- Intodeauna mi-ai parut un barbat scump la vorba, dar in aceasta seara esti mai tacut decat in mod normal.
Ash isi ridica privirea din farfuria care continua sa fie neatinsa si intalni ochii lui Daniel care il priveau cu o curiozitate nedisimulata.
- Am multe lucruri la care trebuie sa ma gandesc - raspunse evaziv seicul.
- Starea ta de spirit din aceasta seara nu are nimic de a face cu investitiile mele, nu-i asa? - intreba prietenul sau cu o prefacuta ingrijorare. - Pentru ca incep sa ma tem ca in orice moment o sa imi spui ca sunt sarac, si ca acesta este motivul pentru care luam cina in camera de hotel si nu intr-un restaurant.
Ash ii ceruse lui Daniel sa i-a cina in camera de hotel pentru a se asigura ca va fi disponibil in caz ca il va suna Karen. Dar asta nu se intamplase. Cu cat trecea timpul cu atat mai mult se temea ca ea decise sa opteze pentru clinica de fertilizare.
- Investitiile tale sunt in siguranta. Esti in continuare un barbat bogat.
- Ma bucur sa stiu asta - raspunse prietenul sau cu satisfactie, stergandu-se cu servetelul. Desi acum am tot ce un barbat poate avea nevoie alaturi de o sotie. Luna mea de miere cu Phoebe nu a facut altceva decat sa inceapa.
- Ma bucur ca esti satisfacut cu alegerea ta - raspunse Ash, simtind un junghi de invidie pentru norocul prietenului sau.
- Si cand te gandesti ca am incercat sa te cuplez cu Phoebe la petrecerea lui Karen... Ma bucur ca nu a functionat.
- Inca ma surprinde faptul ca te-ai casatorit, avand in vedere vechile tale obiceiuri - glumi seicul.
- Daca te referi la femei, ai face bine sa nu vorbesti - se apara Daniel ridicand dintr-o spranceana. Tu ai avut cu carul.
- E adevarat, dar am cunoscut pe cineva care ar putea pune capat la toate acestea.
- Pe cineva special?
- Verisoara ta Karen.
- Karen? - exclama Daniel lovindu-se cu palma peste frunte. De cand iesiti impreuna?
- Nu iesim impreuna. Negociem.
- Negociati? Ciudat mod de a spune ca iesi cu o femeie.
- De fapt am sarit peste faza cu iesitul. I-am cerut sa se casatoreasca cu mine.
- Trebuie sa recunosc ca esti rapid - glumi Daniel, strambandu-se catre Ash. De la zero la o mie intr-o secunda. Ma bucur mult. Si cand este nunta?
- Din nefericire inca nu mi-a dat raspunsul. Treaba este putin mai complicata: Karen isi doreste un copil si eu de asemenea, si am discutat despre posibilitatea de al avea impreuna. Eu am insistat sa ne casatorim pentru binele copilului.
- Atunci, asta nu are nimic de a face cu dragostea?
- Sunt un barbat realist, Daniel - raspunse Ash, stiind ca acea chestiune nu era usor de inteles. Cateodata este necesar sa iei decizii bazate pe ceea ce este mai bine pentru toti, si nu pe emotii. Daca o sa ne casatorim o vom face pentru a avea un copil. Nu o sa neg faptul ca o gasesc pe Karen foarte atractiva si am de gand sa ma bucur de asemenea de acest aspect al relatiei noastre.
- Lasa-ma sa iti spun ceva - spuse Daniel cu o expresie ingrijorata. Noi cei din familia Barone luam chestiunile legate de familie foarte in serios. Karen e de putin timp in familie, dar sper sa nu o ranesti pentru ca altfel vei raspunde pentru asta.
- Poti sa stai linistit - il asigura seicul. Stie sa isi poarte foarte bine de grija.
- Si daca tot veni vorba de familie, ce va crede a ta de faptul ca te vei casatori cu o americanca.
Ash nu vedea nici un motiv pentru care sa le spuna imediat. Poate , mai tarziu, dupa nasterea copilului. Sau poate ar putea sa isi sune tatal imediat dupa ce se va casatori pentru al informa ca de data aceasta nu mai putuse interveni.
Ash asteptase treizeci si sase de ani pentru a veni momentul in care ii va demonstra regelui Zahamyr-ului ca nu mai avea control asupra vietii fiului sau.
- Nu mai caut aprobarea familiei mele. Si nu am obligatii ca si mostenitor, pentru ca acea responsabilitate ii revine fratelui meu mai mare.
In acel moment suna telefonul, si Daniel sari de pe scaun.
- Raspund eu. I-am spus lui Phoebe sa ma sune atunci cand vrea sa merg acasa.
- Vad ca te tine bine sub papuc - raspunse Ash fara sa isi poata reprima un zambet cinic, care era mai mult de invidie decat de altceva.
Daniel ridica receptorul si raspunse. Apoi spuse. Sa urce. Si inchise telefonul.
- Din cate vad, sotia ta a decis sa te escorteze personal acasa - glumi Ash.
- Femeia care urca nu este sotia mea.
- Atunci cine este?
- Femeia cu care ai de gand sa te casatoresti.
E cam scurt , dar promit sa ma revansez in capitolul urmator. Am decis sa postez inca un capitol astazi deoarece in urmatoarele zile nu o sa pot.
CITEȘTI
Un sarut îndrăzneț
RomanceRupse oare regula de aur a acelei casatori de convenienta? Se indragostise de sotul ei? Seicul Ashraf ibn - Saalem era un barbat de neuitat, dar Karen Rawlins trebuia sa isi aminteasca conditiile acordului lor: amandoi isi doreau un copil, ea fara...