Capitolul 2

17.5K 950 30
                                    

Ashraf  Saalem nu avea intentia de ai permite lui Karen Rawlins sa ii scape printre degete. Din momentul in care puse ochii pe ea la acea petrecere de bun venit, din secunda in care o sarutase, o dorise. Si continua sa o doreasca si pretindea sa o faca a lui desi pentru asta trebuia sa apeleze la rabdarea lui pana la limita. Insa rabdarea nu era una dintre virtutiile lui Ash. Niciodata nu ar fi reusit sa isi faca o avere daca nu fusese persistent. Niciodata nu ar fi lasat siguranta afacerii familiale si nici nu ar fi plecat in America daca ar fi fost dispus sa accepte exigentele tatalui sau.

- La naiba...

Vocea Mariei ii capta atentia lui Ash.

- S-a intamplat ceva?

- Karen s-a grabit atat de tare incat a uitat asta - spuse Maria aratandu-i o geanta de piele neagra.

Ash vazu neglijenta lui Karen ca pe o oportunitate pentru continua cu strategia lui de a o convinge pentru a se vedea din nou, dar de data aceasta singuri.

- As fi incantat sa i-o duc.

- Acum?

- Da. Banuiesc ca va avea nevoie de ea, cu siguranta ca are in ea carnetul de conducere si portmoneul cu bani.

- Ai dreptate - recunoscu Maria ganditoare, - dar nu sunt foarte sigura ca ii va place sa iti spun unde a mers.

- A mentionat despre o vizita la medic - spuse el fara sa specifice ca acea informatie o scoase de la ea cu clestele.

- Ieri m-a intrebat cum sa ajunga la numarul doua sute de pe strada Blakenship - interveni atunci o femeie micuta de statura cu parul gri - banuiesc ca acolo a mers.

- Mimi , nu cred ca lui Karen i-ar placea sa dai aceasta informatie - spuse Maria privind-o cu raceala.

- Are nevoie de geanta, nu? - intreba femeia, dandu-si ochii peste cap. In plus nu cred ca el o sa ii fure cardurile de credit.

- Puteti sa aveti incredere in mine ca o sa o gasesc pe domnisoara Rawlins si o sa ii inmanez geanta in siguranta - interveni Ash, luand geanta pe care Maria i-o intinse ezitant. Pe curand , doamnelor. O sa ne mai vedem.

- De asta sunt sigura - spuse Mimi cu un zambet - daca Karen lucreaza aici. Fata asta este superba.

Fara sa mai spuna ceva, Ash isi lua la revedere de la cele doua femei printr-o inclinare a capului, apoi iesi din gelaterie cu un enorm zambet pe fata, multumind pentru norocul pe care il avea. Avea ceva de care Karen Rawlins avea nevoie, si ea avea ceva ce el  dorea. Pe ea. Cel putin era un inceput.

Cu acea idee in minte, Ash intra in masina lui, un Roll Royce argintiu care era parcata la intrare si porni motorul. Incepea sa se impacienteze in timp ce conducea prin traficul dens care era la acea ora. Dupa putin timp , care i se paruse o eternitate intra pe straduta pe care o mentionase Mimi si se apropie de o cladire din caramida rosie care parea a fi o clinica medicala.

Ash opri masina in parcare si cand citi  placuta de la intrare pe care scria Centrul de Fertilizare Milam gandi ca poate se inselase. Dar in apropierea intrarii vazu o masina micuta de culoare albastra care semana cu cea in care urcase Karen cand plecase de la Baronessa. Opri motorul masinii, lua geanta de pe scaunul din dreapta si se aseza pe o banca de unde putea sa vada masina albastra. Se gandi ca Karen intrase si decise sa o astepte chiar daca ii va lua cateva ore bune. Avea multe intrebari sa-i puna, si mai ales de ce alesese o clinica de fertilizare care ajuta femeile sa ramana insarcinate. Atunci vazu portera masinii lui Karen deschizandu-se  si pe ea iesind. 

Ash nu isi mai incapea in piele, si traversa parcarea. Se opri pentru o secunda pentru a observa miscarea soldurilor ei si pentru ai admira frumusetea picioarelor care se zareau de sub acea rochie , cand ea se apleca pentru a cauta ceva, si din cate se parea, geanta.

Un sarut îndrăznețUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum