Volumul 2 - Pasiune eterna

6.1K 493 9
                                    


Capitolul 9


Ceva moale si pufos ii atinse obrazul Mariei. Isi increti nasul si isi baga fata in perna. Un moment mai tarziu simti din nou acea atingere pufoasa.

Pufoasa?

Deschise ochii si privi cu atentie pe cea care ii deranjase somnul. Sophia, pisica siameza a lui Louis care era cuibarita pe perna de langa ea si care isi misca coada dintr-o pate intr-alta. In mod normal pisica il urma pe Louis prin toata gradina mai ceva ca un catel in timp ce barbatul isi facea treburile. Nici macar zapada nu o impiedica pe Sophia sa isi urmeze stapanul. Iar atunci cand el se afla in casa, intodeauna se cuibarea in poala lui.

- Sophia, ce faci aici? De ce nu esti cu Louis? - intreba Maria animalul, care se limitase la o privi cu ochii indredeschisi.

Maria se ridica usor in sezut si privi ceasul de pe noptiera si sciase un marait. Era deja trecut de zece dimineata. Ar fi trebuit sa se trezeasca demult. Desi nu mai trebuia sa fie la Baronessa la prima ora a diminetii continuase totusi sa se trezeasca devreme. Niciodata nu mai dormise atat de mult. Dar nu era de mirare fiinca se trezise tarziu, noaptea trecuta adormise destul de greu gandindu-se la Steven si la ce ar trebui sa faca. 

Cand intra in dus si apa incepu sa ii alunece pe corp se gandi din nou la el. La modul in care o privire pe durata cursului, la ce simtise avandu-l aproape si impartasind cu el aceasta experienta, la modul in care o sarutase, si la lucurile pe care i le spuse. Daca nu ar fi fost indragostita de del , cu siguranta s-ar fi indragostit seara trecuta. Ii oferise corpul ei, iar Steven o refuzase pentru ca el isi dorea mai mult decat o noapte de sex cu ea. Ii voia inima. Sinceritatea si integritatea lui o facusera sa se simta rusinata. Iar cuvintele lui despre dragoste, compromis, si despre oportunitati o tinusera treaza majoritatea noptii.

Avea oare dreptate Steven? Vor accepta familiile lor casatoria dintre ei? Ar trebui sa riste?

Maria isi reaminti conversaria pe care o avuse cu verisoara ei. Karen ii spusese ca parintii ei erau ingrijorati. Chiar daca se casatorea sau nu cu Steven, va trebui sa le spuna parintilor ei  si intregii familii despre copil.

Si ce se va intampla cu cei din familia Conti? Cum vor primi oare vestea? Isi reaminti de comentariul lui Karen si isi imagina o Lucia furioasa infruntandu-i tatal. Oricat de mult ar incerca nu putea sa nu se gandeasca la blestemul Conti. Si facand din nou acest lucru un val de panica ii traversa corpul. Maria iesi din dus, iar dupa ce se sterse , incepu sa se imbrace.

De indata ce iesi din baie, Maria auzi un mieunat.

- Inca esti aici? - o intreba pe Sophia, in timp ce pisica se alina la picioarele ei. Haide sa vedem unde sunt Magdalene si Louis.

Lua animalul in brate si se indrepta spre scari sperand sa simta mirosul omletei pe care Magdalene o facea in fiecare dimineata pentru Louis. Dar cand ajunse jos nu simti nici un miros de mancare. Toata casa era tacuta. In mod normal la aceasta ora Magdalene era in bucatarie. 

- Magdalene? - striga ea in timp ce o senzatie ciudata o invada.

Vazand ca Magdalene nu ii raspunde, lasa pisica jos care o zbughi direct spre bucatarie. Maria o urma ,insa de indata ce intra in bucatarie observa ca nu era nimeni. Privi in jurul ei si observa ca toate erau la locul lor.

Ceva nu era in regula.

De indata ce acel gand ii trecu prin minte, Maria facu tot posibilul pentru al alunga. De cand ramase insarcinata dezvoltase tendinta de a se gandi intodeauna la ce era mai rau. Maria scutura din cap. Cu siguranta, Magdalene nu avea nici un chef sa gateasca in acea dimineata.Iesi din bucatarie si se intrepta prima data catre sufragerie, apoi catre biroul lui lui insa nu gasi pe nimeni. Vazand ca nu gasise pe nimeni se indrepta catre dormitorul celor doi soti si batu usor la usa.

Un sarut îndrăznețUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum