-ბექიონ, დღეს ბევრი სამუშაო გაქვს, როგორც ვხედავ .
- ოჰ.. ეს ბექიონია ?
- ოჰ ღმერთო ბექიონი .
- შუადღე მშვიდობის . ყველას ესალმება ბექიონი.
- შეგიძლია ეს წაიკითხო ? გთხოვ . აბობს გოგონა და წერილს აწვდის მის წინ მდგარ ბექიონს ."სკოლის მოსწავლეები არიან ?!"
- გვაიძულეს .
გოგოს თვალებ გაფართოებული აკვირდება, მაგრამ მალევე მოყავს ხმას აზრზე .
- უკაცრავად ! ბექიონ ! აი სად ყოფილხარ
-ვენდი ნუნა ? ....
- მომისმინე ! ერთი მშვენიერი გოგო! ჰაჰ ? კიდევ ერთი სასიყვარულო წერილი ? ! არასდროს შეიცვლები, ეუბნება ბექიონს და მონაცვლეობით აკვირდება, ხან გოგონას ხანაც ბექიონს .
- შეამოწმე ! გიპოვე შესანიშნავი პარტნიორი ამჯერად .
ბიჭი ქალის სიტყვებს აიგნორებს და გოგონასკენ ტრიალდება.
- მაპატიე .... მე მართლა ვერ ვუპასუხებ შენს გრძნობებს და ვერც შემოთავაზებას ქალბატონო ვენდი ... იღიმება,იღიმება ისე, რომ გარშემომყოფების ყურადღებას იქცევს . ეს ნამდვილად ანგელოზის ღიმილია ..
-მე ბუდას მსახური ვარ, ამიტომ ვერასდროს შევძლებ დაოჯახებას .
მიდის ხალხს ესალმება.ის ხომ პატარა დასახლებაში ცხოვრობს, ყველა იცნობს და პატივს სცემს, როგორც ადამიანს და როგორც ბუდას მსახურს ..
-ჰიუმინ ?!
-ეს შენთვის დავხატე . მხოლოდ შენთვის . ხელის კანკალით, ნელა უწვდის ნახატს.
-ეჰ??
-აჰჰ... უმმ..
ის რა გაიქცა ? ასე უბრალოდ ? აკვირდება ნახატს . ნახატზე ბექიონია გამოსახული. მარჯვენა მხარზე თუთიყუში აზის, ხოლო ნახატის ზემოთ წარწერააა „მიყვარხარ„
-რა მოგცა ? სერიოზულად ?
სიცილს ტეხს ბიჭი, ბექიონი ლოყებ აწითლებული აკვირდება საკუთარ ძმას .
- კარგი, როგორც ჩანს მან მთელი გული ჩადო ამ ნახატში ... ბევრს იცინი !
-სერიოზულად ,შენ რა დამცინი ? ამ საყვარული ფანტაზიის ვერსიისთვის ?!
-რა ჯანდაბაა? ამით გაბავს ? შენ ? ჰაჰაჰჰაა....
-ბექიონ ...საუბარში მამა ერევა .
-გახსენი და აჩვენე მამას ეს მშვენიერი ნახატი ..ამბობს ჰოპი ისე, რომ სიცილს არც წყვეტს .
-შანსი არაა ! უბღვერს ძმას ბექიონი.
-ჰოსეოკ საკმარისია , ეს ვულგარული სიცილი . შენ შერცხვები ყველას თვალწინ ! ბიჭების ლაპარაკში ბატონი კიმი ერთვება .
- მაშინ მე წავალ და ბექის მოვუძებნი ვინმე მდიდარს.
-შენთვის ეს არავის უთხოვია ...ბექიონ შენ უკვე 22 წლის ხარ . რატომ არ ხვდები ვინმეს ვინც მოგწონს ?
-მაპატიე მამა, მაგრამ მე უკვე გავაკეთე არჩევანი ასე რომ .....
" სინამდვილეში მე უკვე მყავს ვიღაც, ვინც მომწონს მაგრამ ვერასდროს დავქორწინდები მასზე ..საერთოდაც ვფიქრობ, რომ პაემანიც არ გვექნება .."
-შემოდი.
-შუადღე მშვიდობის ჩანიოლ.
-მობრძანდი .... დედა ბექიონი მოვიდა !!!
" ჩემი გული იწყებს პატარა ბავშვის გულივით სწრაფად ცემას, როდესაც ის ამბობს ჩემ სახელს ."
YOU ARE READING
The power of love [ Chanbaek Vhope] [Completed]
Fanfictionჩანბექის რთული გზა სიყვარულის მოსაპოვებლად და ვიჰოპის მხიარული სასიყვარულო თავგადასავალი .. რა ხდება როდესაც ოთხი განსხვავებული ადამიანის გზა იკვეთება ?