Capitolul 8
- Steven , poti sa o ajuti te rog pe Maria sa puna steaua in varful bradului ? - intreba Magdalene doua dupa-amiezi mai tarziu , in timp ce toti patru decorau bradul de Craciun.
- Bineinteles.
Steven stia ca decorarea bradului si celelalte sicaneli pe care Magdalene le tot facuse in ultima vreme erau doar o scuza pentru ca Maria si el sa fie impreuna. Steven o prinse in brate si o ridica astfel ca Maria sa aseze steaua.
- Multumesc - murmura Maria.
- Nu ai pentru ce - raspunse el fara sa se miste.
Ramase acolo aproape de ea, inspirandu-i aroma, si minunandu-se in fata stralucirii pielii ei.
- Ma duc sa caut un alt glob - le spuse Maria.
Steven facu un pas in spate.
- Cine vrea punch? - intreba Louis intrand in salon cu o tava cu motive de Craciun.
- Eu vreau un pic - raspunse Steven.
- Si eu - spuse Maria luand un pahar si ducandu-l la buze. E delicios ,Magdalene. Trebuie sa imi dai reteta. Mi-ar placea mul sa il pregatesc familiei mele de Craciun.
- Atunci, ai decis sa te intorci acasa te Craciun? - se intersa Magdalene umpland din nou paharul sotului ei.
- Eu... nu sunt foarte sigura - raspunse Maria. Poate.
Steven isi spuse lui insusi ca macar lua in calcul posibilitatea de a se intoarce in Boston, si lua acest lucru ca pe un semnal bun. Voia sa insiste, sa o presioneze pentru al lasa sa o insoteasca inapoi in Boston si sa le spuna familiilor lor despre copil, dar decise sa taca.
- Bun - spuse Maria asezand paharul pe tava - , ar fi mai bine sa terminam de decorat bradul pentru ca altfel o sa ajungem tarziu la cursul pentru pregatirea nasterii - spuse Maria privind-o pe Magdalene.
- Oh, Dumnezeule! - exclama Magdalene. Micuto, am uitat sa iti spun. In seara aceasta nu pot sa vin cu tine. Am uitat ca in seara aceasta se face un comitet pentru decorarea bisericii pentru Craciun, si eu sunt presedinta, asa ca trebuie sa asist. Vai cat de rau imi pare. Ar fi trebuit sa iti spun, dar am atatea lucuri pe cap incat am uitat.
- Nu iti face griji - spuse Maria.
- Dar nu poti sa mergi singura. Ai nevoie de un insotitor - insista Magdalene.
- O sa sar peste cursul de saptamana asta . Nu cred ca este vreo problema.
- Nu, trebuie sa te duci. E important. Moasa a spus ca ultimul trimestru este cel mai important.
- Vin eu cu tine - se oferi Steven.
- E o idee exclenta - interveni din nou Magdalene.
Judecand dupa expresia Mariei, aceasta nu prea era de acord, dar Steven decise sa profite de portita pe care Magdalene i-o oferise.
- Sunt tatal copilului, si am de gand sa iti fiu alaturi pe parcursul nasterii, deci mi se pare logic ca eu sa fiu cel care te insoteste - spuse Steven.
- De acord. Cursul incepe la sapte jumatate si se tine in centrul cultural care se afla langa spital - il informa Maria.
- Atunci ar trebui sa plecam deja - spuse Steven consultandu-si ceasul. In dupa -amiaza aceasta a nins destul de mult.
- De acord - spuse Maria ridicandu-se in picioare. Trebuie doar sa ma spal pe fata si sa imi iau haina.
- Pana vii tu ma duc sa pregatesc masina.
CITEȘTI
Un sarut îndrăzneț
RomanceRupse oare regula de aur a acelei casatori de convenienta? Se indragostise de sotul ei? Seicul Ashraf ibn - Saalem era un barbat de neuitat, dar Karen Rawlins trebuia sa isi aminteasca conditiile acordului lor: amandoi isi doreau un copil, ea fara...