var, sonra ararım seni."
Telefonu aniden kapattığında kendi kendime "Ben kediye mi benziyorum?" Diyerek evin içinde gezmeye başlamıştım. Beş dakika kadar sonra telefonuma bir mesaj gelmişti.
Alexander bir fotoğraf gönderdi.
(Fotoyu ben yaptım ansmmsms)
Alexander: Benim küçük kedim.
"Ben kediye benzemiyorum!!!" Yazıp hızlıca gönderdim ama gönderdiği fotoğraf cidden çok şekerdi.
Alexander: Tamam tamam dediğin gibi olsun.
Alexander: Seni telefonuma my kitty diye kaydetmedim merak etme.
Alexander: Hatta arka plan fotoğrafımı da bu gönderdiğim fotoğraf yapmadım.
"Hemen onları düzelt, yoksa akşam acısını senden çıkartırım."
Alexander: Ahh
Alexander: Magnus
Alexander: Buna kesinlikle hayır demem.
"ALEXANDER GIDEON LIGHTWOOD! SÖZÜMÜ DİNLE!"
Alexander: Kızdığın zaman kesinlikle daha seksi oluyorsun... keşke yanında olsaydım.
Alexander: Ama şu an sevgilin bir şeytanı öldürmekle meşgul.
Alexander: Yoksa küçük kedimin sinirli hallerini izlemek için orada olurdum.
"Alexander, ikimiz de o kadar küçük olmadığını biliyoruz. 😉😉😉"
Alexander: Evet, bayağı iyi biliyorum...
Alexander: YİNE DE HALA KEDİYE BENZİYORSUN.
...