Volumul 2 - Pasiune eterna

14.4K 642 20
                                    


Capitolul 1.


Norocul o abandonase. Steven daduse de ea.

Maria Barone nu stia de ce, dar era sigura ca masina care se afla parcata in fata casei familiei Calderone era a lui Steven. Opri masina mai in spate langa pinii incarcati cu zapada. Toate gandurile ei, toata energia ei , erau concentrate la confruntarea care va avea loc. Pentru ca nu avea nici o indoiala ca va exista o confruntare. Din momentul in care Karen o sunase cu cateva zile in urma sa ii spuna ca Steven o cauta, stiuse ca a fi doar o chestiune de timp pana o va gasi in refugiul ei secret din Silver Valley, Montana. Poate ca acesta era motivul din cauza caruia toata dimineata simtise acea ciudata senzatie in stomac care nu avea nimic de a face cu copilul care crestea in pantecul ei, ci cu al saselea simt care o avertiza ca zilele ei de fuga era pe punctul de a se sfarsi.

Maria se inarma cu curaj si iesi din masina.

Scoase cumparaturile de pe bancheta din spate si se indrepta catre usa de la intrare. Odata acolo, respira profund pentru a-si umple plamanii cu aer proaspat si pentru a-si controla agitatia. Stia de luni bune ca aceasta zi va venii, ziua in care va trebui sa-i spuna lui Steven despre copil si sa ii explice planurile pe care le avea cu privire la viitorul copilului. Desi in acest ultim punct era la fel ca si acum doua luni in urma, cand plecase din Boston. Singurul lucru pe care il avea clar era faptul ca il iubea pe Steven si de asemenea pe familia ei. Orice decizie va lua, cineva tot va avea de suferit. Mai rau inca: Odata ce va lua o decizie il va pierde pe Steven sau isi va pierde familia. Sau era posibil sa il piarda atat pe Steven cat sa isi piarda si familia.

Maria inghiti in sec cand se gandi la acest lucru. Si se intreba, ca de atate ori, de ce destinul ii pregatise o surpriza atat de nemiloasa. Trebuia sa fie vorba despre destin. Ce alt motiv ar putea sa explice faptul ca se indragostise de un barbat care facea parte din familia Conti, singurul barbat din lume cu care era imposibil sa construiasca un viitor? Maria ofta cand se gandi la aceasta situatie. Ori cat de mult si-ar dori ca lucrurile sa fie diferite, nu putea sa schimbe trecutul. Familia Conti si familia Barone erau dusmani de moarte, si erau de dinainte ca ea si Steven sa se fi nascut. Dusmania dintre cele doua familii incepuse atunci cand Marco Barone fugise impreuna cu bunica ei in loc sa se casatoreasca cu matusa lui Steven, Lucia, care ramase la fel de viguroasa ca acum satezeci de ani . In onoarea adevarului, lucrurile erau inclusiv mai rele, recunoscu Maria reamintindu-si de nenorocirile care cazusera peste familia ei ca un rezultat al blestemului.

Blestemul familiei Conti. Maria se infiora cand se gandi la acea plaga teribila care ii urmarea familia de mai bine de sapte decenii. Inca isi amintea de prima data cand auzise povestea, de mica stand pe genunchii bunicii ei. Aproape ca putea sa auda vocea batranei spunand acea poveste.

- Lucia era foarte furioasa, cand Marco si eu ne-am casatorit. Ne-am dus acasa la famila Conti pentru ai spune si pentru a o ruga sa ne inteleaga - explicase Angelica Barone.

- Sa va inteleg? - exclamase Lucia furioasa. - Ceea ce inteleg este faptul ca m-ai tradat, pe mine, pe fratele meu, si pe toata familia mea.

- Ne iubim - ii spuse Marco Barone. - Niciodata nu am avut intentia de a-ti face rau, Lucia.

- Dar mi-ai facut. Ai facut rau la toata familia Conti.

- Poate intr-o zi o sa intelegi si o sa poti sa ne ierti - spuse Angelica.

- Niciodata nu o sa va iert - striga Lucia. - Si niciodata nu o sa va doresc sa fiti fericiti. De fapt, va blestem. Vati casatorit de Sfantul Valentin, asa ca de acum inainte va blestem pe voi si pe toata descendenta voastra ca in ziua de Sfantul Valentin sa se intample ceva ce sa va faca nefericiti, exact asa cum m-ati facut pe mine.

Exact la un an, in ziua aniversarii casatoriei, Angelica Barone pierdu copilul pe care il astepta. Maria se infiora din nou cand isi reaminti de tristetea pe care o reflectau ochii bunicii ei cand ii povestise despre pierderea primului ei copil.

Maria isi trecu mana peste pantec cu un aer protector fara sa poate evita preocuparea ca acel blestem ar putea sa il afecteze si pe copilul ei, a carei nastere era prevazuta in ziua de Sfantul Valentin. Steven o asigurase ca nenorocirile familiei Batoane au fost doar pure coincidente, si ca blestemul familiei Conti era alimentat de minti inflacarate. Dar Maria stia ca se inseala. Nu trebuia decat sa arunce o privire in urma pentru a demonstra ca blestemul era real si ca nefericirea pe care Lucia Conti o dorise familiei Barone continua sa fie prezenta.

Maria isi musca buza de jos, si isi aminti de dezastrele care se intamplasera in familia ei in anul aterior, dezastre care incepusera la scurt timp dupa ce ea si Steven isi incepusera relatia. Inchise ochii si se gandi la sabotajul inghetatii cu fructul pasiunii a carui prezentarea avuse loc in ziua de Sfantul Valentin. Apoi urmase incendiul de la fabrica si amnezia verisoarei ei  Laura. Dar cel mai rau dintre toate fusese rapirea surorii lui Steven, Bianca, si al verisorului ei Derrick Barone.

Poate ca Steven nu dadea importanta acelui blestem, dar ea nu era capabila. Si chiar daca va trece peste aceasta teama, cum se va putea recupera dupa pierderea familiei sale? Si de asemenea cu va trece Steven peste pierderea familiei lui? Pentru ca Maria nu avea nici o indoiala ca ambele familii ne vor intoarce spatele daca ei ii vor anunta ca doresc sa isi imparta viata. Ea crescuse sub protectia unei familii mari si neastampartate , iar ea isi dorea acelasi lucru pentru copilul ei. Daca va ramanea cu Steven, va trebui sa uite de acea bucurie. Cum sa ii refuze fiului sau fiicei sale acea iubire? Cum sa permita ca, copilul ei sa fie prins la mijloc intre acea dusmanie eterna dintre Barone si Conti? Trebuia sa gaseasca modalitatea de a relationa cu Steven, pentru al face sa vada ca nu avea nici un viitor impreuna pentru ca vor cauza mult rau. Si cel care va suferi cel mai mult va fi copilul ei. Tot ce trebuia sa faca era sa incerce sa il convinga si sa inteleaga.

Maria isi indrepta umerii, prinse pungiile intr-o mana si suna la usa. Asa cum se obisnuise gasise usa deschisa. Fara sa se gandeasca de doua ori si intra repede , inainte de a se razgandi. Si pentru prima data de la venirea ei, cu doua luni in urma, aroma painii proaspat scoase din cuptor si a lemnelor arse nu reusise sa ii calmeze spiritu. Si de asemenea nici rasul lui Magdalene si a lui Louis care rasuna in toata incaperea.

- Si atunci, matusa mea Lucia mi-a spus ca...

Un sarut îndrăznețUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum