Volumul 2 - Pasiune eterna

6.2K 498 20
                                    


Capitolul  12


Steven o surprinse cu un magnific pui marinat insotit de paste, si salata verde. Maria isi aduse aminte ca pe durata relatiei lor niciodata nu impartisera o cina intima care sa fie pregatita de unul dintre ei. Bineinteles ca mancasera impreuna, dar intodeauna luau  pranzul sau cina intr-o camera de hotel sau in vreun restaurant mai indepartat unde nu puteau fi recunoscuti sau vazuti de cineva.

- Un banut pentru gandurile tale - spuse Steven in timp ce ii intinse bolul cu sos.

- M-a gandeam ca am luat mai multe mese cu tine aici in Montana decat in Boston.

- Nu pentru ca nu as fi vrut eu - ii reaminti Steven.

Asa era. Steven o rugase in nenumarate randuri sa ramana sa doarma la el acasa si ea intodeauna il refuzase de teama ca cineva i-ar putea vedea impreuna.

- Stii deja de ce am insistat sa mentinem in secret relatia noastra - se apara Maria.

- Da, stiu. Dar niciodata nu am fost de acord. In orice caz nu mai are rost sa continuam sa ne preocupam ca cineva ar putea sa ne vada impreuna. Toti vor stii in curand adevarul, si cu cat amanam mai mult momentul , cu atat mai greu ne va fii. Nu am facut nimic de ce sa ne fie rusine, Maria. Nimic.

- Nu sunt rusinata.

Si asa era. Era pur si simplu speriata. Ii era teama sa nu isi deceptioneze familia, sa nu il deceptioneze pe Steven si sa isi puna in pericol copilul.

- Atunci spune-mi ca te vei casatori cu mine si vom merge impreuna la familiile noastre si le vom spune despre copil - spuse Steven prinzand-o usor de umeri.

"Miau" mieuna pisica frecandu-se de picioarele Mariei.

- Trebuie sa ii dau de mancare lui Sophia - spuse ea profitand de intrerupere.

- Ii dau eu - spuse Steven.

- Multumesc.

- Ar fi bine sa mai asculta stirile despre vreme - sugera Steven.

- O sa dau drumul la radio.

Maria iesi din bucatarie si deschise radioul din salon. Dupa ce ascultara ultimele stiri care asigurau ca , drumurile sunt in continuare inchise si va continua sa ninga in continuare, opri radioul si puse ultimul Cd a lui Faith Hill. In timp ce cantareata canta despre dragoste, Maria se apropie de geam si trase cortinele si privi in intunecimea acelei lumi acoperita in alb. Asa izolati cum erau, ii era mai usor sa uite de Boston, de familiile lor, de problemele pe care vor trebui sa le infrunte. Departe de lume si de oameni, Maria putea sa se prefaca ca sunt o pereche normala de indragostiti care asteptau un copil, si ca puteau imparti o viata impreuna asa cum pretindea Steven.

- Ce ai mai aflat despre vreme?

Maria lasa cortinele inapoi la loc si se intoarse. Steven intra in salon tinand in mana o tava.

- Nu. Doar ca va continua sa ninga iar drumurile raman si el in continuare inchise. Mi s-a parut un pic cam deprimant asa ca am pus un pic de muzica.

-  Doresti o ceasca de ciocolata calda? - intreba Steven lasandu-se in genunchi pentru a lasa tava jos, in fata semineului.

Steven ii intinse o ceasca de ciocolata calda, iar a o gusta incet cu privirea fixata pe flacarile focului.

- Ai un pic de ciocolata aici - spuse Steven aratand catre coltul gurii ei.

Maria isi trecu limba peste buze si simti cum pulsul i se accelereaza cand isi dadu seama ca Steven o privea cu o intensitate pe care nu se forta sa o disimuleze.

- Asteapta un moment - spuse el cu o voce ragusita.

Se apleca spre ea si isi trecuse degetul peste buzele ei. Apoi si-l duse la gura.

