Capitolul 6

13.3K 891 22
                                    


- Nu pot sa cred ca lucrezi in ziua nuntii tale , domnisoara.

Karen o privi cu coada ochiului pe Mimi.

- A fost doar o ceremonie civila. Nimic din alta lume, doar un act pentru a oficializa relatia noastra.

Pentru Karen, tot acest concept de a fi casatorita cu Ash continua sa ii para ceva neoficial. Poate ca impresia ei se va schimba incepand din acea noapte, dupa ce o sa fie in pat cu Ash, in bratele lui, facand dragoste.  Concepand, isi reaminti ei insusi. Facand un copil, nu facand dragoste.

- Ar trebui sa te bucuri de luna ta de miere. Doar nu te casatoresti in fiecare zi. Ar trebui sa fi cu barbatul tau, nu aici.

- Sa nu crezi cumva ca incerc sa  il evit - spuse Karen.

- Pai tocmai asta imi dai impresia - raspunse Mimi. Daca este  ca toti ceilalti barbati, cred ca asteapta cu nerabdarea noaptea pentru a-si calari sotia.

Ashraf Saalem nu era ca si majoritatea barbatiilor pe care Karen ii cunostea, si acesta era un motiv bun pentru a o speria. Nu stia ce gandea si trebuia sa recunoasca ca aerul sau misterios o intriga. Ideea ca seicul o astepta in apartamentul hotelului sa faca dragoste ii acelera pulsul. Asta daca Ash nu isi retrase cuvantul. Nu ii cazuse prea bine faptul ca nu reusi sa isi i-a restul zilei liber. Dar cu Maria in drum spre Montana, gelateria ramanea in aer. Iar Karen promisese ca va avea grija de afacere in lipsa verisoarei sale.

- Mimi, tu si eu stim ca gelateria se va umple ochi in seara aceasta.

- De asta am sunat-o pe Veronica, cea cu parul vopsit blond platinat. E un pic inceata, dar barbatii o plac.

- Adevarat, Veronica nu este foarte rapida. De aceea trebuie sa ma raman un pic. Iti promit ca o sa plec la opt, cand nu mai este asa multa lume.

Poate ca pana atunci va fi pregatita pentru intalnirea cu Ash. Poate ca nu va mai fi atat de agitata ca si acum. Dupa ce isi va termina ceasca de cappucino pe care o avea in mana va avea probabil doza de cofeina suficienta pentru a infrunta situatia.

In acel moment suna telefonul si Karen multumi in gand pentru oportunitatea de  se distrage de la gandurile ei.

- Baronessa  - spuse de indata ce ridica receptorul.

- Incep sa ma intreb daca sotia mea o sa se reuneasca odata cu mine.

Karen lasa ceasca pe bar si prinse cu putere telefonul. Ii transpirasera palmele .

- Cred ca o sa mai intarzii vreo doua ore.

- E cam mult pentru un barbat sa astepte in noaptea nuntii - raspunse Ash.

- Imi pare rau, dar o sa inceapa sa se umple de lume si situatia va deveni incontrolabila.

- Sper ca atunci cand o sa ajungi , lucrurile sa devina si pe aici un pic incontrolabile. Intr-un sens placut.

Karen nu voise sa reactioneze in fata acelei insinuari, insa nu putu sa evite ca , corpul ei sa se infioare. Cel putin el nu parea suparat.

- O sa fiu acolo cat de repede pot.

- Sper sa nu intarzii. Sampania e la rece, dar ma tem ca gheata se  va topii cu trecerea timpului.

La fel cum i se intampla lui Karen la auzul vocii lui profunde si ragusite.

- Nu cred ca eu ar trebui sa beau sampanie. O sa mi se urce la cap.

- Nu am nici o obiectie de facut daca o sa ti se urce un pic. Trebuie sa recunosc ca abia astept sa te dezbrac.

Karen o privi pe Mimi peste umar care  se prefacea ca nu aude.

- Altceva?

- Da. Vreau sa te avertizez ca eu deja m-am dezbracat complet. Si ca am aprins focul in semineu, pentru a face atmosfera mai placuta.

Imaginea lui Ash dezbracat in fata semineului exploda in mintea lui Karen ca o bomba.

- Asta suna... interesant.

- Sunt convins de asta. O sa fie mai interesant decat ne putem imagina tu si eu.

Conceptia trebuia sa fie singura preocupare a lui Karen, dar nu putea sa evite sa nu se gandeasca la placerea pe care Ash ii va oferi. Asa ca , de ce nu se lasa dusa si sa se bucure de acea noapte? Pana la urma, ea era o femeie si el un barbat. Un barbat viril, seducator si misterios.

In acea noapte, si doar pentru o noapte, isi va permite ei insusi libertatea de a-si pierdea un pic controlul. In acea noapte, si doar pentru o noapte se va darui complet seicului, cel putin in mod fizic. Pe plan emotional va trebui sa fie puternica.

- Karen, vrei sa stii ce mi-am imaginat?

Karen o privi din nou pe Mimi, care se tot instramba catre ea.

- Nu e chiar nevo...

- Vreau sa iti simt pielea sub mainile mele. Si am o curiozitate nebuna de a-ti descoperi gustul. Vreau...

- Trebuie sa inchid.

Karen inchise brusc, si se intoarse catre Mimi care radea in hohote.

-  Ardea cumva telefonul de ai inchis sau ai decis dintr-odata sa pleci cat mai repede de aici?

- Ash a pregatit cina - se scuza ea inrosindu-se. Cred ca nu ar fi bine sa il fac sa astepte, si...

- Haide, dute - o intrerupse Mimi facand un gest cu mana. O sa ne descurcam perfect, la fel cum si tu o sa te descurci perfect cu sotul tau. De asta sunt sigura.

Rasul lui Mimi o insoti pe Karen pana iesi pe usa de la Baronessa.

Un sarut îndrăznețUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum