Capitolul 3.
Maria ramase fara cuvinte cateva momente. De cand il cunoscuse pe Steven descoperise in el un barbat cu multe fete. Barbatul de afaceri inteligent si ambitios care reusise sa castige primul sau milion de dolari inainte de a implini douazeci si cinci de ani. Barbatul amabil si dragastos care isi iubea familia cu aceiasi intensitate pe care o iubea si ea pe a ei. Amantul bland si pasional caruia ii daruise puritate si inima ei. Dar niciodata, nici macar atunci cand ea refuzase sa faca publica relatia lor, sau sa se casatoreasca cu el, niciodata nu il vazuse pe Steven asa cu acea furie care incrancenata pe care el incerca sa o controleze. Fiecare por din corpul sau emana furie. In ciuda acelui pulovăr pe care il avea pe ea si al caldurii pe care o emana semineul, Maria se infiora in fata privirii sale de ghiata. Nu ii era teama ca Steven o va agresa fizic. Stia ca el ar prefera sa isi taie un brat inainte de a face rau unei femei. Dar furia pe care o expresau ochii lui o paralizasera.
- Este o intrebare foarte simpla, Maria. Mi-ar placea sa imi raspunzi.
Maria inchise ochii, incercand sa se linisteasca ,in acelasi timp cautandu-si cuvintele potrivite.
- Priveste-ma, Maria - ordona Steven cu o voce blanda dar ferma. Aveai de gand sa imi spui despre copil? Sau te-ai gandit ca nu merita sa stiu ca voi fi tata?
- Bineinteles ca meriti - raspunse ea deschizand ochii si obligandu-se sa il priveasca in ochi. Urma sa iti spun.
- Cand? - insista el. Dupa ce nasteai copilul? Si ce aveai de gand sa faci? Sa imi trimiti o felicitare pentru a ma anunta de eveniment spunandu-mi: Apropo, felicitari, tu esti tatal?
Furia cu care pronunta acele cuvinte, provoca in Maria dorinta de a izbucni in lacrimi, dar se obliga pe ea insusi sa ii infrunte furia. Pana la urma urmei, Steven avea tot dreptul sa fie furios pe ea. Ea avuse luni de zile la dispozitie pentru a se obisnui cu ideea ca urmeaza sa fie mama, dar Steven... Steven traise strain de acea veste pentru ca ea pastrase tacerea.
- Nu, urma sa iti spun inainte sa se nasca copilul. Iti jur ca urma sa o fac - spuse ea dorindu-si sa o creada. Nu era intentia mea sa iti ascund adevarul, Steven. De luni de zile imi doresc sa iti spun, aproape din momentul in care am aflat ca sunt insarcinata.
- Atunci, de ce nu ai facut-o? - intreba cu o suferinta care se reflecta in ochii si in vocea lui. - La naiba, Maria! Cum ai putut sta in bratele mele, sa faci dragoste cu mine, sa imi spui ca ma iubesti si sa pastrezi secret un asemenea lucru?
Maria simti mila pentru el. Dar si pentru ea. Trecusera prin multa suferinta amandoi in ultimele luni.
- Nu voiam sa fie un secret - repeta intinzand mana pentru ai atinge obrazul. - Voiam sa iti spun. Dar nu stiam cum.
Acele cuvinte reusisera sa ii mai imblanzeasca expresia de furie de pe chip. Steven isi inclina usor capul si ii saruta palma mainii. Inima Mariei se umplu de dragoste. Dumnezeule, cat de mult il iubea. Ramase asa cateva momente privind acel chip atat de frumos. Acea mandibula ferma,acea barbia orgolioasa, acele gene lungi care ii protejau acei ochi albastri atat de intensi... La lumina acelui semineu, parul sau negru stralucea ca onixul proaspat slefuit, iar Maria trebii sa isi reprime acea dorinta de a-si trece degetele prin el.
