malecxmalec çok eğlendim 😂😂
Magnus:
Alec gece çok yorulduğu için odaya çıkmıştı ve ben de otelin bar kısmında bir şeyler içme kararı almıştım.
O sıra sabahki kızlardan Alec'e numarasını veren kız yanıma gelip oturdu.
"Magnus şey, sabahki olay için özür dilemeye gelmiştim ben. Ben cidden... saçmaladım."
"Özrün kabul edildi, gidebilirsin."
"Sevgilin nerede? Neden yalnız oturuyorsun?"
"Seni ilgilendiriyor mu bu sence?"
"Yalnızca merak ettim."
"İşin olmayan şeyleri merak etme."
İçkinin parasını ödeyip bardan kalktım ve odama dönmek için bardan çıktım.
Birkaç kat geçip odama çıktığım zaman koca bebeğimin çoktan uyumuş olduğunu görüp yüzüme büyükçe bir gülümseme yerleştirmiştim.
Cidden koca bir bebeğe benziyordu. Hızlıca yanına uzandığım zaman tereddüt ile gözlerini açmıştı.
"Gelmişsin." Dedi hafifçe gülerek. "Genelde içki faslın daha uzun sürerdi."
"Sabahki kızlardan birisi yanıma gelip sinirimi bozdu hepsi bu, asla vazgeçmeyecekler gibi hissetmeye başladım."
"Onlara o yüzü sen verdin." Dedi sinirli bir sesle. "Yanlarına gidip sırf sinir olayım diye onlarla voleybol oynadın, üstüne bir de denize girdin."
"Çünkü sen benimle denize girmeyi kabul etmedin! Ayrıca kızın numarasını alan ve sonra da kız istedi diye denize giren de sendin."
"Senin yaptığına karşılık vermeye çalışıyordum."
İkimiz de birbirimize diklenircesine bakmıştık. Sonrasında Alec sinirle yataktan çıktı ve odanın kapısına yöneldi.
"Nereye gidiyorsun?"
"Biraz da bar kısmını ben keşfedeyim değil mi? Sen yeterince keşfetmiş gibisin."
"Alexander cidden bunu yapacak mısın? Dön hadi uyuyalım birlikte."
"İçmek istiyorum, belki biraz kafam düzelir de bugün yaptığın salaklığı unuturum."
Bir şey diyecek olsam da dememiştim. Zaten sonrasında odadan çıktı ben de kafamı yastığa gömdüm.
Koca, trip atan bir bebek gibiydi cidden.
...
Duvardaki saate göz ucuyla baktım. Gideli bir saat olmuştu ve hala dönmemişti.
Bütün bari içti herhalde.
Ya da kızlardan birisi yine sulandı mı benim Alexanderıma.
Çıldırırım!
Hızlıca yataktan çıkıp kapıya yöneldim ve odadan çıktım.
Merdivenleri hızlı hızlı inerken neden portal acmadığımı düşünüyordum. Gerçi 3 4 kat için portal açmak biraz saçma gelmişti.
Bara indiğim zaman Alec'in bar taburesine kurulmuş bir halde barmen ile sohbet ettiğini görmüştüm.
"Sonra işte düğünü bastı tamam mı? Böyle saçlarını da kırmızı yapmış, siyah takım elbise giymiş. Resmen ateş gibi, ben böyle beyaz takım elbise, buz oldum karşısında eriyorum. Nefes filan alamadığımı hissettim. Sanki o an kimse yoktu etrafta, tek o ve ben vardık. Arkadan kulağıma bir şarkı sözleri doldu, bilmediğim bir şarkı. Her şey ağır çekimdeydi. Merdiven basamaklarını inerken magmaya yaklaşır gibi hissetmiştim. Öylece, öpmeyi arzuladığım dudakları düşledim ve saniyeler içinde onun yanına gidip bu arzumu gerçekleştirdim."