Dintr-o data, focul pe care Maria il simti in interiorul ei nu avu nimic de a face cu caldura pe care o emana semineul. Simti cum renaste in ea dorinta care fusese adormita de luni bune. De indata ce incepuse sa i se vada sarcina fusese mult prea preocupata ca sa mai fie cu el de teama sa nu ii descopere secretul. Si de cand ajunse in Montana incercase sa uite cum era sa faca dragoste cu Steven. Dar acum isi amintea. Iar acele amintiri trezira in ea o dorinta care o facu sa ii transpire mainile. Tematoare sa mai spuna sau sa faca vreo tampenie, prinse ceasca de ciocolata. O bau dintr-o inghititura si incerca sa isi controleze emotiile si dorinta pe care Steven o provocase in interiorul ei.

- Maria, priveste-ma.

Maria facu ce ii ceru si Steven ii lua ceasca din mana si o puse deoparte. El ii lua chipul intre palme si isi inclina capul. Maria privi in stralucirea ochilor lui albastri. De indata ce ii simti atingerea buzelor se infiora de placere si inchise ochii.

Steven o saruta cu blandete. Suav. Incet. O saruta ca si cum ar avea tot timpul din lume. Ca si cum nu ar mai exista nimeni pe fata pamantului, nici probleme si nici familii. Ca si cum ar fii doar ei doi.

- Ai gust a ciocolata - murmura el. Ce dulce... continua sa spuna in timp ce o seducea , facand dragoste cu gura ei.

Mintea lui Maria era plina de aroma lui, de gustul lui, de mangaierile lui.

Steven ridica pentru o secunda capul, apoi il inclina din nou si o saruta usor. Si fiecare sarut, toate motivele pe care ea si le insiruise ei insusi pentru a nu fi cu el incepusera sa se evapore. Ca si cum ar fi vorba despre un vis, cazu sub vraja saruturilor lui Steven.

" Ar trebui sa te opresti".

Maria auzi acea voce soptindu-i in mintea ei, insa decise sa o ignore. Nu voia sa se opreasca. Voia ca Steven sa o sarute in continuare. Niciodata inainte nu o mai sarutase in acel mod, cu atat de multa rabdare. Trecutul lor era plin de momente furate iar cand faceau dragoste intodeauna aveau o senzatie de urgenta. Dar in acele momente nu. In acele momente erau doar saruturi tandre si lente care se repetau o data si inca o data pana cand dorinta pe care Maria o simtea fusese atat de intensa incat incepu sa o doara.

Se indeparta un pic pentru a-si recupera respiratia.

- Atinge-ma - il implora privindu-l fix. - Am nevoie sa iti simt atingerile.

Ochii lui Steven stralucira si mai tare. Si timp de o secunda ea simti emotia puterii feminine. Dar atunci el ii puse o pana pe pieptul ei si nu mai putu sa se gandeasca la nimic altceva. Abia mai putea respira in timp ce Steven  ii mangaia acea zona atat de sensibila. Cand el isi inclina capul si isi apropie gura de pulovar, Maria inghiti in sec. Caldura buzelor lui gustand-o pe deasupra materialului era cel mai erotic lucru si ii alimenta si mai mult dorinta care curgea prin venele ei.

- Vreau sa te vad - murmura Steven cu ochii plini de pasiune.

Maria dadu din cap,convinsa ca daca va incerca sa vorbeasca nu va fi in stare sa scoata doua lucruri coerente pe gura. Ca prin vis, observa cu Steven ii scotea pulovarul. Flacarile focului aruncau relexii asupra parului sau negru si ea isi infipse mainile in el. Steven ii desfacu capsele de la sutien si ii manghie abdomenul. Maria isi retinu aerul , apoi il expira. I se paru ca dureaza o eternitate, dar intr-un final ii inconjura micul mugure roz cu limba. Maria gemu , inchise ochii si isi arcui spatele.

Steven nu se grabi. Ii dezmierda fiecare san  parte. Cu fiecare atingere a buzelor lui, Maria simti o caldura umeda intre picioare.Iar intr-un final cand el ii musca unul dintre sani, Maria inchise ochii pentru a -si reprima un strigat de placere.

Ca si cum Steven i-ar fi ghicit dorinta, isi baga mana peste fusta ei si isi plimba degetele pe interiorul coapselor ei. Cand ajunse la extremitatea lenjeriei intime, o intreba cu o voce intretaiata:

- Vrei sa ma opresc? Dumnezeu stie ca eu nu vreau, dar o sa o fac, daca asta iti doresti.

- Nu - reusi ea sa spuna in ciuda faptului ca avea gatul uscat. Nu vreau sa te opresti.

Capitol necorectat!!!

Un sarut îndrăznețUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum