საწოლის კიდეზე მჯდარი დაყურებს საკუთარ პენის, რომლის თავზეც თეთრი ბლანტი სითხე, ჯერ კიდევაა შერჩენილი. არც კი სჯერა, რომ ასეთ მდგომარეობაში დატოვა, რომ მხოლოდ ის დებილური სიტყვები უთხრა და უკან მოუხედავად წავიდა. ის კი კვლავ მასზე ფიქრში მასტურბირებდა და შედეგად ამ მომენტამდე მოვიდა. რამე უნდა შეცვალოს, ან ცხოვრების ბოლომდე მისი სათამაშო იქნება. უნდა კი თაეს ჰოპის სათამაშო გახდეს ? იქნებ უნდა ? იქნებ ამით მაინც შეინარჩუნოს ჰოპი ? მაგრამ არა!! ყველაფრის მიუხედავად თაესაც გააჩნია თავმოყვარეობა, მასაც აქვს ცხოვრება და მასაც უნდა ადამიანივით ექცეოდნენ. ყველაფერს გააკეთებს, რომ ჰოპს ეს დაანახოს. აღარ იქნება მის წინ პატარა საყვარელი შეყვარებული ბიჭი, რომელიც მის გამო ყველაფერზეა წამსვლელი. ამით მაინც ვერაფერს უმტკიცებს ჰოპს.
*****
სარკეში იყურება და თავის ანარეკლით ტკბობას იწყებს, როგორ უხდება ეს სტილი. სულ სხვანაირია, როცა სამრეცხაოს ფორმა არ აცვია. შავი სადა მაისური, შავი მუხლზე გადახეული შარვალი, ტყავის შავი კურტკა და ამავე ფერის კედები მას სულ სხვა იერს სძენდა. ახლა მზად იყო გეი კლუბში წასასვლელად, დიახ გადაწყვიტა გამოცდილება შეიძინოს. იქნებ საერთოდაც დაივიწყოს ჰოპი ? ამისთვის ყველაფერს გააკეთებს, რადგან ჰოპისნაირი "ნაბიჭვრისთვის" აღარ იბრძლობეს. მანქანის გასაღებს იღებს და კიბეებზე სირბილით ეშვება. კარებს აღებს და კვლავ ამ ნაცნობ სახეს ეფეთება, მართალია ბექჰი ძალიან უყვარს მაგრამ ამ მომენტში მისი ნახვა სიმართლე, რომ ვთქვათ ოდნავადაც არ ახარებს. გვერდ უვლის და ისე, რომ ზედ არ უყურებს კითხულობს .- რამე გინდოდა ბექჰი ? გუშინ შენმა ძმამ უკვე წაიკითხა ლოცვები ასე რომ .
- სწორედ ჩემ ძმაზე სალაპარაკოდ მოვედი. გუშინ, როცა სახლში დაბრუნდა უცნაურად გამოიყურებოდა ის...
- ბექჰი, სიმართლე გითხრა შენ ძმაზე ერთი სიტყვის გაგებაც არ მინდა, თან მეჩქარება. შემოგთავაზებდი წამომყევითქო მაგრამ დარწმუნებული ვარ შენი ჩანიოლი გაგიჟდება ასე, რომ მე წავედი.
BINABASA MO ANG
The power of love [ Chanbaek Vhope] [Completed]
Fanfictionჩანბექის რთული გზა სიყვარულის მოსაპოვებლად და ვიჰოპის მხიარული სასიყვარულო თავგადასავალი .. რა ხდება როდესაც ოთხი განსხვავებული ადამიანის გზა იკვეთება ?