- Imi pare rau - spuse ea. - Niciodata nu am vrut sa aflii in modul acesta despre copil. Eu aveam incredere ca... Aveam de gand...
- Sss. Acum nu mai are importanta - o intrerupse Steven luand-o de cealalta mana.
Fara sa isi i-a privirea de la ea ii duse mana la buze si ii saruta fiecare deget in parte.
- Singurul lucru care conteaza acum este ca suntem din nou impreuna si ca vom avea un copil. Un copil - repeta ca o voce plina de emotie. Inca nu imi vine sa cred. Intr-adevar vom avea un copil?
- Steven...
Steven o intrerupse cuvintele cu un sarut.
- Poti sa iti faci o idee prin tot ceea ce am trecut in aceste luni, lucrurile care mi-au trecut prin cap cand mi-ai lasat acel bilet si ai disparut? Eram atat de furios pe familia ta... Eram convins ca aflasera despre relatia noastra si ca te-au obligat sa pleci.
- Nu a fost usor - marturisi ea simtind un junghi de remuscare. Eu... eu nu stiam ce altceva sa fac. M-am gandit ca daca voi pleca, si voi castiga un pic de timp pentru a ma gandi...
- Asta mi-a spus si Karen. Dar chiar si asa tot mi-am facut griji candindu-ma ca poate te-ai gandit mai bine la relatia noastra si ca ai inceput sa crezi ceea ce familia ta spunea despre faptul ca cei din familia Conti se afla in spatele acelui sabotaj. Am crezut... imi era teama ca o sa ma urasti, ca regeti ceea ce am impartit - marturisi Steven inghitind in sec. Ma temeam de faptul ca vei retrega ca m-ai iubit.
- Nu - raspunse Maria cu sinceritate.
Incapabila sa se abtina isi aseza din nou mana pe obrazul lui. Cand Steven se intoarse din nou pentru ai saruta palma , ea nu o retrase. Sa regrete ca il iubea? In nici un caz, gandi. Mai usor i-ar fi fost sa nu mai respire decat sa regrete ca se indragostise de el. Cum sa nu il iubeasca cand copilul care crestea in pantecul ei era rezultatul acelei iubiri? Copilul era un miracol , un dar pentru care ii va fi intodeauna recunoscatore celui de sus cat si lui Steven.
- Niciodata nu am regretat si nu o sa regret ca m-am indragostit de tine. Niciodata. Nici macar pentru o secunda.
- Multumesc lui Dumnezeu- spuse el.
Ca si cum raspunsul ei deschise poarta emotiilor, Steven o trase spre el.
Dupa atata timp petrecut fara el, Maria se lasa purtata de o senzatie de bine in bratele lui. De data aceasta cand el isi inclina capul pentru a o saruta , Maria nu opuse rezistenta.
Gura lui Steven se inchise peste a ei, si o saruta bland dar in acelasi timp si pasional. Cand trecu cu limba peste buzele ei, Maria nu se lasa rugata. Deschise gura pentru el. Limbiile lor se unira intr-un dans, explorandu-se reciproc. Steven o saruta din nou si din nou ca si cum mangaierea limbii ei ii dadea aripi pentru a continua. Cand intr-un final isi indeparta gura, Maria se simtea ametita. Cufundata intr-o mare de emotii si senzatii, se agata de umerii lui, temandu-se ca picioarele o vor lasa in orice moment. Dar atunci buzele lui Steven incepura sa ii sarute cu atata blandete lobul urechii , incat Maria simti cum ii creste pulsul.
Capitol necorectat!!!
CITEȘTI
Un sarut îndrăzneț
RomanceRupse oare regula de aur a acelei casatori de convenienta? Se indragostise de sotul ei? Seicul Ashraf ibn - Saalem era un barbat de neuitat, dar Karen Rawlins trebuia sa isi aminteasca conditiile acordului lor: amandoi isi doreau un copil, ea fara...